Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Måneskinn said:

Finland har jeg ikke sjekket ut enda, men ryktene sier de har en kjempebra line up. Nord-Makedonia skuffer i år for meg, den syns jeg var meget kjedelig..

Min største favoritt er Tsjekkia sin :

Har Norge en låt som kan komme opp mot dette? Tviler... Men må høre gjennom de norske låtene på nytt  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Måneskinn said:

@Eloise12345 er det den du liker fra Finland? For de har jo ikke finale før sent denne mnd

Oi, er det ikke den som skulle være med i år? Jeg har mulig tatt feil av den. Søker opp land og eurovision, og trodde denne var med i år. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandel92 skrev (26 minutter siden):

Synes "Ecstasy" av Eline Noelia egentlig er veldig fin og håper den går videre til sistesjansen på lørdag. 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Måneskinn said:

Jeg har ikke sjekket enda, men her er spotify lista fra Finland i år :)

Finland pleier å ha et bidrag som kommer høyt opp. Blir spennende hva de skal bidra med i år  :).  

Huff, de norske sangene er kjedelige synes jeg. Men håper at jeg kan begynne å like en 😆

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (3 minutter siden):

Noen som liker Christian Ingebrigtsen sin låt? 

Fysj, nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Blomsterkaret said:

Fysj, nei. 

Haha, den blir for kjedelig for å bli en vinner mener jeg. 😆

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker låten ❤, men synes den synges så falskt.  Men mulig en vanskelig låt å synge uten at det høres litt falskt. Flere som synes det? Liker dere denne?😊

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga tre stemmer til Trollfest for morro, for mine favoritter er allerede videre. 

Anonymkode: 951f3...9c3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bli enten trollfest, Emilie noelle eller Mari bølla tror jeg. 

Anonymkode: abd7a...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes låtene var mye bedre i fjor. Vanskelig å finne en skikkelig god låt av de som er med videre... 😇

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Eloise12345 said:

Liker låten ❤, men synes den synges så falskt.  Men mulig en vanskelig låt å synge uten at det høres litt falskt. Flere som synes det? Liker dere denne?😊

Studioversjonen, som er tweak'a og tune'a etter alle kunstens regler, er fin nok den.. men live synes jeg det blir altfor surt og grusomt, og selve låta er litt for flat for min smak 🤷🏼‍♀️

edit: skal forøvrig gå greit å synge en hvilken som helst sang reint så lenge du kan å synge reint 😅

Endret av Lycra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Lycra said:

Studioversjonen, som er tweak'a og tune'a etter alle kunstens regler, er fin nok den.. men live synes jeg det blir altfor surt og grusomt, og selve låta er litt for flat for min smak 🤷🏼‍♀️

Enig med deg. Studioversjonen er ganske fin. 🥰❤. Men live er det nok en låt som vil ryke i semifinalen i eurovision 🤔. Dårlig live. Låten er utrolig flat og trist når den spilles live. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå lol trodde man skulle velge den ene som kommer til finalen i dag. Herregud for et langdrygt opplegg, 

Anonymkode: abd7a...1c5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lavt nivå på MGP i år!

Av alle ting er det country-Steffen som har festet seg best hos meg av disse i siste-sjansen. Den kjente jeg igjen og nynnet med på. Og jeg er ikke fan av country en gang! 🤦‍♀️

Hvis ikke det blir han, må de rosa flamingoene gå videre. Ikke pga fin låt, men det ser ut som om vi må utmerke oss på andre måter enn det musikalske i år. 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (31 minutter siden):

Min største favoritt er Tsjekkia sin :

Har Norge en låt som kan komme opp mot dette? Tviler... Men må høre gjennom de norske låtene på nytt  :)

Oh no, me no likey 

Anonymkode: b84e0...730

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...