AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Opprettet en tråd hvor jeg stilte et enkelt spørsmål om noe jeg lurte på. Ingenting galt engang. Trodde folk skulle være hyggelige og svare. De fleste var både frekke, krasse og latterliggjørende. Jeg har lenge innsett at å opprette tråder her inne om hjelp og råd er så om å stikke hånda ned i et vepsebol. Melder meg ut. Orker ikke mer av den negative energien jeg får av å være her inne. Håper at dere som er hyggelige her og blir igjen at dere fortsetter å stå opp for TS og er hyggelige. Dere gjør dagen litt bedre. Håper klimaet her kan endres og at moderatorer blir litt strengere. Og før noen svarer «dette er ikke en flyplass, du trenger ikke å melde din avkomst» og sånt tull. Hva oppnår dere med det? Synes det er bra jeg sier det som er det er her inne. Kvinneguiden er ikke et hyggelig sted å være på takket være du og mange andre. Uansett…. Ha det, take care🌻 Anonymkode: 7816d...96f 29
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Det har blitt mer og mer sant med årene. Få interessante diskusjoner , heller latterliggjøring og avsporing av hva spørsmålet var. Anonymkode: b7fb6...75b 12
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Avkomst? Hva slags ord er det? Anonymkode: 58207...893 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Eh du kommer jo til å lese responsen på denne tråden uansett så vi høres vel snart Anonymkode: 63f9a...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Opprettet en tråd hvor jeg stilte et enkelt spørsmål om noe jeg lurte på. Ingenting galt engang. Trodde folk skulle være hyggelige og svare. De fleste var både frekke, krasse og latterliggjørende. Jeg har lenge innsett at å opprette tråder her inne om hjelp og råd er så om å stikke hånda ned i et vepsebol. Melder meg ut. Orker ikke mer av den negative energien jeg får av å være her inne. Håper at dere som er hyggelige her og blir igjen at dere fortsetter å stå opp for TS og er hyggelige. Dere gjør dagen litt bedre. Håper klimaet her kan endres og at moderatorer blir litt strengere. Og før noen svarer «dette er ikke en flyplass, du trenger ikke å melde din avkomst» og sånt tull. Hva oppnår dere med det? Synes det er bra jeg sier det som er det er her inne. Kvinneguiden er ikke et hyggelig sted å være på takket være du og mange andre. Uansett…. Ha det, take care🌻 Anonymkode: 7816d...96f Helt enig. Mye spydighet og mye unødvendig kritikk rettet mot trådstartere.. Folk vrir og vender på det meste for å ha noe å peke på og poengtere - ja her kan de hevde seg over andre.. Anonymkode: 81bda...4ec 14
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Avkomst? Hva slags ord er det? Anonymkode: 58207...893 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh du kommer jo til å lese responsen på denne tråden uansett så vi høres vel snart Anonymkode: 63f9a...b7a Og der beviste tråden akkurat poenget mitt 😂😂😂 Ciao👍 Anonymkode: 7816d...96f 19
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og der beviste tråden akkurat poenget mitt 😂😂😂 Ciao👍 Anonymkode: 7816d...96f Haha der ser du jo. Ikke mye sannhet i dine ord. Snakkes snart! Anonymkode: 63f9a...b7a 6
Silva Pluvialis Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 Du er nok langt ifra den eneste som har fått nok av KG pga alle de nedlatende og spydige svarene. Trist at miljøet her inne er slik. 8
SaySomething Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 Jeg er ganske enig med deg ts, det er veldig mange tøffinger bak tastaturet her på kg.. Men det er også veldig mange fine mennesker her, du må bare sile ut drittsekksvarene å prøve og ikke la de påvirke deg 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha der ser du jo. Ikke mye sannhet i dine ord. Snakkes snart! Anonymkode: 63f9a...b7a Følte du deg så truffet av tråden siden du svarer slik du gjør? Er du en av de som svarer spydig og frekt til TS her? I såfall slutt med det, så føler du deg litt bedre. Ok, snakkes. Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Du er nok langt ifra den eneste som har fått nok av KG pga alle de nedlatende og spydige svarene. Trist at miljøet her inne er slik. Ja, kjempetrist…. Anonymkode: 7816d...96f 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Du er nok langt ifra den eneste som har fått nok av KG pga alle de nedlatende og spydige svarene. Trist at miljøet her inne er slik. Helt enig. Særlig gjelder det tråder som omhandler sårbare grupper som: - Uføre - Ikke-vestlig innvandrere Anonymkode: 5c5b7...aa5 6
Ænema Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 Ja det er mange slike her dessverre. Jeg har en regel at jeg gidder ikke bry meg/engasjere meg i AB som er frekke eller kverulerer. Svarer ikke på ditten de skriver, skal jeg ofre de en kalori så får de stå med nicket sitt. 4
Tonjemor74 Skrevet 5. januar 2022 #13 Skrevet 5. januar 2022 (endret) Jeg er så enig med deg TS! Virker som det er mange bitre kjerringer her. Man spør et enkelt spørsmål, men får man svar? Nope. Man får krasse, spydige meninger om noe innenfor spørsmålet - men som overhode ikke gir deg svar. Enkelte her inne må ha mye issuer med seg selv som de synes er godt å få ut. Men de tenker ikke over at de kan være både krenkende, sårende og slemme i sine svar. Man blir påvirket - selv om man er anonym.. Jeg er også så lei penis og runketrådene -samt alle trolletrådene (jada - damer lager også tulletråder). Menn burde ikke fått ha bruker her inne i det hele tatt. Er mer vulgære i språket og svarer svada på kvinnehelsespm de overhode ikke trenger gå inn på engang.. Er på vei ut jeg også - savner det KG KUNNE vært om man fjernet anonymfunksjon, mannfolka (evnt at de hadde kun et eget underforum) og at man må identifisere seg når man oppretter bruker - men kan bli "anonym" med nick. Men at det får konsekvenser om man går langt over streken. Og det burde være lettere å stenge ute brukere som bare er inne for å skape kvalme (om anonymfunksjonen fjernes...) Endret 5. januar 2022 av Tonjemor74 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 Enig med deg, Ts. Og sier vi ifra kaller de oss for hårsåre, men sannheten er at de er mobbere og trykker ned folk. Jeg har fått noen sjokkerende kommentarer fra anonyme brukere på noen innlegg jeg har lagt ut, men jeg bare overså dem Anonymkode: 04e80...30f 3
Silva Pluvialis Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 KrXs skrev (2 minutter siden): Ja det er mange slike her dessverre. Jeg har en regel at jeg gidder ikke bry meg/engasjere meg i AB som er frekke eller kverulerer. Svarer ikke på ditten de skriver, skal jeg ofre de en kalori så får de stå med nicket sitt. Jeg gidder heller aldri å svare de som er nedlatende og bevisst går inn for å såre meg. Jeg kaster ikke bort energien min på sånne folk. Så får de sitte der og bli skuffet fordi jeg ikke gir noe reaksjon (noe de er ute etter). 🤭 2
Silva Pluvialis Skrevet 5. januar 2022 #16 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig med deg, Ts. Og sier vi ifra kaller de oss for hårsåre, men sannheten er at de er mobbere og trykker ned folk. Jeg har fått noen sjokkerende kommentarer fra anonyme brukere på noen innlegg jeg har lagt ut, men jeg bare overså dem Anonymkode: 04e80...30f Veldig trist. Selv hadde jeg en veldig god erfaring nå nylig. Jeg la ut om en sårbar situasjon, og var forberedt på at samtlige kom til å skrive at jeg overreagerte og at jeg var problemet. Tråden ble på flere sider, men jeg fikk utrolig nok ikke et eneste spydig svar. Alle var støttende. Det er sjeldent man ser, så noen ganger er KG gull. 8
Silva Pluvialis Skrevet 6. januar 2022 #17 Skrevet 6. januar 2022 Tonjemor74 skrev (9 minutter siden): Jeg er så enig med deg TS! Virker som det er mange bitre kjerringer her. Man spør et enkelt spørsmål, men får man svar? Nope. Man får krasse, spydige meninger om noe innenfor spørsmålet - men som overhode ikke gir deg svar. Enkelte her inne må ha mye issuer med seg selv som de synes er godt å få ut. Men de tenker ikke over at de kan være både krenkende, sårende og slemme i sine svar. Man blir påvirket - selv om man er anonym.. Jeg er også så lei penis og runketrådene -samt alle trolletrådene (jada - damer lager også tulletråder). Menn burde ikke fått ha bruker her inne i det hele tatt. Er mer vulgære i språket og svarer svada på kvinnehelsespm de overhode ikke trenger gå inn på engang.. Er på vei ut jeg også - savner det KG KUNNE vært om man fjernet anonymfunksjon, mannfolka (evnt at de hadde kun et eget underforum) og at man må identifisere seg når man oppretter bruker - men kan bli "anonym" med nick. Men at det får konsekvenser om man går langt over streken. Og det burde være lettere å stenge ute brukere som bare er inne for å skape kvalme (om anonymfunksjonen fjernes...) Enig, bortsett fra det med å fjerne menn. Vi trenger menn her også, og ikke alle er perverse og ekle. Det er flere oppegående menn her også. Blant annet @Entern, @SVK, @Daryl Dixon. 6
Gjest ABM Skrevet 6. januar 2022 #18 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Opprettet en tråd hvor jeg stilte et enkelt spørsmål om noe jeg lurte på. Ingenting galt engang. Trodde folk skulle være hyggelige og svare. De fleste var både frekke, krasse og latterliggjørende. Jeg har lenge innsett at å opprette tråder her inne om hjelp og råd er så om å stikke hånda ned i et vepsebol. Melder meg ut. Orker ikke mer av den negative energien jeg får av å være her inne. Håper at dere som er hyggelige her og blir igjen at dere fortsetter å stå opp for TS og er hyggelige. Dere gjør dagen litt bedre. Håper klimaet her kan endres og at moderatorer blir litt strengere. Og før noen svarer «dette er ikke en flyplass, du trenger ikke å melde din avkomst» og sånt tull. Hva oppnår dere med det? Synes det er bra jeg sier det som er det er her inne. Kvinneguiden er ikke et hyggelig sted å være på takket være du og mange andre. Uansett…. Ha det, take care🌻 Anonymkode: 7816d...96f Altså du er da opplagt et hyggelig menneske som er lei av bermen her inne... Selvsagt ikke din jobb å redde kg men når de hyggelige drar og bermen blir sier matematikken at dette ser dårlig ut. Og så lenge kg tviholder på ab funksjonen blir det neppe bedre heller...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #19 Skrevet 6. januar 2022 Det er veldig tydelig at en del sliter mye, ser eksempler på det i den andre tråden din. Det er vel her de gror fast og får ut frustrasjonen sin dessverre. Hev deg over det og fokuser på de som gir deg glede og energi, det være seg både på nett og ikke minst utenfor skjermen ❤️❤️ Anonymkode: 11be2...ecb 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #20 Skrevet 6. januar 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: «dette er ikke en flyplass, du trenger ikke å melde din avkomst» Avkomst? Mener du avgang eller ankomst? Anonymkode: e1798...e7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå