Gå til innhold

Det er ubehagelig å trene på treningssenteret der jeg bor.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener aktivt på et treningssenter her jeg bor. Det er det nærmeste og mest fornuftige stedet å trene for meg. Problemet er at det er 4-5 menn der som gjør det ubehagelig for meg å være der. De er alle polakker og snakker dårlig norsk, men jeg har forklart dem hvor gammel jeg er på engelsk og likevel fortsetter de å sende ekle blikk og rett og slett flørter. det var en gang jeg sto ved et treningsapparat og gjorde mitt, så kom en av de bort og tok meg på skulderen. Motbydelig!! Hva gjør jeg?? Kan jeg anmelde de? Jeg føler ikke at de har gjort ‘’nok’’ for å kunne få en straff..

Hva tenker dere jeg burde gjøre? 

Anonymkode: 4ec13...e69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Jeg trener aktivt på et treningssenter her jeg bor. Det er det nærmeste og mest fornuftige stedet å trene for meg. Problemet er at det er 4-5 menn der som gjør det ubehagelig for meg å være der. De er alle polakker og snakker dårlig norsk, men jeg har forklart dem hvor gammel jeg er på engelsk og likevel fortsetter de å sende ekle blikk og rett og slett flørter. det var en gang jeg sto ved et treningsapparat og gjorde mitt, så kom en av de bort og tok meg på skulderen. Motbydelig!! Hva gjør jeg?? Kan jeg anmelde de? Jeg føler ikke at de har gjort ‘’nok’’ for å kunne få en straff..

Hva tenker dere jeg burde gjøre? 

Jeg glemte og skrive det, jeg er 14.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier i fra til de som eier treningsstudioet.

Anonymkode: d5d52...d0a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg glemte og skrive det, jeg er 14.

Er aldersgrensen så lav? 

Du må snakke med de ansatte der og fortelle om hva som foregår. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med de ansatte! Det er ikke greit!

Anonymkode: 896f2...733

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slipper ikke inn på treningssenter som fjortenåring, så dette er trolletråd. 

Anonymkode: b61d2...0ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du slipper ikke inn på treningssenter som fjortenåring, så dette er trolletråd. 

Anonymkode: b61d2...0ad

Noen steder slipper ungdomsskoleelever inn hvis de trener sammen med foreldre/foresatte eller på gruppetimer. Da er det bare å få foreldre/foresatte eller trener til å ordne opp.

Anonymkode: 7eef8...8f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...