AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #801 Del Skrevet 13. februar 2022 Lacuna skrev (32 minutter siden): I musikkvideoen kan man se et bilde (trillion streams) med et 8 sifret tall nederst til høyre Om man splitter dette tallet i 2 får man følgende: 1307 = Fornebu 5830 = Bergen Er ikke Ylvis fra Bergen da? Er dette tallet helt tilfeldig eller er det et hint? Jeg er OVERBEVIST om at det enten er Ylvis, eller TIX og broren Ylvis som har lånet stemmen til Ben Adams? Anonymkode: b84e0...730 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 13. februar 2022 #802 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ylvis som har lånet stemmen til Ben Adams? Anonymkode: b84e0...730 Synes stemmene er så autotuna i musikkvideoen at det likevel kan være hvem som helst. Ikke veldig ulikt TIX heller vil jeg si. Og jeg synes for øvrig ikke det høres så veldig ut som Ben Adams inni der for å være ærlig. Endret 13. februar 2022 av Lacuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. februar 2022 #803 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig. Eller han fra Sveits som virket så sikker på at han skulle vinne det...og så plutselig gikk det til Måneskin. Anonymkode: b84e0...730 Han fra Sveits sa vel at det ikke var nok stemmer igjen før han fikk stemmer selv? Så i motsetning til svensken skjønte han at han ikke kom til å vinne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 13. februar 2022 #804 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) Jeg tror det er Ylvis som har laget låten, men helt klart ikke de som synger. Hørte Ormeåsen med en gang jeg hørte den, og ved live fremføringen var det tydelig at det var en engelsk språklig som var den andre synes jeg. Så jeg tror på Adams og Ormeåsen fortsatt. Endret 13. februar 2022 av Jobbermedbarn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #805 Del Skrevet 13. februar 2022 Lacuna skrev (14 minutter siden): Synes stemmene er så autotuna i musikkvideoen at det likevel kan være hvem som helst. Ikke veldig ulikt TIX heller vil jeg si. Og jeg synes for øvrig ikke det høres så veldig ut som Ben Adams inni der for å være ærlig. Har du sett live opptreden? Det er definitivt Ben Adams Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #806 Del Skrevet 13. februar 2022 Lacuna skrev (54 minutter siden): I musikkvideoen kan man se et bilde (trillion streams) med et 8 sifret tall nederst til høyre Om man splitter dette tallet i 2 får man følgende: 1307 = Fornebu 5830 = Bergen Er ikke Ylvis fra Bergen da? Er dette tallet helt tilfeldig eller er det et hint? Jeg er OVERBEVIST om at det enten er Ylvis, eller TIX og broren På bildet fra Starbucks med Bård/Vegard på koppene på Instagram sitter de på Flesland. Men jeg tror som sagt det bare er for å villede. Anonymkode: 752fa...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 13. februar 2022 #807 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har du sett live opptreden? Det er definitivt Ben Adams Anonymkode: b84e0...730 Har hørt live ja. Kan være enig i at det kan høres ut som Gaute, men sliter fremdeles med å høre Ben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 13. februar 2022 #808 Del Skrevet 13. februar 2022 24 minutter siden, Lacuna said: Har hørt live ja. Kan være enig i at det kan høres ut som Gaute, men sliter fremdeles med å høre Ben. Det kan ikke være Bård og Gaute da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #809 Del Skrevet 13. februar 2022 netpuppy skrev (54 minutter siden): Det kan ikke være Bård og Gaute da? Nooooo. Se her, mellom 00:32 og 00:43 er jo Ben Adams Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 13. februar 2022 #810 Del Skrevet 13. februar 2022 Instead of meat, I eat veggies and 🐈 Latvia sin setter seg så på hjernen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 13. februar 2022 #811 Del Skrevet 13. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nooooo. Se her, mellom 00:32 og 00:43 er jo Ben Adams Anonymkode: b84e0...730 Bård og Ben da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 13. februar 2022 #812 Del Skrevet 13. februar 2022 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Enig. Eller han fra Sveits som virket så sikker på at han skulle vinne det...og så plutselig gikk det til Måneskin. Anonymkode: b84e0...730 Husker det. Han fra Sveits virket til å tro at han var overlegen og ville vinne. Noe som jeg trodde han skulle gjøre også, men så kommer overraskende Italia fram til topps etter publikum sine stemmer 😊 Endret 13. februar 2022 av Eloise12345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #813 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Maria sin sang er fin, men hun burde fått noen andre til å synge den. Trollfest har et catchy refreng om ikke annet. Anonymkode: a159e...7af Akkurat dette snakket mannen og jeg også om! Hun har ikke kraftig nok stemme til å bære låten, spesielt i refrenget. Det blir for tynt! Lacuna skrev (3 timer siden): I musikkvideoen kan man se et bilde (trillion streams) med et 8 sifret tall nederst til høyre Om man splitter dette tallet i 2 får man følgende: 1307 = Fornebu 5830 = Bergen Er ikke Ylvis fra Bergen da? Er dette tallet helt tilfeldig eller er det et hint? Jeg er OVERBEVIST om at det enten er Ylvis, eller TIX og broren Men uansett hvilket nummer som hadde stått der, så kunne det vel blitt gjort om til postnummer? Jeg skjønner ikke hvor dette Ylvis-hysteriet kommer fra. Det høres jo ikke ut som dem i det hele tatt? Helt åpenbart at det er Gaute og Ben spør du meg. Anonymkode: 0aead...5cc 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #814 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg mistet troen på det norske folk etter at vi presterte å sende TIX foran Keiino! Hva f… skjedde der? Jeg var sååå lei meg, og som jeg forventet så floppet det totalt! Anonymkode: 0aead...5cc 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #815 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): På bildet fra Starbucks med Bård/Vegard på koppene på Instagram sitter de på Flesland. Men jeg tror som sagt det bare er for å villede. Anonymkode: 752fa...72f Absolutt. De gjør alt mulig for å få folk til å tro at de er Ylvis. Anonymkode: b84e0...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. februar 2022 #816 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg mistet troen på det norske folk etter at vi presterte å sende TIX foran Keiino! Hva f… skjedde der? Jeg var sååå lei meg, og som jeg forventet så floppet det totalt! Anonymkode: 0aead...5cc Enig!! Huff det var et mørkt år for norsk Eurovision ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #817 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg mistet troen på det norske folk etter at vi presterte å sende TIX foran Keiino! Hva f… skjedde der? Jeg var sååå lei meg, og som jeg forventet så floppet det totalt! Anonymkode: 0aead...5cc Ikke enig. Monument er en ekstremt kjedelig sang, jeg har hørt den et titalls ganger og kan ikke synge en eneste strofe. Og jeg er god til å huske både melodier og tekster ellers. Den var i tillegg veldig lik Spirit in the sky, men den sangen var jo hvertfall fengende og noe man legger merke til og husker. Det hadde vært rart å sende de samme artistene to år på rad med såpass like sanger. Tror mange følte det sånn siden Tix vant. Anonymkode: 752fa...72f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #818 Del Skrevet 13. februar 2022 Hæææh? Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #819 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hæææh? Anonymkode: b84e0...730 Hun har lagt ut to oppdaterte videoer etter det. Anonymkode: 39930...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #820 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har lagt ut to oppdaterte videoer etter det. Anonymkode: 39930...b65 Yes, fant én nå Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå