netpuppy Skrevet 6. februar 2022 #641 Del Skrevet 6. februar 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Haha, herregud, vi må aldri finne på å sende noe slikt!🙈 da graver jeg meg ned😂 Anonymkode: 8bde9...235 Men hun var jo råkul! Digget Russland sitt bidrag i fjor, jeg. Kul dame, god energi og sceneshow, og en god "message" i sangen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycra Skrevet 6. februar 2022 #642 Del Skrevet 6. februar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Så hvordan kan Ben få tak i "direkte"? Så støttene nå og ble forvirret Anonymkode: b84e0...730 Gjetter på at de første storyene, hvor han også filmer seg selv, er opptak av generalprøven. Subwoolfers opptreden tror jeg derimot at samboeren har fått i oppgave å filme, og så har han spilt inn et lydopptak hvor han kommenterer tidligere, og det blir avspilt samtidig som hun filmer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #643 Del Skrevet 6. februar 2022 Lycra skrev (27 minutter siden): Gjetter på at de første storyene, hvor han også filmer seg selv, er opptak av generalprøven. Subwoolfers opptreden tror jeg derimot at samboeren har fått i oppgave å filme, og så har han spilt inn et lydopptak hvor han kommenterer tidligere, og det blir avspilt samtidig som hun filmer. Aaaaaa, skjønner 😁 Anonymkode: b84e0...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ifyousayso Skrevet 6. februar 2022 #644 Del Skrevet 6. februar 2022 Hahaha, tror virkelig Ben at han lurer oss? Hører han ikke forskjellen på lyden på de forskjellige klippene? Og som flere har bemerket, at det bare står Direkte på den siste opptredenen. Flaut. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #645 Del Skrevet 6. februar 2022 Ifyousayso skrev (26 minutter siden): Hahaha, tror virkelig Ben at han lurer oss? Hører han ikke forskjellen på lyden på de forskjellige klippene? Og som flere har bemerket, at det bare står Direkte på den siste opptredenen. Flaut. 😂 Han prøver i hvert fall. Han vet jo veldig godt at hvis han ikke poster noen stories i det hele tatt, skjønner folk med en gang at han er en Subwoolfer 😀 Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #646 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg likte i utgangspunktet Alexandra sin låt, men den falt dessverre igjennom, hun er ikke like stødig live. Litt på siden, men jeg følger manageren hennes og samboeren hans på Instagram, og de la ut noen filmklipp av festen de hadde for Alexandra i går. Oppførselen til Alexandras mor.. bare.. NEI!! Heia Woolfers! Anonymkode: 0aead...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #647 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg likte i utgangspunktet Alexandra sin låt, men den falt dessverre igjennom, hun er ikke like stødig live. Litt på siden, men jeg følger manageren hennes og samboeren hans på Instagram, og de la ut noen filmklipp av festen de hadde for Alexandra i går. Oppførselen til Alexandras mor.. bare.. NEI!! Heia Woolfers! Anonymkode: 0aead...5cc Ja den var litt drøy. Er all in for sexy latino dans, men dette vet jeg ikke helt hva kalles he he. Anonymkode: e8f0f...0fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #648 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja den var litt drøy. Er all in for sexy latino dans, men dette vet jeg ikke helt hva kalles he he. Anonymkode: e8f0f...0fa Hun er vel litt for gammel til å ha seg med en bjelke, spør du meg 🙈 Anonymkode: 0aead...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #649 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun er vel litt for gammel til å ha seg med en bjelke, spør du meg 🙈 Anonymkode: 0aead...5cc 31 er «for gammel»? Er du 14? Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #650 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 31 er «for gammel»? Er du 14? Anonymkode: b84e0...730 Les lenger opp. Det er moren til Alexandra det er snakk om. Anonymkode: 0aead...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #651 Del Skrevet 6. februar 2022 7 hours ago, NordicViking said: Subwoolfer har nær en kvart million visninger av den offisielle videoen på YouTube, og det er ennå 14 dager før den norske finalen. Elsie Bay har så langt litt over 60.000 visninger av sin offisielle video. Det er ingen tvil om at Subwoolfer slår godt an ute i Europa. 🐺🍌 Ikke så rart det, når de blir hauset opp av både folk og fe. Trenger ikke bety at de fleste som faktisk sitter å ser på MGP eller Eurovision vil like sangen. Å se den på Youtube trenger heller ikke bety at de liker den. Den har fått 2 visninger fra meg, uten at jeg er fan av sangen. Anonymkode: 0d985...329 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 7. februar 2022 #652 Del Skrevet 7. februar 2022 Ginny skrev (På 5.2.2022 den 20.33): Mannen har kjole på seg. Siden det er grand Prix det er snakk om… Send ham! 😃 Det er jo bare en total rip-off av kontra-tenoren Cesar fra romania i 2013!!😤 og presenterer det som om det er deres eget geniale og "ville" på funn, ikke som en homage til denne legenden engang. ikke når han opp vokal-eller låtmessig heller. De lurer ikke oss som er eurovison fans!! dette var helt bånn i bøtta og usmakelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 7. februar 2022 #653 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 10.23): Da har du ikke lest kommentarene på YouTube og Insta. Europa elsker dem! Anonymkode: b84e0...730 Tror dere virkelig at fagjuryen kommer til å gi den masse poeng? De er strenge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 7. februar 2022 #654 Del Skrevet 7. februar 2022 marsvin skrev (2 timer siden): Det er jo bare en total rip-off av kontra-tenoren Cesar fra romania i 2013!!😤 og presenterer det som om det er deres eget geniale og "ville" på funn, ikke som en homage til denne legenden engang. ikke når han opp vokal-eller låtmessig heller. De lurer ikke oss som er eurovison fans!! dette var helt bånn i bøtta og usmakelig. Shit, det var jo ikke bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #655 Del Skrevet 7. februar 2022 Er det "siste sjanse" i dag? Anonymkode: b84e0...730 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #656 Del Skrevet 7. februar 2022 Nå har jeg sjekket det: Den første delen av sistesjansen sendes på NRK1 og NRK P1 mandag 7. februar, klokken 20.05–21.00 og 21.15–22.30. Sendingen går fra NRK Marienlyst, og her vises opptredenene fra delfinalene. Seerne og lytterne stemmer frem fire låter til del 2 av sistesjansen lørdag 12. februar. Skal stemme på Daniel Lukas 🙂 Anonymkode: b84e0...730 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 7. februar 2022 #657 Del Skrevet 7. februar 2022 Ifyousayso skrev (På 6.2.2022 den 12.36): Hahaha, tror virkelig Ben at han lurer oss? For ikke å si: Hvorfor i all verden skulle denne ex boyband-duden Ben bry seg døyten om MGP dersom han ikke var sterkt involvert selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 7. februar 2022 #658 Del Skrevet 7. februar 2022 7 minutter siden, Momma said: For ikke å si: Hvorfor i all verden skulle denne ex boyband-duden Ben bry seg døyten om MGP dersom han ikke var sterkt involvert selv? Han er jo låtskriver på en av de andre låtene også da. men hvorfor fikk han ikke klipp fra sin egen generalprøve? Nesten som jeg begynner å tro at det ikke er han likevel, men at han skal lure oss til å tro at han prøver å lure oss . 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 7. februar 2022 #659 Del Skrevet 7. februar 2022 Tone83 skrev (1 minutt siden): Han er jo låtskriver på en av de andre låtene også da. Er han? Se der, så lite vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #660 Del Skrevet 7. februar 2022 Tone83 skrev (1 time siden): Han er jo låtskriver på en av de andre låtene også da. men hvorfor fikk han ikke klipp fra sin egen generalprøve? Nesten som jeg begynner å tro at det ikke er han likevel, men at han skal lure oss til å tro at han prøver å lure oss . 😂😂 Men det er jo stemmen hans! 😀 Anonymkode: b84e0...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå