AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Vi prøver å få barn, og kommer til å ta noen valg for barnet - som nok skuffer visse slektninger. For det første får ingen legge ut bilder av barnet i sosiale medier. Mamma har alltid slitt med å akseptere at jeg ikke ønsker bilder av meg på hennes fb, og blir nok ikke blid.. I tillegg handler vi brukt av miljøhensyn, og kommer til å handle det meste brukt til barnet frem til barnet eventuelt ønsker noe annet. Kan vi si at vi ikke ønsker gaver som ikke er kjøpt brukt? Er omgitt av snille og gavmilde folk, som har gaver som sitt "kjærlighetsspråk", men jeg blir bare ukomfortabel av det jeg anser som overforbruk.. Har også nær familie som snakker dritt om folk over en lav sko, typ "den 18år gamle jenta der ser ut som en traktorlesbe". Hva gjør man når barnas forbilder sier ting man synes at er ugreit? Har dere satt noen grenser som ikke har falt i god jord? Det kommer mye tanker ifm med familieforøkelse 😂 Anonymkode: 45a71...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå