AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #1 Skrevet 6. januar 2022 Jeg har blitt bedratt 2 ganger (og sikkert flere også (av 2 forskjellig kjærester, og da jeg tok min første eks på fersken i sengen med en dame, sa han at vi hadde jo pause så da kunne han knulle andre! Problemet var at han hadde glemt å fortelle meg at vi hadde pause! Andre gangen jeg ble bedratt hadde min daværende kjæreste vært på hyttetur med en dame, og da jeg oppdaget det og spurte hvorfor, svarte han:" Jeg trodde det var greit jeg, for du sier jo selv du ikke er sjalu?" Noen bedre? Anonymkode: 2aeae...2bf 31 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 'Det er din skyld'. Anonymkode: 2631f...f75 34
SaySomething Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 "Passer på kondomene for en venn" 🤦♀️ 45 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 'Det er din skyld'. Anonymkode: 2631f...f75 Hvorfor var det din skyld? Anonymkode: 2aeae...2bf
Ænema Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 Du er alt for snill, så jeg klarte ikke å unngå å behandle deg som ei dørmatte.. 17 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 SaySomething skrev (1 minutt siden): "Passer på kondomene for en venn" 🤦♀️ 😃 Ts Anonymkode: 2aeae...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 KrXs skrev (Akkurat nå): Du er alt for snill, så jeg klarte ikke å unngå å behandle deg som ei dørmatte.. Fy fader🙊 Anonymkode: 2aeae...2bf 23
Populært innlegg Ænema Skrevet 6. januar 2022 Populært innlegg #8 Skrevet 6. januar 2022 Eller når idioten hadde bilde av ei naken dame i senga si (den tid man fremkalte bilder) og jeg spurte, hvem er det og hva gjør hun i din seng? -Er ikke deet deg da? 54
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #9 Skrevet 6. januar 2022 Faen ta mannfolk ass, det er ikke bare utroskapet som er ille menn at menn vi er kjærester med og tror respekterer oss kommer opp med sånne unnskyldninger, de må jo tro vi er stokk dumme!! Anonymkode: f5bb5...b20 15
Populært innlegg Hannah80 Skrevet 6. januar 2022 Populært innlegg #10 Skrevet 6. januar 2022 "Jeg kom ikke engang" tror jeg er den dummeste jeg har hørt. 85 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #11 Skrevet 6. januar 2022 Hannah80 skrev (Akkurat nå): "Jeg kom ikke engang" tror jeg er den dummeste jeg har hørt. Den har jeg hørt flere menn har unnskyldt seg med Ts Anonymkode: 2aeae...2bf 18
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #12 Skrevet 6. januar 2022 " Hun forførte meg" lol😅😂🤮 psykofyr Anonymkode: 107d0...e27 37
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #13 Skrevet 6. januar 2022 "Unnskyld, det var ikke planlagt det bare skjedde". Joda men et eller annet sted på veien tar man et valg, ting skjer ikke helt uten egen vilje. Anonymkode: fda75...dac 36
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #14 Skrevet 6. januar 2022 "Du er altfor snill, jeg ville teste grensene dine" (etter å ha klaget på meg et halvt år at jeg var for streng og truet med å slå opp med meg fordi jeg var for streng, så jeg ble livredd for å miste han og ble en pus som aldri stilte spørsmål lenger) "Jeg lover jeg bare så hun leke med dildo! Hun rørte meg ikke! " (booket prostituert til hotellrom, kom hjem med kjønnssykdom, jeg så meldingene om avtalt sex, og noen kontanter han hadde lagt på spareplassen vår til ferietur var borte. Forresten ikke første gang han var utro så jeg visste godt hva det gikk i) "Jeg har behov!!! Har ikke knullet på to måneder!" (Nei ikke jeg heller din gjøk!!!! Avstandsforhold) "Hva så? Du ville jo ikke rimme meg så" Anonymkode: f5bb5...b20 26
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #15 Skrevet 6. januar 2022 Ts her. Kom faktisk på en annen unnskyldning jeg fikk servert av min ex (som hadde glemt å fortelle at vi hadde pause), og det var at han hadde så lyst å knulle noen som hadde silikonpupper, derfor måtte han benytte anledningen når anledningen bød seg. Han kunne berette at silikonpuppene var skuffende😬 Anonymkode: 2aeae...2bf 17
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #16 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Faen ta mannfolk ass, det er ikke bare utroskapet som er ille menn at menn vi er kjærester med og tror respekterer oss kommer opp med sånne unnskyldninger, de må jo tro vi er stokk dumme!! Anonymkode: f5bb5...b20 Så så... Noen drittsekker er det overalt, men leter en og ikke er for kravstor,-så finns det faktisk ekte gentlemen også!:) Hilsen dame ( som også har vært utro en gang, men ikke etter jeg fant en som ordentlig brydde seg!) Anonymkode: 0ba32...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #17 Skrevet 6. januar 2022 "Jeg glemte at jeg var sammen med deg" 🤡🤡 Anonymkode: 9a45c...cc9 44
Hannah80 Skrevet 6. januar 2022 #18 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den har jeg hørt flere menn har unnskyldt seg med Ts Anonymkode: 2aeae...2bf Forundrer meg ikke😂 I dette tilfellet var det min tidligere kvinnelige kjæreste. Kunne nesten ikke tro mine egne ører, da de ordene kom ramlende ut av henne😬 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #19 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Jeg glemte at jeg var sammen med deg" 🤡🤡 Anonymkode: 9a45c...cc9 🤣Jeg dauer... Anonymkode: 2aeae...2bf 10
SoWhat? Skrevet 6. januar 2022 #20 Skrevet 6. januar 2022 KrXs skrev (16 minutter siden): Eller når idioten hadde bilde av ei naken dame i senga si (den tid man fremkalte bilder) og jeg spurte, hvem er det og hva gjør hun i din seng? -Er ikke deet deg da? Omg 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå