Gå til innhold

Føler du deg eldre eller yngre enn din biologiske alder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Personlig er jeg midtveis i 20-årene, og liker å ha kontakt med mennesker, uansett alder på individene. Det er ikke noe jeg vektlegger i stor grad i utgangspunktet, da man kan treffe mange ålreite typer i ulike faser av livet. 

Samtidig føler jeg i en del tilfeller at jeg isolert sett, har mer til felles med folk som er litt eldre enn meg selv. Kunne f. eks glidd lett inn i en gjeng med folk i siste halvdel av 30-årene eller første halvdel av 40-årene, om jeg kom i snakk med dem og forholdene lå til rette for en lengre prat eller øvrig kontakt med dem. 

Hva med deg? Føler du deg eldre elle yngre enn din egen alder? Eller føler du deg like gammel som du er?

Anonymkode: b5227...b2d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg eldre, er 15. Har venniner i 20åra jeg

Anonymkode: aace3...065

AnonymBruker
Skrevet

Litt begge deler. Har kun venner som er eldre enn meg, men samtidig føler jeg meg ung til sinns.

Kjenner derimot at jeg ikke er noen ungdom lenger, rent fysisik. Orker ikke fest to dager på rad lenger 🙈

Har nettopp bikket 40.

Anonymkode: 8b9dd...669

AnonymBruker
Skrevet

Fysisk sett er jeg mer enn alderen min. Mentalt er jeg nokså barnslig. 

Anonymkode: 19020...f23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42, men identifiserer meg overhodet ikke med det bildet jeg har i hodet av en 42-åring.

Anonymkode: 67510...767

• Liker 2
Skrevet

Jeg er 41,føler meg yngre🤣

Men samtidig voksen nok til å ta seriøse avgjørelser🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38. Som nyvåknet føler jeg meg 80 år. Utover dagen letter det, og jeg føler meg som 35 😅

Anonymkode: 91a6d...a27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er 45 og føler meg mye yngre enn jeg er. Får også ofte høre at folk bare tror jeg er i 35-37 års alder om de må gjette. 

Jeg syns rett og slett at folk på min egen alder er ganske trege og veldig satt - og føler meg ofte litt utafor. Ble med i en sosialgruppe på fb for et par år siden og vært med på en del treff, men  følte ikke at jeg  klaffet med dem. Funker mye bedre med folk i slutten av 20/30 åra 

Anonymkode: 4d414...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Er 40 i år men føler meg fysisk sett som 60, mentalt sett som 25-30.. 

Anonymkode: c99eb...224

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er 40 i år men føler meg fysisk sett som 60, mentalt sett som 25-30.. 

Anonymkode: c99eb...224

Omvendt her, er 45 og får mye oppmerksomhet fra yngre menn.

Anonymkode: bd061...943

• Liker 1
Skrevet

Føler meg mye eldre kroppslig enn det jeg er. 

Skrevet

Jeg har gjennom livet ofte hatt med mennesker som er litt yngre enn meg å gjøre. Da jeg var gift, var det med en mann som var 8 måneder yngre enn meg. Altså ikke fullt ett år en gang, men det er gjengangeren. Jeg er litt eldre enn to av de tre beste venninnene mine. Den ene er jeg ett år eldre enn, den andre et halvt år eldre enn.

Jeg har vært i langvarig forhold med flere menn, som har vært yngre enn meg. En svenske jeg var i et forhold med i tre år, var 4 år yngre enn meg. En annen mann, som jeg må si var Mitt livs kjærlighet, var jeg to og et halvt år eldre enn.

Lenge har jeg følt meg yngre enn jeg egentlig er. Men nå, i femtiårene, tror jeg at alderen har innhentet meg. Jeg føler meg egentlig ikke yngre enn jeg er lenger, men føler meg akkurat den alderen jeg faktisk er. Det var på tide :fnise:

Skrevet

Jeg føler meg som den alder jeg er.

AnonymBruker
Skrevet

Yngre. Definitivt. Mange på min alder (ca 40) har blitt så satte og kjerring/gubbe. 

Når det gjelder festing så føler jeg meg alderen min, det er jeg ferdig med, men ellers… yngre.

Anonymkode: 13396...536

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50, noen dager føler jeg meg som 70 andre dager som 30.. Men jevnt over er det ingen som tror meg når jeg sier hvor gammel jeg er de fleste tror ikke jeg har barn som er over 30 eller at jeg er bestemor :P

Anonymkode: ade86...331

AnonymBruker
Skrevet

Er 44, men er ca. 26 år i hodet. Det er ofte jeg tenker at jeg må begynne å tenke mer som den «kjerringa» jeg egentlig er😅

Anonymkode: 0fa70...737

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Omvendt her, er 45 og får mye oppmerksomhet fra yngre menn.

Anonymkode: bd061...943

Hva har yngre menn med alderen din og hvor gammel du føler deg å gjøre? Jeg er 29 og føler meg som 18, til jeg er med faktiske 18 åringer 😅

Anonymkode: d7aa4...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg som alderen min. Eller det er vel egentlig ikke noe jeg har tenkt særlig over, jeg er meg - og det endrer seg lite med alderen. Er 36 år. Har venner som er både 10 år yngre og 10+ år eldre, uten at det er noe jeg vektlegger. 

Anonymkode: 88fc4...69d

Skrevet

Mye yngre. Umoden og barnslig. 53

Skrevet

Over 40, føler meg yngre. I følge garmin har jeg en kondisjonsalder på 23, og jeg er veldig trent i kroppen og føler meg sterk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...