AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #861 Del Skrevet 18. februar 2022 Finale i polsk MGP i morgen også. Denne låta får utrolig mange fans, men jeg skjønner ikke hvorfor... Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #862 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva slags «budskap»? Another sad story bak låta? Sangen er fin, men minst halvparten av låtene på Eurovision er ballader. Bananas skiller seg definitivt ut. Anonymkode: b84e0...730 Du får se musikkvideoen. Er faktisk ganske sentralt budskap bak låta. Banana skiller seg ut fordi det er freakshow, ikke fordi de har en bra sang. Savner når mgp faktisk var en musikkonkurranse. Anonymkode: 0fe22...3cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #863 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Du får se musikkvideoen. Er faktisk ganske sentralt budskap bak låta. Banana skiller seg ut fordi det er freakshow, ikke fordi de har en bra sang. Savner når mgp faktisk var en musikkonkurranse. Anonymkode: 0fe22...3cd Du «savner når MGP faktisk var en musikkonkurranse», men foreslår at jeg skal se videoen...🤔 Anonymkode: b84e0...730 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #864 Del Skrevet 18. februar 2022 Nord-Makedonia Anonymkode: b84e0...730 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #865 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 14.2.2022 den 14.57): Noen som har en teori på hvem DJ astronaut kan være? Anonymkode: 39930...b65 Hvorfor tror dere at det er noen spesiell da? Er det ikke bare en statist slik som dansere, fiolinister osv? Anonymkode: 0aead...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. februar 2022 #866 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Synes banannummeret er tragisk, barnehage nivå. Ingen tar mgp som sangkonkurranse seriøst om det rælet vinner. Heier på Northkid her, de har faktisk en fin sang og ikke minst et budskap. Anonymkode: 0fe22...3cd Hørte på den nå. Den går faktisk opp mot en 2/3 plass i Grand Prix hos meg 😊❤. Hadde ikke lagt merke til denne før nå. Jeg heier fortsatt på Banana! 😆 🥰 Endret 18. februar 2022 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. februar 2022 #867 Del Skrevet 18. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Nord-Makedonia Anonymkode: b84e0...730 Jeg synes denne er blant de fineste som jeg har hørt av de kvalifiserte låtene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 18. februar 2022 Forfatter #868 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du får se musikkvideoen. Er faktisk ganske sentralt budskap bak låta. Banana skiller seg ut fordi det er freakshow, ikke fordi de har en bra sang. Savner når mgp faktisk var en musikkonkurranse. Anonymkode: 0fe22...3cd Skjønner at mange mener a GTWAB er en tullelåt, men det betyr ikke at sangen ikke er utrolig godt produsert, fengende og at den setter seg på hjernen. Så en video på YouTube av alle låtene Norge hadde deltatt med i Eurovision gjennom tidene og tror nesten ikke jeg overdriver om opp mot 90% av dem kan kategoriseres som ballade. Spør du meg er det på tide å sende noe helt annet og uventet. 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #869 Del Skrevet 18. februar 2022 Highhopes skrev (1 time siden): Skjønner at mange mener a GTWAB er en tullelåt, men det betyr ikke at sangen ikke er utrolig godt produsert, fengende og at den setter seg på hjernen. Så en video på YouTube av alle låtene Norge hadde deltatt med i Eurovision gjennom tidene og tror nesten ikke jeg overdriver om opp mot 90% av dem kan kategoriseres som ballade. Spør du meg er det på tide å sende noe helt annet og uventet. Jeg tenker på rødhette og ulven med den låten. Er jeg helt på jordet? Er ikke den også kjent i Europa? Anonymkode: 5dd4b...d0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 18. februar 2022 #870 Del Skrevet 18. februar 2022 (endret) Ifølge oddsene: 1. Subwoolfer 54 prosent 2. Elise Bay 16 prosent 3. Northkid 8 prosent 4. Sofie Fjellvang 8 prosent Subwoolfer fester seg på hjernen mer og mer, og jeg blir i så godt humør 😆 De to beste låtene er etter min smak: Subwoolfer og Northkid. 🥰 Endret 18. februar 2022 av Eloise12345 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #871 Del Skrevet 18. februar 2022 Highhopes skrev (1 time siden): Skjønner at mange mener a GTWAB er en tullelåt, men det betyr ikke at sangen ikke er utrolig godt produsert, fengende og at den setter seg på hjernen. Så en video på YouTube av alle låtene Norge hadde deltatt med i Eurovision gjennom tidene og tror nesten ikke jeg overdriver om opp mot 90% av dem kan kategoriseres som ballade. Spør du meg er det på tide å sende noe helt annet og uventet. Helt enig! Og svært mange av balladene Norge har sendt til ESC har ikke nådd de mest fengende balladene der til knærne engang. Vi har mange gode artister i Norge, men det virker dessverre som MGP-låtene som presenteres er andrevalgene (det lages jo dritmye god musikk i flere sjangere av norske artister/produsenter, så det skal ikke stå på kvaliteten!). Også må vi ikke gå i fella og tenke at Eurovision er en superseriøs talentkonkurranse innen musikk og låtskriving - det er først og fremst underholdning og et eget univers i musikkverden! Her er alt lov, og jo mer av alt jo bedre er det nesten. Musikksmak er så subjektivt og personlig at det egentlig ikke er mulig å konkurrere på en fair måte, så hvorfor ikke ta dette sirkuset for det det er: musikkfest, en hyllest til mangfold, glitter og stas. Det er stort sett noe for en hver smak med i finalen, man har en god grunn for å samle venner, familie og nabolag til fest og feiring, og er vi heldig får vi et knippe gode låter å danse til resten av sommeren 🥳 Anonymkode: 52eb9...65f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #872 Del Skrevet 19. februar 2022 Eloise12345 skrev (9 timer siden): Jeg synes denne er blant de fineste som jeg har hørt av de kvalifiserte låtene. Enig. Likte den også ☺️ Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. februar 2022 #873 Del Skrevet 19. februar 2022 Liker Banana jeg, men den har svak vokal i versene. Syns det er altfor «tynt» der. Men refrenget trekker til de grader opp igjen da… så ender opp med å like den. Ellers så likte jeg Farida og Elsie Bay kjempegodt da jeg hørte dem på Spotify, men ikke like godt live. Og motsatt med Oda- den gjorde seg mye bedre på scenen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #874 Del Skrevet 19. februar 2022 https://www.nrk.no/mgp/ben-adams-svarer-pa-subwoolfer-ryktene-1.15854514 😀 Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #875 Del Skrevet 19. februar 2022 Dette er rekkefølgen artistene skal opptre i: Hammer Of Thor - Oda Gondrosen Someone - NorthKid Queen Bees - Anna-Lisa Kumoji Dangerous - Farida Made Of Glass - Sofie Fjellvang Black Flowers - Frode Wonder Of The World - Christian Ingebrigtsen Fly - Maria Mohn Give That Wolf A Banana - Subwoolfer Death Of Us - Elsie Bay Tilfeldig rekkefølge?? I don't think so... Anonymkode: b84e0...730 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19. februar 2022 #876 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er rekkefølgen artistene skal opptre i: Hammer Of Thor - Oda Gondrosen Someone - NorthKid Queen Bees - Anna-Lisa Kumoji Dangerous - Farida Made Of Glass - Sofie Fjellvang Black Flowers - Frode Wonder Of The World - Christian Ingebrigtsen Fly - Maria Mohn Give That Wolf A Banana - Subwoolfer Death Of Us - Elsie Bay Tilfeldig rekkefølge?? I don't think so... Anonymkode: b84e0...730 rekkefølgen settes jo også opp etter sceneoppsett også da, mtp de som skal rigge scenen, lys, effekter osv. Det er det samme hvert år, spekulasjoner om rekkefølge og artister og at det hele er "rigga". Det er nok ikke det, selv om mange tror det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. februar 2022 #877 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.2.2022 den 23.24): Skal Frankrike ha finale i år? Og la folket få stemme? 😲 Pleier ikke de bare å la en søvnig jury på bakrommet bestemme hvem de skal sende? 😅 Anonymkode: 439e2...3d7 12 songs will compete in two rounds of voting: First round: 5 songs decided by televoting will qualify for the second round. The jury will give one artist a "euro-ticket" for the second round. Second round: The winner will be decided by 50% jury and 50% televoting. (Kilde) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 19. februar 2022 #878 Del Skrevet 19. februar 2022 I dag er det nasjonale finaler i Norge, Polen, Kroatia, Slovenia, Malta og San Marino. Det er delfinale 3 i Sverige. (Kilde) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #879 Del Skrevet 19. februar 2022 NordicViking skrev (27 minutter siden): I dag er det nasjonale finaler i Norge, Polen, Kroatia, Slovenia, Malta og San Marino. Det er delfinale 3 i Sverige. (Kilde) Er det noen gode kandidater der som du liker? Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #880 Del Skrevet 19. februar 2022 https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/qWrmLm/svensk-ekspert-om-melodi-grand-prix-norge-maa-sende-subwoolfer-til-eurovision Svenskene tror på Bananas 😊 Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå