AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #421 Del Skrevet 29. januar 2022 Oda! Anonymkode: c3825...21d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldretusse Skrevet 29. januar 2022 #422 Del Skrevet 29. januar 2022 Det var bra ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #423 Del Skrevet 29. januar 2022 Skjønner IKKE hvordan Oda gikk videre fremfor Vilde. Den sangen var jo bare ræl 🙈 Anonymkode: 6edb0...4cc 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. januar 2022 #424 Del Skrevet 29. januar 2022 Har litt sans for kveldens vinner, men tror ikke den når opp i finalen. Neste helg blir siste delfinale, og jeg håper vi da endelig får se Subwoolfer. Gleder meg! 🐺🍌 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 29. januar 2022 #425 Del Skrevet 29. januar 2022 (endret) Jeg gleder meg til Subwoolfer neste lørdag, men er nervøs for at jeg skal bli skuffet av sceneshowet 😬 håper de kjører skikkelig på! Endret 29. januar 2022 av Blå lenestol 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #426 Del Skrevet 29. januar 2022 Woolfers! Woolfers! 🍌🍌❤️ Anonymkode: b84e0...730 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #427 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Disse «ekspertene» snakker jo bare rundt grøta Anonymkode: b84e0...730 Det hadde vært mer interessant om de var ærlige og faktisk hadde en mening ja! 🤨😄 Anonymkode: d8e19...3ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #428 Del Skrevet 30. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det hadde vært mer interessant om de var ærlige og faktisk hadde en mening ja! 🤨😄 Anonymkode: d8e19...3ca Helt tåpelig hele opplegget med disse «ekspertene» som snakker svada backstage mellom monitorer og ledninger. Hvor er glitteret og glamen som kjennetegnet MGP? Anonymkode: 0aead...5cc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 30. januar 2022 #429 Del Skrevet 30. januar 2022 Sykt imponert over bilal, så ut som det var mye som ikke gikk som planlagt. Likevel nailer han vokalen. Mye bedre enn innspillingen som høres noe tam ut. oda er også imponerende bra, bare sangen som ikke er så behagelig å høre på . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 30. januar 2022 #430 Del Skrevet 30. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skjønner IKKE hvordan Oda gikk videre fremfor Vilde. Den sangen var jo bare ræl 🙈 Anonymkode: 6edb0...4cc Fordi Oda er flink til å synge, Vilde sang surt. Sangen er spesiell. Skjønner heller ikke hvorfor folk sier den er ræl. Hun traff jo på alle tonene! Så må folk også tenke litt på hva MGP handler om. Det er sceneshow, sanger litt utenom det vanlige. Er faktisk så kjedelig å sende en pop-låt til Eurovision. Norge har jo ikke nubbsjans da? Husker du hvor mange poeng Ukraina fikk i fjor? DER snakker vi ræl i forhold til denne! Endret 30. januar 2022 av Lacuna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 30. januar 2022 #431 Del Skrevet 30. januar 2022 Tone83 skrev (1 time siden): Sykt imponert over bilal, så ut som det var mye som ikke gikk som planlagt. Likevel nailer han vokalen. Mye bedre enn innspillingen som høres noe tam ut. oda er også imponerende bra, bare sangen som ikke er så behagelig å høre på . Var det noe galt med lyden? Så han tok seg til øret så ofte 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2022 #432 Del Skrevet 30. januar 2022 Tone83 skrev (5 timer siden): Sykt imponert over bilal, så ut som det var mye som ikke gikk som planlagt. Likevel nailer han vokalen. Mye bedre enn innspillingen som høres noe tam ut. oda er også imponerende bra, bare sangen som ikke er så behagelig å høre på . Han synger fint, men stilen er jo Zayn / One Direction, både stemmen, lyrics og performance Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 30. januar 2022 #433 Del Skrevet 30. januar 2022 6 hours ago, Chord said: Var det noe galt med lyden? Så han tok seg til øret så ofte 🤔 Jeg tror det må ha vært noe som ikke stemte med lyden, ja. Han bommet nesten på første refreng også, men hentet seg greit inn igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 30. januar 2022 #434 Del Skrevet 30. januar 2022 Synd ikke Mari Bølla gikk videre igår synes jeg. Hun hadde bra show på scenen og en låt som passer til grand Prix. Kunne godt vært Norges bidrag og gjort det bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 30. januar 2022 #435 Del Skrevet 30. januar 2022 lin skrev (1 time siden): Synd ikke Mari Bølla gikk videre igår synes jeg. Hun hadde bra show på scenen og en låt som passer til grand Prix. Kunne godt vært Norges bidrag og gjort det bra. Jeg er enig 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 30. januar 2022 #436 Del Skrevet 30. januar 2022 2 hours ago, netpuppy said: Jeg tror det må ha vært noe som ikke stemte med lyden, ja. Han bommet nesten på første refreng også, men hentet seg greit inn igjen. Det var proppen som satt litt løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 31. januar 2022 #437 Del Skrevet 31. januar 2022 Dette er kunst, synes budskapet er formidlet så bra. Den slutten, følte både glede og sorg. Fikk frem så utrolig mange forskjellige følelser på en gang. Vakkert, håper dette blir Norges bidrag. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #438 Del Skrevet 1. februar 2022 Blueberrymuffin skrev (10 timer siden): Dette er kunst, synes budskapet er formidlet så bra. Den slutten, følte både glede og sorg. Fikk frem så utrolig mange forskjellige følelser på en gang. Vakkert, håper dette blir Norges bidrag. Søt video, men låta kommer til å drukne blant massevis av balladene de andre landene pleier å sende til Eurovision. Subwoolfers, derimot...De skiller seg definitivt ut. Anonymkode: b84e0...730 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2022 #439 Del Skrevet 1. februar 2022 Stem på Banana på lørdag, folkens! Tror vi har en stor sjanse til å vinne hele greia om vi sender de til Eurovision! 😄 Anonymkode: 932e6...7a5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 1. februar 2022 #440 Del Skrevet 1. februar 2022 Heia Gaute Ormåsen og han andre🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå