Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner IKKE hvordan Oda gikk videre fremfor Vilde. Den sangen var jo bare ræl 🙈

Anonymkode: 6edb0...4cc

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt sans for kveldens vinner, men tror ikke den når opp i finalen. Neste helg blir siste delfinale, og jeg håper vi da endelig får se Subwoolfer. Gleder meg!   🐺🍌

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til Subwoolfer neste lørdag, men er nervøs for at jeg skal bli skuffet av sceneshowet 😬 håper de kjører skikkelig på! 

Endret av Blå lenestol
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Disse «ekspertene» snakker jo bare rundt grøta 

Anonymkode: b84e0...730

Det hadde vært mer interessant om de var ærlige og faktisk hadde en mening ja! 🤨😄

Anonymkode: d8e19...3ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det hadde vært mer interessant om de var ærlige og faktisk hadde en mening ja! 🤨😄

Anonymkode: d8e19...3ca

Helt tåpelig hele opplegget med disse «ekspertene» som snakker svada backstage mellom monitorer og ledninger. Hvor er glitteret og glamen som kjennetegnet MGP? 

Anonymkode: 0aead...5cc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt imponert over bilal, så ut som det var mye som ikke gikk som planlagt. Likevel nailer han vokalen. Mye bedre  enn innspillingen som høres noe tam ut.

oda er også imponerende bra,  bare sangen som ikke er så behagelig å høre på . 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skjønner IKKE hvordan Oda gikk videre fremfor Vilde. Den sangen var jo bare ræl 🙈

Anonymkode: 6edb0...4cc

Fordi Oda er flink til å synge, Vilde sang surt. Sangen er spesiell. Skjønner heller ikke hvorfor folk sier den er ræl. Hun traff jo på alle tonene! 

Så må folk også tenke litt på hva MGP handler om. Det er sceneshow, sanger litt utenom det vanlige. Er faktisk så kjedelig å sende en pop-låt til Eurovision. Norge har jo ikke nubbsjans da? 

Husker du hvor mange poeng Ukraina fikk i fjor? DER snakker vi ræl i forhold til denne!

Endret av Lacuna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone83 skrev (1 time siden):

Sykt imponert over bilal, så ut som det var mye som ikke gikk som planlagt. Likevel nailer han vokalen. Mye bedre  enn innspillingen som høres noe tam ut.

Var det noe galt med lyden? Så han tok seg til øret så ofte 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone83 skrev (5 timer siden):

Han synger fint, men stilen er jo Zayn / One Direction, både stemmen, lyrics og performance 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Chord said:

Var det noe galt med lyden? Så han tok seg til øret så ofte 🤔

Jeg tror det må ha vært noe som ikke stemte med lyden, ja. Han bommet nesten på første refreng også, men hentet seg greit inn igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd ikke Mari Bølla gikk videre igår synes jeg. Hun hadde bra show på scenen og en låt som passer til grand Prix. Kunne godt vært Norges bidrag og gjort det bra. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 time siden):

Synd ikke Mari Bølla gikk videre igår synes jeg. Hun hadde bra show på scenen og en låt som passer til grand Prix. Kunne godt vært Norges bidrag og gjort det bra. 

Jeg er enig 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, netpuppy said:

Jeg tror det må ha vært noe som ikke stemte med lyden, ja. Han bommet nesten på første refreng også, men hentet seg greit inn igjen. 

Det var proppen som satt litt løst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er kunst, synes budskapet er formidlet så bra.

Den slutten, følte både glede og sorg. Fikk frem så utrolig mange forskjellige følelser på en gang. Vakkert, håper dette blir Norges bidrag. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (10 timer siden):

Dette er kunst, synes budskapet er formidlet så bra.

Den slutten, følte både glede og sorg. Fikk frem så utrolig mange forskjellige følelser på en gang. Vakkert, håper dette blir Norges bidrag. 

Søt video, men låta kommer til å drukne blant massevis av balladene de andre landene pleier å sende til Eurovision. 

Subwoolfers, derimot...De skiller seg definitivt ut. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stem på Banana på lørdag, folkens! Tror vi har en stor sjanse til å vinne hele greia om vi sender de til Eurovision! 😄

Anonymkode: 932e6...7a5

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...