Gå til innhold

Hvorfor er ikke norske menn som mennene på The Bachelorette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny sesongstart i dag denne gang fra Australia og hver eneste gang jeg ser datingprogrammer fra utlandet samme hvilket så tenker jeg alltid det samme! Det er at hvorfor i all verden gjør ikke norske menn samme innsatsen i å se bra ut, klippe håret, kle seg pent og være mer høflige gentlemans? Da ville det vært kjempelett for de å få damer og kjempelett for oss damer å falle for dem! Det gjelder ikke bare menn på TV for jeg har bodd i utlandet i Frankrike, Storbritannia og Danmark og reist mye og nivået på menn utseendemessig er 1000 ganger kjekkere enn her FORDI de gjør litt innsats i å stelle seg! I utlandet ser man kjekke menn overalt mens i Norge ser jeg det kanskje tre ganger i året og oppførselen er helt anderledes.. 

Hvorfor er kulturen blandt norske menn anderledes enn andre vestlige land når det kommer til å ta vare på utseendet sitt og oppføre seg som gentlemen? Hvorfor klage på å ikke få dame eller at norske jenter er kravstore når de ikke gidder å gjøre noe for å ta seg bra ut? 

Det kan umulig bare være meg som legger merke til det? 

Anonymkode: da74e...90f

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo tror det

Anonymkode: bc329...852

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser du programmet? 😄

Anonymkode: d6d11...a45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kjenner jeg meg for det første ikke igjen i, og for det andre har slikt liten betydning i praksis. Som en mann som ikke er noe særlig populær fra før opplever jeg ingen forskjell om jeg gjør litt ekstra eller ikke. Selv om man endrer topping blir ikke nødvendigvis kaka noe bedre.

Anonymkode: 8db83...f07

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette kjenner jeg meg for det første ikke igjen i, og for det andre har slikt liten betydning i praksis. Som en mann som ikke er noe særlig populær fra før opplever jeg ingen forskjell om jeg gjør litt ekstra eller ikke. Selv om man endrer topping blir ikke nødvendigvis kaka noe bedre.

Anonymkode: 8db83...f07

Jo, det er ganske stor forskjell å ikle seg ei ordentlig bukse, skjorte/genser og sko i stedet for joggebukse, utgåtte joggesko og hettegenser/flekkete t-skjorte. Eller å barbere seg og stusse håret en gang i mnd, fremfor å la skjegg og hår gro i ukesvis uten noen form for stuss eller ...oppmerksomhet. 

Og de aller fleste vinner mye bare på å rette seg opp i ryggen.

Prøv! Men det kommer ikke flust av damer rennende for å få deg til sengs, altså. Som mann må man vise damene at man er interessert. Men du skal se at de du viser interesse antakelig også viser litt interesse tilbake med noen enkle grep i klesveien, personlig stell og kroppsholdning. 

Anonymkode: cb174...6f6

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvor ser du programmet? 😄

Anonymkode: d6d11...a45

På FEM/Discocery+ :)

• Liker 1
Skrevet

Vet du hvordan de ser ut når kameraet ikke er på da!??  Kunne hendt det hadde blitt et par overraskelser ... 😏

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Nattero skrev (31 minutter siden):

Vet du hvordan de ser ut når kameraet ikke er på da!??  Kunne hendt det hadde blitt et par overraskelser ... 😏

Leste du i det hele tatt innlegget? Gjentar... - >

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det gjelder ikke bare menn på TV for jeg har bodd i utlandet i Frankrike, Storbritannia og Danmark og reist mye og nivået på menn utseendemessig er 1000 ganger kjekkere enn her FORDI de gjør litt innsats i å stelle seg

AnonymBruker
Skrevet

Knis.

Anonymkode: 37705...d58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og mener oppførselen også ikke bare utseendet! Flere av de på det Bachelorette er ikke mer enn 5-6 i utseendet men pga oppførsel blir de 9-10 fordi de oppfører seg gentleman og viser innsats 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Knis.

Ler altså av de snevre betraktelsene TS har gjort på reise. Hun kan komme tilbake og se om hun har samme erfaring etter å ha bodd 5+ år i hvert av landene hun nevner.

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for innlegg som bryter med retningslinjene om opphavsrett og innlegg som kun inneholder en lenke.

- Rhodiola, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Tja si det, for min del vet jeg hvilke grep jeg må ta. Gå ned i vekt 128kg-80kg, bygge opp litt muskler, klippe meg etter den frisyren som er på moten, ta solarium i ny og ne, glattbarbere meg hver dag, vokse rygg og lår, nappe øyenbryn og bleike tenner. Hmm greier meg uten alt det styret der, men så er jeg ikke en av de som klager 😅.

Anonymkode: f0bfd...c97

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ny sesongstart i dag denne gang fra Australia og hver eneste gang jeg ser datingprogrammer fra utlandet samme hvilket så tenker jeg alltid det samme! Det er at hvorfor i all verden gjør ikke norske menn samme innsatsen i å se bra ut, klippe håret, kle seg pent og være mer høflige gentlemans? Da ville det vært kjempelett for de å få damer og kjempelett for oss damer å falle for dem! Det gjelder ikke bare menn på TV for jeg har bodd i utlandet i Frankrike, Storbritannia og Danmark og reist mye og nivået på menn utseendemessig er 1000 ganger kjekkere enn her FORDI de gjør litt innsats i å stelle seg! I utlandet ser man kjekke menn overalt mens i Norge ser jeg det kanskje tre ganger i året og oppførselen er helt anderledes.. 

Hvorfor er kulturen blandt norske menn anderledes enn andre vestlige land når det kommer til å ta vare på utseendet sitt og oppføre seg som gentlemen? Hvorfor klage på å ikke få dame eller at norske jenter er kravstore når de ikke gidder å gjøre noe for å ta seg bra ut? 

Hvorfor er ikke norske menn som mennene på The Bachelorette?,...🙈😂😂😂....Det er fordi mennene på the Bachelorette ikke er som seg selv heller..,!.Det er glattpolert underholdning for særs enkle mennesker...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også lagt merke til dette, spesielt etter og ha bodd i utlandet noen år. Nå er det en del forskjeller på kvinnene også. Bare se f.eks på Love Island England VS det vi ser på fra Norge som Paradise Hotel etc. I Norge er det sex første kvelden og fylla, og av og til lurer man på om man ser på opptaksprøven til et fengsel. Litt mer klasse skulle blitt populært igjen, så kunne vi kanskje fått menn som måtte prøve litt mer.

Anonymkode: 16401...713

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare tull at det er "kjempelett å få dame" hvis man klipper håret og pynter seg. Det er høyde og slik som avgjør, ikke hvor striglet man ser ut.

Mulig norske menn burde stelt seg bedre, men at det liksom skulle gjøre at de som ikke når opp plutselig skulle få dame er feil.

Anonymkode: a3d58...429

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er bare tull at det er "kjempelett å få dame" hvis man klipper håret og pynter seg. Det er høyde og slik som avgjør, ikke hvor striglet man ser ut.

Mulig norske menn burde stelt seg bedre, men at det liksom skulle gjøre at de som ikke når opp plutselig skulle få dame er feil.

Det er det i hvert fall ikke 🤣

Anonymkode: 22fca...503

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er skuespill

Anonymkode: 54f30...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Og du kan vel si akkurat det samme om damene ;)

Anonymkode: ddecd...10c

Skrevet

De mennene på det realityshowet er vel strengt tatt castet? For at ungkarskvinnen skal ha masse fint å velge i?

Det stemmer heller ikke at alle menn i feks England er så velstelte og høflige, hadde kjæreste der en stund, han jobba med finans i city og gikk i fansy dress og blanke sko. På jobb. Hjemme gikk han aldri i noe annet enn ac/dc T-skjorte og joggebukse....

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...