Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Jeg er så betatt av dem! Det er noe med dressene, bevegelsene, dansen, de er så sjarmerende😍 

Og det høres jo ut som Gaute og Ben, og jeg har hatt mine perioder med crush på begge🥰

Anonymkode: f76fc...847

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja blir i hvert fall spennende å se hva de andre landene sender av gårde. Kan ikke bare ha tårevåte ballader, sangen er jo litt artig og dansen fenger. Men det skjult identitet-greiene er så irriterende. Tenk hvis det er noen helt ukjente låtskrivere som kun folk langt inne i bransjen har hørt om.

Anonymkode: 8b115...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gaute og Jonas er venner, i hvert fall, men det hadde vært helt meningsløst å holde Jonas skjult bak en maske, folk vet jo ikke hvem han er her i Norge, engang. Jeg husker han bare fordi jeg hadde en crush på han da han kom på 2.plass i Idol bak Alexander With. Men kanskje Jonas er DJ-en? Det bør jo være minst én person som er kjent utenfor Europa bak maskene, så Ben Adams bør jo være med. 

Forresten veldig merkelig svar Gaute kom med til Dagbladet da han ble spurt om han var med i Subwoolfer: "Alle som kjenner meg, må forstå at det ikke er meg. Hvis noen har sett meg danse så bra, vil jeg gjerne se videoen." Kilde: https://www.seher.no/?playVideo=34bNhXOI&isLive=false

Anonymkode: eb1ca...ef7

Hva om det er Atle Pettersen? Han synger ganske likt og han kan danse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ben Adams og Gaute, nesten 100% sikker på det. Man hører nemlig ganske godt at han som synger 2 vers (eller andre avsnitt av første vers) er britisk, mens han andre høres unektelig ut som Gaute. Men jeg er faktisk mer sikker på at det er Ben enn at det er Gaute.

Kommer aldri noensinne til å vinne MGP, dette er et morsomt innslag som sikkert drar noen poeng, men det er hverken spesielt originalt eller sjarmerende.

Anonymkode: 2a246...b21

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det være Nico og Vinz

Anonymkode: 8b115...ce8

Jeg har vært inne på tanken, ettersom det er litt forskjell i høyden på de to. Men jeg synes ikke det høres ut som dem. 

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, tirben said:

Hva om det er Atle Pettersen? Han synger ganske likt og han kan danse. 

Han er takk og lov opptatt med Jersey boys.

Anonymkode: a159e...7af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hoho, dagens overdrivelse🤣

Anonymkode: c1677...05d

Ingen overdrivelse nei. 

a1 oppnådde enorm suksess i Storbritannia, Europa og store deler av Asia, og solgte over 10 millioner album.

https://vulkanarena.no/program/a1-3/

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tuller du nå? Det er åpenbart samme person som synger hele sangen, om du ikke klarer å høre det så kan du se på gestikuleringen gjennom hele sangen at det er han til høyre som synger.

Anonymkode: 668cb...9b7

Tuller DU? Man hører jo at det er to forskjellige stemmer?! Gaute synger først, Ben synger etterpå, så kommer refrenget. 

Hvorfor spekuleres det så detaljert om hvem som er DJ? Man har jo absolutt ingenting å gå etter her! Det kan jo være hvem som helst! På ulvene har man i det minste stemmen. 

Anonymkode: 0aead...5cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører Gaute, ja. Men jeg begynner faktisk å gå mer FRA Ben. Lurer nesten på om det faktisk er, som noen har foreslått, Herman😅 men med litt autotune selvfølgelig.

Anonymkode: 1f190...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har det originale bildet med Starbucks-koppene (med navn) og Subwoolfers? Vet de sletta et og lasta opp på nytt uten navn. Kan det være ekte navn på bildet de sletta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den ene av de er Ben Adams. 

Det var mistenkelig stille fra han under MGP på lørdag. Tidligere lørdager, har han alltid lagt ut instastorys under sendingen.

Anonymkode: 7b1c2...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Leste denne. Tenker at de har vært utrolig gode til å skjule sporene etter hvem de er. Tyder på at dette er noen som er godt kjent i bransjen, i alle fall!

Anonymkode: f1adc...218

De ønsker nok å forbli anonyme uavhengig om de er kjent eller ikke fra før, tenker jeg. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hører Gaute, ja. Men jeg begynner faktisk å gå mer FRA Ben. Lurer nesten på om det faktisk er, som noen har foreslått, Herman😅 men med litt autotune selvfølgelig.

Anonymkode: 1f190...f05

Minner om Gaute sin stemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fulgt med på mgp, men måtte inn å høre vinnerlåten. Og rett inn her for å se hvem som kanskje skjulte seg bak maskene, og for å "bekrefte" det jeg selv hørte, nemlig at den første er Gaute.  Stemmen likner altså helt 100% på Gaute! 

Anonymkode: 3807d...1c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 0.47):

Ok, så har Subwoolfer vunnet. Ikke min favoritt, men dette året var utrolig svakt i Mgp sammenheng uansett. Det hele har virket som et ORK for NRK.

Uansett, nå er det vel bare å kaste maskene og legge en ny strategi? INGEN i Europa bryr seg vel om hvem dette er? Gaute eller Ylvis - folk har jo ikke peiling hvem de er uansett. Hvis de ikke kaster maskene snart tror jeg de overvurderer interessen på hvem de egentlig er (i Europa). Og alt det fjolleriet om å komme fra månen og bla bla bla. Nok nå! 

Anonymkode: e7e4c...766

Det er jo nettopp det som gjør låta optimal, at hele gjengen synger og danser med masker. Koreografien får masse med skryt i internasjonal media.

Endret av klondrik
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Gaute er en av dem så tror jeg han er astronauten, er nemlig usikker på at han kan danse så bra. Danserne kan være Ylvis🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tips til Nrk fra Aftenposten:
"– Skal jeg komme med et tips til NRK om de vil holde artisters identitet hemmelig, så er det å ikke legge vedkommendes garderobe rett ved utgangen fra presserommet. Døren inn til Subwoolfers rom sto åpen etter finalen, og ut derfra kikket en høy og smørblid brumunddøl rett mot meg, sier Gjestad.

– Men det er klart, han kan jo bare ha vært på besøk ..."

https://www.aftenposten.no/kultur/i/47Kv1a/tips-til-nrk-ikke-legg-de-hemmelige-artistenes-garderobe-rett-ved-p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (3 timer siden):

Hvis Gaute er en av dem så tror jeg han er astronauten, er nemlig usikker på at han kan danse så bra. Danserne kan være Ylvis🤷🏼‍♀️

"Danserne" er jo de som synger. Han til høyre har helt lik stemme som Gaute, er jo derfor folk mener det er han. 

Anonymkode: dbb10...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ella1 skrev (3 timer siden):

Han kunne jo danse i Stjernekamp i 2017. 

Syns forøvrig han til venstre av "ulvene" er den beste danseren. 

Anonymkode: dbb10...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...