Gå til innhold

Føler du deg eldre eller yngre enn din biologiske alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg som 90 om morgenen og ett stykke utpå dagen. Er 46 😔 

Anonymkode: e6400...d4c

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Vet ikke helt. Noen dager yngre og andre dager eldre. Opplever egentlig at jeg har mer til felles med de som er litt yngre kanskje, men det handler sikkert mest om livssituasjon. Når folk blir veldig etablerte og livet består av jobb og barn så har jeg ikke særlig mye til felles med dem, men samtidig så går jeg overens med de som ikke har barn eller de som også har fokus på andre ting i livet. 

Jeg tror egentlig at jeg føler meg som den alderen jeg er. Merker at jeg godt kan være venner med folk 25+, men yngre enn det så opplever jeg at måten de tenker på og interesser blir veldig umodent i forhold til hvor jeg er i livet. 

Skrevet

Jeg er 30 år men jeg føler meg likedan som jeg gjorde når jeg var 25 år, føler meg ikke som en 30 åring rett og slett 

Gjest Line1301
Skrevet

Jeg er en dame på 37. Føler meg 40 år faktisk, men fysisk er jeg i god form. Trener styrke fast. Men mentalt er jeg 40 år. 

Skrevet

Eldre. 

Føler ofte at jeg har opplevd nok for tre liv. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Yngre, føler virkelig ikke at jeg har passert 40.

Skrevet

Er 43 og føler meg yngre, men når jeh treffer yngre tenker jeg at jeg faktisk er 43, da merkes alderforskjellen. Fysisk føler jeg meg yngre da jeg trener mye.

Gjest Adobyen
Skrevet

Nei, altså… det tenker jeg ikke på. 

Skrevet (endret)

Føler meg yngre, men samtidig mye eldre enn jeg var  i 20-årene. Folk tror jeg er 10+ år yngre enn hva jeg er. Har egentlig bare yngre venner, når jeg tenker meg om. Min mann er like gammel, men han er skikkelig «gubbete» i forhold 🙊 jeg føler jeg er i alderen der jeg komner like godt overens med 20-åringer som 40-50 åringer. En veldig deilig alder å være i, i grunn 😃 

Endret av Løvejenten
Skrevet

Både og. Jeg er 29 :) Har opplevd mye, vært alvorlig psyk syk, men har ADHD oppå der igjen som sikkert gjør meg litt barnslig. Hehe :) Har venner fra 21 til 35 :) Passer inn med de fleste.

Skrevet

Føler meg temmelig gammel. Kompanserer med å være drittunge nå og da. 

Skrevet
Maestro skrev (8 minutter siden):

Både og. Jeg er 29 :) Har opplevd mye, vært alvorlig psyk syk, men har ADHD oppå der igjen som sikkert gjør meg litt barnslig. Hehe :) Har venner fra 21 til 35 :) Passer inn med de fleste.

Uff ikke kjekt å slite psykisk 😕 

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Uff ikke kjekt å slite psykisk 😕 

Noo, er ikke det. Er mye bedre nå da :)Ble syk da jeg var 24 og holdt det gående til 28. Siste året var vært greit :)

Skrevet
Maestro skrev (Akkurat nå):

Noo, er ikke det. Er mye bedre nå da :)Ble syk da jeg var 24 og holdt det gående til 28. Siste året var vært greit :)

Får håpe 30 årene blir mye bedre da :)

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Får håpe 30 årene blir mye bedre da :)

Ja, satser på det 🙏

Gjest En dråpe i havet
Skrevet

Føler meg eldre enn min biologiske alder.

Men ser yngre ut enn jeg er + kan være nok så barnslig. Så hender andre ikke føler det samme om meg 😅

Skrevet

Jeg føler meg eldre i vinterhalvåret. Gusten trøtt og slapp dame på 40 👵🏻 Ellers føler jeg meg vel min alder men lever helt fint med det. 

Skrevet

Jeg var nok mer "satt" som yngre. Følte at det bare var å skaffe mann og barn da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Nå er jeg fysisk sett eldre, men har blitt mer umoden og barnslig. Elsker å feste/drikke, ingen impulskontroll, orker ikke tenke på pensjon. Faktisk føler jeg at jeg må bli enda flinkere til å leve i nuet, for jeg er av typen som planlegger ting som skal skje om mange måneder. Hvilket innebærer nederlag etter nederlag siden mars 2020 🤪 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...