KathrineS Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg kommer meg ikke på internett med mobiltlf min... jeg skulle gå inn på en nettadresse, men får feilmeldingen: GPRS-tilkobling ikke tilgjengelig... Har også problemer med å motta MMS-meldinger...de kommer ikke frem til meg... Har NOKIA 6020... NOEN SOM KAN HJELPE`??
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Telefonen må settes opp med de riktige innstillingene først. Gå inn her: http://www.nokia.no/support/phones/ota.php
KathrineS Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har bestilt de innstilllingene og lagret dem, men får fortsatt ikke til å gå på nett... hvilke innstillinger bør jeg gjøre i telefonen? Takk for svar..
Gjest Kaffegjesten Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 I tillegg til Nokia's innstillinger på telefonen må du få tilsendt et oppsett av teleleverandøren din. Det må du så aktivere på telefonen din. Vet ikke hvordan du kommuniserer med pc'n din - bluetooth, infrarød eller kabel, men det oppsettet må også være riktig. Det fulgte sikkert med en cd med det oppsettet sammen med telefonen. Litt tukkel, men det virker bra for meg selv om jeg har en annen Nokia-telefon. Stort sett bruker jeg infrarød overføring.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #5 Skrevet 21. oktober 2005 De innstillingene man får fra Nokia er de telefonleverandøren har. Sjekk under innstillinger på MMS og GPRS at du virkelig bruker de innstillingene fra leverandøren. Kaffegjesten: det du beskriver er om man feks. skal ut på internett ved bruk av oppringt forbindelse eller feks. synkronisering. Det har ikke noe med å komme på nett med telefonen å gjøre eller å motta MMS.
moka Skrevet 21. oktober 2005 #6 Skrevet 21. oktober 2005 skru av og på tlf. det måtte jeg gjøre når jeg fikk innstillinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå