Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er det normalt for deg/dere å ha sex/samleie? 

Gi gjerne eksempler...

Jeg er ikke i et forhold enda og har aldri vært i ett. Lurer bare på hva gjennomsnittet er, feks er det 1 gang i mnd, 3 ganger om dagen, hver 14.dag. Help me out. 

Jeg er klar for å få kjæreste. Tror ikke jeg er klar nok til å ha sex/samleie enda. Men om det er mer uskyldige ting som klemmer, massasje, smekk på rumpa, kyss osv. Så går det fint.

Kom gjerne med råd.. Alle råd dere har taes imot. 

Og hvor lang tid tok det fra dere ble kjærester til dere hadde sex/samleie? Eller, når ble det naturlig for dere å ha sex? 

Og hvilke stillinger gjør minst vondt... 

Hilsen rådvill i 20-åra

Anonymkode: 1c57c...f82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

5. Året med sambo. Pløyer henne 3 ganger i uka cirka. Hun tror nok det er såpass ofte som 4. 

Fordi hun ikke klarer å holde tellinga.

Anonymkode: 2fb60...329

Skrevet

I begynnelsen var vi vel oppe i 10 ggr om dagen tenker jeg...Gled deg..🤩...Nå ca. 30 år senere vil jeg si det går 10 uker imellom...joda jeg kan ha flaks å få duppe den i partallsmåneder også...men det er unntaket da...😂

AnonymBruker
Skrevet

Andres svar på det hjelper ikke deg. Det er så individuelt fra person til person, forhold til forhold, dag til dag, måned til måned 

Anonymkode: d697a...249

• Liker 6
Skrevet

Det er så individuelt ..den over meg sier det bra.

Kan svare på det om stillinger da: Alle stillinger gjør minst vondt. De eneste stillingene som har gjort meg vondt hsr vært når jeg har prøvd meg på noe superakrobatisk og mislykkes 😜 

Ja og så kan noen stillinger gjøre vondt hvis mannen har unormalt lang penis og han er uforsiktig. Doggy f.eks. Men med vanlig penis og vanlig hensynsfullhet så har jeg aldri fått vondt av noen stillinger.

Lykke til! Det er gøy å ha en kjæreste ☺️

AnonymBruker
Skrevet

De første 50 ganger / 3 mnd: så ofte som mulig. 

Det første året: et par ganger i uka.

Påfølgende år: nok til at hun ikke begynner å gnåle om mangel på nærhet og blablabla 

Sex er ferskvare. Når man finner noe ny mat man digger så spiser man det gjerne ofte i starten, men etterhvert holder det med en gang iblant. Og man vil etter det helst prøve noe ny mat.

Anonymkode: f60f9...2dd

• Liker 1
Skrevet

Når en har eller blir kjærest er noe av hensikten å ja sex ihvertfall når en er i 20 åra.

Når det gjelder hvor ofte styres dette i stor grad av kvinnen og har dere da ulikt sexbehov er det ofte dette blir et problem og en part vil gå videre.

Der er vel ofte kvinnen det er vondt for i førsten og det har endel med nok og langt nok og riktig forspill å gjøre. 

Hva en er med på  når det gjelder sex må du tenke litt gjennom og prate om spesielt om det er noe du ikke liker eller vil prøve. Eller noe du ikke har prøvd men har lyst til. 

Når det gjelder smekk på rumpa begynner det å gå over i BDSM og da må det prates grundigere om grenser og samtykke.

Å finne en som en elsker å kan utforske sex med i forskjellige variasjoner over tid tror jeg er nærmest det optimale.

Profilen Fioljenta har gjort dette,hun har også en rådgivningsside, Fiolnett tror jeg det heter.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i to år og har som regel sex to ganger om dagen.

Er du jomfru?

Det viktigste med sex er å snakke sammen, lytte til hverandre og føle seg fram. Du skal aldri gjøre noe du ikke vil, bare ta det som det kommer. Og er du usikker snakker dere om det og tar det rolig. Ikke tro at det finnes noen fasit. Hva dere begge vil er det eneste som teller.

Anonymkode: c6699...6df

Gjest Plommetre
Skrevet
ABM skrev (9 timer siden):

I begynnelsen var vi vel oppe i 10 ggr om dagen tenker jeg...Gled deg..🤩...Nå ca. 30 år senere vil jeg si det går 10 uker imellom...joda jeg kan ha flaks å få duppe den i partallsmåneder også...men det er unntaket da...😂

Det hørres fantastisk ut 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke mye sex selv om jeg ønsker det. 

Anonymkode: 28db8...478

Skrevet
Plommetre skrev (40 minutter siden):

Det hørres fantastisk ut 🤩

🙈..Del 1....eller 2...?

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør ikke vondt dersom det er godt forspill. Forspillet sikrer at jenta blir våt, og væsken gjør at det blir glattere, som glidemiddel. Jeg antar du er dame, siden du spør om vondt. 

Det som kan gjøre vondt er om han (?) presser seg inn uten at det er vått - mens det er tørt. Det kan også gjøre vondt hvis du er usikker og urolig, og spenner muskler. Det er derfor viktig at du kan slappe av sammen med partner. 

Ikke vær usikker på å fortelle at du ikke har hatt sex før. Kanskje har ikke partneren din heller, det er ikke så vanlig å snakke om at en ikke har hatt sex før, så alle går rundt og tror at alle andre er ville sexdyr. 

Hvor ofte du har sex i forhold er veldig variert. Jeg (kvinne) har alltid hatt større sexapetitt enn mine partnere (både menn og kvinner), og nå - i langvarig forhold med mann og barn etc har vi ganske dårlig og kjedelig sex som ikke gir meg så mye annet enn følelsen av å være et sted han kan dumpe sæden sin (han prøver så godt han kan, stakkars, men ingen av oss har overskudd). 

Jeg anbefaler deg egentlig å skaffe seg dildoer eller vibratorer for å prøve deg frem og bli kjent med hva du liker. Noen liker nesten bare å leke med klitoris og kjønnslepper, og hvis du har et anspent forhold til underlivet ditt, kanskje sexen skal fokusere på å bruke munn og fingre og ikke nødvendigvis penetrere helt den første tiden?

Bli kjent med kroppen din, og snakk med partneren din. Vær ærlig.

Anonymkode: 89196...084

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor ofte er det normalt for deg/dere å ha sex/samleie? 

Gi gjerne eksempler...

Jeg er ikke i et forhold enda og har aldri vært i ett. Lurer bare på hva gjennomsnittet er, feks er det 1 gang i mnd, 3 ganger om dagen, hver 14.dag. Help me out. 

Jeg er klar for å få kjæreste. Tror ikke jeg er klar nok til å ha sex/samleie enda. Men om det er mer uskyldige ting som klemmer, massasje, smekk på rumpa, kyss osv. Så går det fint.

Kom gjerne med råd.. Alle råd dere har taes imot. 

Og hvor lang tid tok det fra dere ble kjærester til dere hadde sex/samleie? Eller, når ble det naturlig for dere å ha sex? 

Og hvilke stillinger gjør minst vondt... 

Hilsen rådvill i 20-åra

"Normalt" kan diskuteres, men jeg kan skrive litt om hva som er vanlig.

Du kan gå gradvis frem i starten, men når dere først er det nok vanlig å ha sex nesten hver gang man møtes som ung og nyforelsket. Gjerne flere ganger i døgnet også siden man ikke får nok av hverandre.

For etablerte, yngre par (etter noen år sammen) et det vanligst å ha sex 1-2 ganger i uka.

Sjeldnere enn 1x per måned er ikke veldig uvanlig, men jeg tenker at den enden av statistikken inkluderer en del elendige forhold, og forhold som er på vei mot slutten. Hvis begge er fornøyd med det så er det jo greit.

Dette er basert på forskjellig statistikk og artikler jeg har sett opp gjennom årene.

Anonymkode: 136a5...ca6

AnonymBruker
Skrevet

Det er heelt individuelt. I starten var det nesten hver dag, mange perioder går det mange måneder mellom, nå ligger vi vel på ish en gang i uka / annenhver uke og er godt fornøyd med det. Vi sier sjeldent nei til hverandre, men trives godt med å gjøre andre ting sammen. 

Du kan ikke sammenligne deg med noen, for ingen er som deg. Om du ikke har lyst på sex er det nok lurt å finne en annen med litt lavere driv. Men det skal jo være godt! Jeg har aldri hatt vondt hvertfall, med mindre det har vært noe galt nedentil. Ikke første gangen heller.

Ta det i ditt tempo og aldri forhast deg til å bli med på noe du ikke er klar for. Da ødelegger du bare opplevelsen for deg selv 🙏

Anonymkode: 3afd2...aee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det gjør ikke vondt dersom det er godt forspill. Forspillet sikrer at jenta blir våt, og væsken gjør at det blir glattere, som glidemiddel. Jeg antar du er dame, siden du spør om vondt. 

Det som kan gjøre vondt er om han (?) presser seg inn uten at det er vått - mens det er tørt. Det kan også gjøre vondt hvis du er usikker og urolig, og spenner muskler. Det er derfor viktig at du kan slappe av sammen med partner. 

Ikke vær usikker på å fortelle at du ikke har hatt sex før. Kanskje har ikke partneren din heller, det er ikke så vanlig å snakke om at en ikke har hatt sex før, så alle går rundt og tror at alle andre er ville sexdyr. 

Hvor ofte du har sex i forhold er veldig variert. Jeg (kvinne) har alltid hatt større sexapetitt enn mine partnere (både menn og kvinner), og nå - i langvarig forhold med mann og barn etc har vi ganske dårlig og kjedelig sex som ikke gir meg så mye annet enn følelsen av å være et sted han kan dumpe sæden sin (han prøver så godt han kan, stakkars, men ingen av oss har overskudd). 

Jeg anbefaler deg egentlig å skaffe seg dildoer eller vibratorer for å prøve deg frem og bli kjent med hva du liker. Noen liker nesten bare å leke med klitoris og kjønnslepper, og hvis du har et anspent forhold til underlivet ditt, kanskje sexen skal fokusere på å bruke munn og fingre og ikke nødvendigvis penetrere helt den første tiden?

Bli kjent med kroppen din, og snakk med partneren din. Vær ærlig.

Anonymkode: 89196...084

For noen gjør det vondt første gangen uansett, pga jomfruhinnen  skjedekransen.  Hvis du googler bilder av hvilket mangfold som finnes innen skjedekrans så forstår du hvorfor noen får vondt mens andre ikke kjenner noe.

Anonymkode: 136a5...ca6

Gjest Plommetre
Skrevet
ABM skrev (18 minutter siden):

🙈..Del 1....eller 2...?

😂

både del 1 og del 2 😅😆

Skrevet

1 året ca 1 gang om dagen (hyppigere første par mnd)

neste 9 årene kanskje et snitt på 2-3 ganger pr uke.

så 7 år uten sex.

siste året 3 ganger tipper jeg. Husker ikke eksakt.

Umulig for andre å si hva som er normalt. «Normalen» spenner over veldig mye.

Gjest Plommetre
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

🙈..Del 1....eller 2...?

Hvorfor spør du om dette ? 😆😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

....................................... Men om det er mer uskyldige ting som klemmer, massasje, smekk på rumpa, kyss osv. Så går det fint.

.........................

Smekk på rumpa faktisk.  Om jeg hadde dratt til med det hadde det blitt en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å svare på, annenhver dag i det siste. Men så kan det plutselig gå en uke uten noenting. Vi er inne i en god periode, for endel år siden hadde vi nesten ikke sex. Som nyforelska var det vel det eneste vi dreiv med 😅 vi har det mye bedre bpr vi har sex ofte 😊

Anonymkode: 30b0e...f88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...