Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en jente på 16år som lurer på om jeg kan ha blitt gravid. Jeg lå med en gutt for en stund siden. Vi brukte kondom og han trakk seg ut før han kom. Da er det liten sjangse for at jeg har blitt gravid ikkesant?

Jeg vet jo at kondom ikke er helt sikkert men det skal vel ganske mye til for at jeg har blitt gravid av det?

Hilsen skremt jente 16år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det finnes ingen 100% sikker prevensjon, (bortsett fra avholdenhet da, og det synes i alle fall jeg er nokså kjedelig ;) ) Men så lange dere brukte kondomen på riktig måte, er denne ganske så sikker. Det som er viktig er at den var på under HELE samleiet (Ikke no sånn der "bare litt likevell" greier før og etter at den var på). At den ikke sprakk eller at det var hull i den. Og at den fortsatt satt fast på penis da han trakk seg ut av deg.

Ut i fra det du skrev, så synes jeg det høres ut som at du kan slappe av. Tipper dette har gått bra jeg.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for at dere skrev til meg. Vi brukte kondomet på rett måte og den sprakk ikke. Jeg tror ikke det var hull i den ellers ville vi vel merket det? Den satt fast på penisen hannes da han trakk seg ut. Han tok den av etter samleiet. Samleiet var cirka tre minutter langt ihvertfall ikke mer tror jeg. Det var beroligende svar jeg har fikk nå. Tusen takk.

Hilsen "skremt jente 16år"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...