Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke liker Fly. Jeg synes den er så tøff, catchy, spennende sceneshow, fin tekst, fine antrekk... Det er akkurat det jeg leter etter i en Eurovision-sang. Europa elsker jo sånt. Minner meg om Wild Dances, en av de mest ikoniske Eurovision-bidragene noensinne.

Anonymkode: 0d985...329

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj, i dag var ikke Maria Mohn bra. Dette var hennes dårligste opptreden så langt! 

Anonymkode: 0aead...5cc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er glad ikke artistene forteller livshistorien sin i samme grad i den internasjonale finalen. Men generelt alt for mye snakk mellom sangene.

Anonymkode: a159e...7af

Er enig i dette. Kanskje vi skulle kjørt sånne "postkort" mellom låtene som i Esc? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

Tror Subwoolfers vinner. Er så mange som liker den virker det som. Jeg liker den også, men vil gi de andre låtene en sjanse i kveld. Hører på alle før jeg bestemmer meg. 😅

Ja det må man jo hvis man ikke har sett delfinalene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG!! Bananas kommer!!! 🍌🍌🍌🍌😍😍😍😍😍🍌🍌🥳🥳🥳🥳🥳 

Anonymkode: b84e0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammahjertet mitt slår litt ekstra for Maria! ❤️ Fantastisk fin sang! Digger også banana😁

Anonymkode: 8bde9...235

Er du moren hennes? Wow! Så gøy! 

Anonymkode: 7bcff...fd3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maria Mohn: Legger et sympatikort som grunnlag for sangen. Det høster hun nok stemmer på. 
Men litt surt i starten, faktisk. Og sangen har vi vel hørt før, har vi ikke? Iallefall mye av teksten. Gneldrete i de høye tonene, og slitsomt å høre på.

Nei. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke liker Fly. Jeg synes den er så tøff, catchy, spennende sceneshow, fin tekst, fine antrekk... Det er akkurat det jeg leter etter i en Eurovision-sang. Europa elsker jo sånt. Minner meg om Wild Dances, en av de mest ikoniske Eurovision-bidragene noensinne.

Det er jo veldig utdatert. Denne type sang var populært for 10-20 år siden. 

Anonymkode: f76fc...847

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly er fin. Helt til hun drar på- blir for høyt og masete. Men veldig fin i begynnelsen. 

Anonymkode: e8f0f...0fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Åj, i dag var ikke Maria Mohn bra. Dette var hennes dårligste opptreden så langt! 

Anonymkode: 0aead...5cc

Enig, tror det er nervene som tar overhånd. Var ikke akkurat plettfritt på de andre showene heller, så gikk feil veg dette. Heseblesende

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mammahjertet mitt slår litt ekstra for Maria! ❤️ Fantastisk fin sang! Digger også banana😁

Enig i at Maria sin låt er fin🥰

Nå kommer banana!

Endret av Eloise12345
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du moren hennes? Wow! Så gøy! 

Anonymkode: 7bcff...fd3

Nei, men historien om sønnen hennes treffer meg. ❤️ du trenger ikke være ufin.😊 Du forstod nok hva jeg mente

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi verden har gått videre! Man kan ikke sende en som ligner på en som var med for 10-15 år siden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er større ting i livet, enn MGP :hjerte: Men vi kan ikke fortsette å sympatistemme..... Vil ikke ha Fly i Torino! 

Heia Marcus og Martinus. Er jo jubileumet dems i år (Eller Gaute og Ben. Det er vel ikke mulig at MM danser, og de andre synger?  :Knegg:🤞

Anonymkode: d679f...877

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...