AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #821 Del Skrevet 13. februar 2022 Lacuna skrev (6 timer siden): I musikkvideoen kan man se et bilde (trillion streams) med et 8 sifret tall nederst til høyre Om man splitter dette tallet i 2 får man følgende: 1307 = Fornebu 5830 = Bergen Er ikke Ylvis fra Bergen da? Er dette tallet helt tilfeldig eller er det et hint? Jeg er OVERBEVIST om at det enten er Ylvis, eller TIX og broren Tror ikke de tallene nødvendigvis har noe å si, og om det er postnummer så passer det ikke til Ylvis. Postnummeret er til Øvre Ervik, så vidt jeg vet har ikke Ylvis noe tilhørighet til det postnummeret (de bor vel begge i Oslo?). I Bergen kommer de fra XXXX Paradis, altså postnummeret etter etterfulgt av Paradis og ikke Bergen. Det er Gaute og Ben. Mer spennende å spekulere i hvem DJ’en er på dette punktet. Anonymkode: 39930...b65 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #822 Del Skrevet 13. februar 2022 😁😁 Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #823 Del Skrevet 13. februar 2022 Det er i hvert fall tidenes PR-stunt i mgp, tror aldri et bidrag har vært en så stor snakkis på forhånd før. Hvis det er Ben Adams, må det være litt ergerlig for kompisen Christian Ingebrigtsen som egentlig har en mye sterkere låt, men som ingen snakker om. 😅 Nå som det kanskje ikke er så spennende mer hvem det er, blir neste spenningsmoment, når/om det skal avsløres offisielt på noe tidspunkt? Anonymkode: a159e...7af 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #824 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke enig. Monument er en ekstremt kjedelig sang, jeg har hørt den et titalls ganger og kan ikke synge en eneste strofe. Og jeg er god til å huske både melodier og tekster ellers. Den var i tillegg veldig lik Spirit in the sky, men den sangen var jo hvertfall fengende og noe man legger merke til og husker. Det hadde vært rart å sende de samme artistene to år på rad med såpass like sanger. Tror mange følte det sånn siden Tix vant. Anonymkode: 752fa...72f Monument er overhodet ikke kjedelig, og en helt annen type sang enn Spirit in the sky! Og tusen ganger bedre enn det TIX-rælet! At du ikke husker strofene får være din sak, jeg husket de etter å ha hørt sangen første gang. Nå det bli slutt på at dumsnille nordmenn stemmer på folk de synes synd på! Samme skjedde med Fly i år! Anonymkode: 0aead...5cc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 13. februar 2022 #825 Del Skrevet 13. februar 2022 At Monument og Spirit in the Sky liknet hverandre skyldes vel helt enkelt at det er den typen musikk KEiiNO lager 🤷♂️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 14. februar 2022 #826 Del Skrevet 14. februar 2022 Novellemonster skrev (16 timer siden): At Monument og Spirit in the Sky liknet hverandre skyldes vel helt enkelt at det er den typen musikk KEiiNO lager 🤷♂️ Ja, de er ikke mer like de låtene enn to tilfeldige låter av Wig Wam, A1, Postgirobygget eller andre sjangerband. Åh sukk - Hvordan kunne vi sende TIX i stedet for Keiino 🤦🏻♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #827 Del Skrevet 14. februar 2022 Noen som har en teori på hvem DJ astronaut kan være? Anonymkode: 39930...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 14. februar 2022 #828 Del Skrevet 14. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som har en teori på hvem DJ astronaut kan være? Anonymkode: 39930...b65 Tenk om det er Matoma eller noe da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 14. februar 2022 #829 Del Skrevet 14. februar 2022 (endret) On 2/13/2022 at 4:25 AM, mjaus said: Likte faktisk INGEN av sangene dette året.. veldig skuffende.. Synes låtene i fjor var bra. Men i år er det ingen av de norske låtene som tiltaler meg. I fjor var det så mye bra... Tipper at denne blir 1 plass i grand prix: Og tipper at denne blir 2 plassen Men vi får se på lørdag 😇😅 Endret 14. februar 2022 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #830 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 21.42): Monument er overhodet ikke kjedelig, og en helt annen type sang enn Spirit in the sky! Og tusen ganger bedre enn det TIX-rælet! At du ikke husker strofene får være din sak, jeg husket de etter å ha hørt sangen første gang. Nå det bli slutt på at dumsnille nordmenn stemmer på folk de synes synd på! Samme skjedde med Fly i år! Anonymkode: 0aead...5cc Ro deg ned.🤦♀️ Anonymkode: 8bde9...235 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #831 Del Skrevet 15. februar 2022 nei nei nei, Sverige har alt for mange gode bidrag med i år 😮 Anonymkode: 932e6...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. februar 2022 #832 Del Skrevet 15. februar 2022 Bare meg som hører "Made of Glass" som "Made of Gas"? 😁 Synes forresten det passer sangen bedre 😁 "Our love is made of gas" 🤣🤣🤣 Kjærligheten deres er lagd av (tarm)gass 🤣🤣🤣 Prompekjærlighet 🤣🤣😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 15. februar 2022 Forfatter #833 Del Skrevet 15. februar 2022 Subwoolfer har postet et bilde sammen med Alan Walker på Instagram. Er han DJ astronaut? Slik jeg tolker det i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #834 Del Skrevet 15. februar 2022 Jeg tipper at hvis Bananas ikke vinner den norske finalen, avslører de aldri hvem de er. Anonymkode: b84e0...730 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 15. februar 2022 #835 Del Skrevet 15. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 13.2.2022 den 0.41): Men jeg lurer på en ting. Hvordan blir egentlig bidragene valgt i utgangspunktet? NRK utlyser hvert år at man kan sende inn en låt man mener er aktuell. Deretter har prosjektleder Stig Karlsen i Nrk de siste årene arrangert flere låtskriver-camper, der de samler artister, produsenter, låtskrivere og andre for å snekre sammen noen gode låter. Nrk henvender seg også spesifikt til artister de tenker kan være interessante og aktuelle, for å høre om de vil bidra enten med låt for andre eller stille selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #836 Del Skrevet 15. februar 2022 Det skal være live-sending på Esc Norge sin youtube/fb side i kveld, bli med da Ulrikke, Merethe Trøan og Per Sundnes kommer innom for å diskutere finalen Anonymkode: 294bf...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 16. februar 2022 #837 Del Skrevet 16. februar 2022 On 2/15/2022 at 10:17 AM, AnonymBruker said: nei nei nei, Sverige har alt for mange gode bidrag med i år 😮 Anonymkode: 932e6...7a5 Sverige har alltid gode bidrag, synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #838 Del Skrevet 17. februar 2022 Svarer på Subwoolfer-ryktene Anonymkode: a159e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 17. februar 2022 #839 Del Skrevet 17. februar 2022 Ukrainas Eurovision-deltaker, Alina Pash, har trukket seg fra konkurransen etter det ble kjent at reisedokumentene hennes for å komme inn på Krim-halvøya er forfalsket. (NRK) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #840 Del Skrevet 17. februar 2022 NordicViking skrev (1 time siden): Ukrainas Eurovision-deltaker, Alina Pash, har trukket seg fra konkurransen etter det ble kjent at reisedokumentene hennes for å komme inn på Krim-halvøya er forfalsket. (NRK) What?? 😲😲 Må de velge en annen kandidat nå? Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå