Macro Skrevet 19. februar 2022 #1061 Del Skrevet 19. februar 2022 Heartland skrev (1 minutt siden): Men dere.. jeg har vært helt sikker på at han ene i Subwoolfer er Gaute. Men den attituden her er jo ikke Gaute? 🤘🏻Og når han snakker i introen.. selv om stemmen er vridd høres det ikke ut som Gaute? Nå ble jeg faktisk usikker.. Jeg tror mer på brødrene i Donkey Boy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1062 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes den der gimmicken til Subwoolfer med at de er utenomjordiske og sånn er så cringey og kjedelig å må høre om igjen og igjen. Som jeg sa tidligere: det føles ut som en barnesang. Som om denne skulle ha vært med på MGP Junior og vært fremført av to barn. Anonymkode: 0d985...329 Så når de andre forteller sine historier bak låta igjen og igjen er ok? Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. februar 2022 #1063 Del Skrevet 19. februar 2022 Elsie Bay: En spesiell stemme. Men igjen drukner mye av sangen på altfor lavt nivå, samt at det skal skrikes mest mulig. Ser ut til å være en trend i år. Det blir liksom ingenting særlig utav det. Ikke denne heller. Så i år kan vi likegodt sende Subwoolfer. Vi er ikke bedre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fotosyntesen Skrevet 19. februar 2022 #1064 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og han påstår jo at det ikke er han siden han «ikke er så flink til danse» 😁 Anonymkode: b84e0...730 Gaute er jo en traust, litt treig fyr. Han må ha trent steinhardt i 10 mnd for å kunne danse sånn. Men stemmen da...den var lik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckyme Skrevet 19. februar 2022 #1065 Del Skrevet 19. februar 2022 Soobwolfer eller hva de heter må jo være Seeb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1066 Del Skrevet 19. februar 2022 Stem stem stem!! 🍌🍌❤️ Anonymkode: b84e0...730 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1067 Del Skrevet 19. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så når de andre forteller sine historier bak låta igjen og igjen er ok? Anonymkode: b84e0...730 Nei, det er gørrkjedelig det også. Men de forteller iallefall vanlige historier og erfaringer, ikke om romvesener og romskip og måner. Anonymkode: 0d985...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2022 #1068 Del Skrevet 19. februar 2022 Elsies sang hadde kledd en helt annen bakgrunnsmusikk. Noe tungt og dystert og umelodisk og kanskje elektronisk som hadde stått i kontrast til stemmen. Men da ville det blitt veldig likt Susanne Sundfør…🤔😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1069 Del Skrevet 19. februar 2022 Ctrl skrev (2 minutter siden): Elsie Bay: En spesiell stemme. Men igjen drukner mye av sangen på altfor lavt nivå, samt at det skal skrikes mest mulig. Ser ut til å være en trend i år. Det blir liksom ingenting særlig utav det. Ikke denne heller. Så i år kan vi likegodt sende Subwoolfer. Vi er ikke bedre. Dette. Har ikke hørt maken til vræling på mange, mange år. Mesteparten av låtene er jo det jeg kaller vokal-onani. Anonymkode: 7bcff...fd3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1070 Del Skrevet 19. februar 2022 1 minutt siden, Luckyme said: Soobwolfer eller hva de heter må jo være Seeb? De synger jo ikke, kun produsenter.. Anonymkode: 6c533...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1071 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg er kresen på musikk og er lite av dagens musikk jeg liker. Elsie Bay sin sang likte jeg overraskende godt.. Anonymkode: 1f190...f05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 19. februar 2022 #1072 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Tror ikke det er ulven som snakker i introen, er det ikke han tolken da? Så bare beveger ulven (ben) seg? 😂 Endret 19. februar 2022 av Tone83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 19. februar 2022 #1073 Del Skrevet 19. februar 2022 fotosyntesen skrev (2 minutter siden): Gaute er jo en traust, litt treig fyr. Han må ha trent steinhardt i 10 mnd for å kunne danse sånn. Men stemmen da...den var lik. Kan jo hende han slår seg mer løs med maske på fordi alle tror han er litt traust og treit 😄 Har de tenkt å avsløre hvem de er? Eller er det helt hemmelig? Hvem var låskriverne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1074 Del Skrevet 19. februar 2022 Syns meldoien til fly er veldig fin, men hun skriker så mye og synger alt for lyst og den virker rotete satt sammen. Synd for er en veldig catchy melodi Anonymkode: abd7a...1c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 19. februar 2022 #1075 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er kresen på musikk og er lite av dagens musikk jeg liker. Elsie Bay sin sang likte jeg overraskende godt.. Anonymkode: 1f190...f05 Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokaka Skrevet 19. februar 2022 #1076 Del Skrevet 19. februar 2022 Syntes Elsie sin stemme minner meg litt om Katie Melua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 19. februar 2022 #1077 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Mine stemmer er avgitt. 😁 Fordelte stemmene: En stemme til 3 låter. Det ble Northkid, Christian Ingebrigtsen, og Subwoolfer måtte bare få en stemme. I går var planen at alle stemmer skulle gå til Subwoolfer, men nei jeg liker Northkid og Christian Ingebrigtsen sine låter så godt at jeg måtte gi til de også. Subwoolfer er for meg humorlåt. 🤣 Endret 19. februar 2022 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1078 Del Skrevet 19. februar 2022 Pølsevann skrev (Akkurat nå): Kan jo hende han slår seg mer løs med maske på fordi alle tror han er litt traust og treit 😄 Har de tenkt å avsløre hvem de er? Eller er det helt hemmelig? Hvem var låskriverne? De ble spurt om det i intervjuet tidligere i dag og jeg fikk en følelse av at de planlegger å avsløre hvem de er snarest 😁 Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1079 Del Skrevet 19. februar 2022 Dagbladet for elsie og Anna-lisa terningkast fem. Har problemer med å få med meg hva Anna-lisa egentlig synger. Elsie Bay har en flott stemme, men sanger er kjedelig og setter seg ikke her. Anonymkode: 5dd4b...d0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. februar 2022 #1080 Del Skrevet 19. februar 2022 Så var mine tre stemmer sendt til Subwoolfer. Håper de vinner! 🍌🍌🍌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå