Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Heartland skrev (1 minutt siden):

Men dere.. jeg har vært helt sikker på at han ene i Subwoolfer er Gaute. Men den attituden her er jo ikke Gaute? 🤘🏻Og når han snakker i introen.. selv om stemmen er vridd høres det ikke ut som Gaute? Nå ble jeg faktisk usikker..

Jeg tror mer på brødrene i Donkey Boy

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes den der gimmicken til Subwoolfer med at de er utenomjordiske og sånn er så cringey og kjedelig å må høre om igjen og igjen. Som jeg sa tidligere: det føles ut som en barnesang. Som om denne skulle ha vært med på MGP Junior og vært fremført av to barn.

Anonymkode: 0d985...329

Så når de andre forteller sine historier bak låta igjen og igjen er ok? 

Anonymkode: b84e0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsie Bay: En spesiell stemme. Men igjen drukner mye av sangen på altfor lavt nivå, samt at det skal skrikes mest mulig. Ser ut til å være en trend i år. Det blir liksom ingenting særlig utav det. 

Ikke denne heller. 

Så i år kan vi likegodt sende Subwoolfer. Vi er ikke bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og han påstår jo at det ikke er han siden han «ikke er så flink til danse» 😁

Gaute er jo en traust, litt treig fyr. Han må ha trent steinhardt i 10 mnd for å kunne danse sånn. Men stemmen da...den var lik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så når de andre forteller sine historier bak låta igjen og igjen er ok? 

Nei, det er gørrkjedelig det også. Men de forteller iallefall vanlige historier og erfaringer, ikke om romvesener og romskip og måner.

Anonymkode: 0d985...329

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsies sang hadde kledd en helt annen bakgrunnsmusikk. Noe tungt og dystert og umelodisk og kanskje elektronisk som hadde stått i kontrast til stemmen.

Men da ville det blitt veldig likt Susanne Sundfør…🤔😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Elsie Bay: En spesiell stemme. Men igjen drukner mye av sangen på altfor lavt nivå, samt at det skal skrikes mest mulig. Ser ut til å være en trend i år. Det blir liksom ingenting særlig utav det. 

Ikke denne heller. 

Så i år kan vi likegodt sende Subwoolfer. Vi er ikke bedre.

Dette. Har ikke hørt maken til vræling på mange, mange år. Mesteparten av låtene er jo det jeg kaller vokal-onani. 

Anonymkode: 7bcff...fd3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luckyme said:

Soobwolfer eller hva de heter må jo være Seeb?

De synger jo ikke, kun produsenter..

Anonymkode: 6c533...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kresen på musikk og er lite av dagens musikk jeg liker. Elsie Bay sin sang likte jeg overraskende godt..

Anonymkode: 1f190...f05

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er ulven som snakker i introen, er det ikke han tolken da? Så bare beveger ulven (ben) seg? 😂

Endret av Tone83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fotosyntesen skrev (2 minutter siden):

Gaute er jo en traust, litt treig fyr. Han må ha trent steinhardt i 10 mnd for å kunne danse sånn. Men stemmen da...den var lik.

Kan jo hende han slår seg mer løs med maske på fordi alle tror han er litt traust og treit 😄 

Har de tenkt å avsløre hvem de er? Eller er det helt hemmelig? Hvem var låskriverne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns meldoien til fly er veldig fin, men hun skriker så mye og synger alt for lyst og den virker rotete satt sammen. Synd for er en veldig catchy melodi

Anonymkode: abd7a...1c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kresen på musikk og er lite av dagens musikk jeg liker. Elsie Bay sin sang likte jeg overraskende godt..

Anonymkode: 1f190...f05

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine stemmer er avgitt. 😁

Fordelte stemmene:

En stemme til 3 låter. Det ble Northkid, Christian Ingebrigtsen, og Subwoolfer måtte bare få en stemme.

I går var planen at alle stemmer skulle gå til Subwoolfer, men nei jeg liker Northkid og Christian Ingebrigtsen sine låter så godt at jeg måtte gi til de også. Subwoolfer er for meg humorlåt. 🤣

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (Akkurat nå):

Kan jo hende han slår seg mer løs med maske på fordi alle tror han er litt traust og treit 😄 

Har de tenkt å avsløre hvem de er? Eller er det helt hemmelig? Hvem var låskriverne?

De ble spurt om det i intervjuet tidligere i dag og jeg fikk en følelse av at de planlegger å avsløre hvem de er snarest 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet for elsie og Anna-lisa terningkast fem. 

Har problemer med å få med meg hva Anna-lisa egentlig synger. Elsie Bay har en flott stemme, men sanger er kjedelig og setter seg ikke her.

Anonymkode: 5dd4b...d0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...