Fauna Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg skulle registrere meg på play.com, men så stusset jeg litt over at man må registrere kortnummer og slikt som man gjør når man skal betale over internett.. Er dette trygt?
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har iallefall aldri hatt noen problemer med det. Om du ser en liten hengelås nederst i høyre hjørne, så er du på en sikker tilkobling. Det vil også ofte stå på sida at de bruker forskjellige krypteringsteknikker for å sikre at ingen vil få tak i opplysningene dine. Helt sikker kan du naturligvis aldri være. Det vil alltid finnes noen som er flinke nok til å bryte seg gjennom slike krypteringer på samme måte som det alltid vil finnes noen som er flinke nok til å bryte seg inn i banken og stjele pengene dine der.
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #3 Skrevet 17. oktober 2005 Skjønner ikke spørsmålet ditt helt jeg - for på play så betaler en jo over internett. Ikke så lett å få det til uten å oppgi kortnr. Men uansett, play er en seriøs side det. Jeg har handlet masse der og aldri hatt noen problemer. :rosasmil:
Fauna Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2005 Vet at du betaler over internett ja, men det jeg stusset over er at du må legge inn kortnummeret for å kunne registrere deg, og ikke bare hver gang du skal handle noe der.. At de har kortnummeret lagret..
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #5 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har handlet masse på Play, og har aldri hatt trøbbel av noe slag.
Malou Skrevet 17. oktober 2005 #6 Skrevet 17. oktober 2005 Ingen trøbbel her heller, har handlet fra play.com ganske mange ganger.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #7 Skrevet 17. oktober 2005 Helt trygt. Har hatt kort nummeret mitt hos dem i 3 år nå, uten noen som helst problemer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå