Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Lycra skrev (6 timer siden):

Tenkte også på det, lyden ble plutselig helt vrengt, så det høres ut som opptak! Dessuten var vel Subwoolfers opptreden den eneste av de på storyen hans som var merket med "direkte NRK" oppe i høyre hjørne? Kanskje ikke så tullete det forslaget tidligere i tråden om at NRK har sendt ham opptak fra generalprøven eller noe 😅 Slår et slag for Gaute og Ben-teorien! 👏🏼 

Så hvordan kan Ben få tak i "direkte"? Så støttene nå og ble forvirret 

Anonymkode: b84e0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så hvordan kan Ben få tak i "direkte"? Så støttene nå og ble forvirret 

*storyene 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lycra skrev (7 timer siden):

Tenkte også på det, lyden ble plutselig helt vrengt, så det høres ut som opptak! Dessuten var vel Subwoolfers opptreden den eneste av de på storyen hans som var merket med "direkte NRK" oppe i høyre hjørne? Kanskje ikke så tullete det forslaget tidligere i tråden om at NRK har sendt ham opptak fra generalprøven eller noe 😅 Slår et slag for Gaute og Ben-teorien! 👏🏼 

Haha ja det står ikke «direkte» på det andre. Og lyden fra stemmen hans er annerledes. Litt teit hvis de går skikkelig maskorama og aktivt prøver å lure folk syns jeg

Anonymkode: abd7a...1c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessuten helt tydelig at NRK favoriserer og hauser opp subwoolfer-bidraget og har som plan at de skal representere Norge.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er dessuten helt tydelig at NRK favoriserer og hauser opp subwoolfer-bidraget og har som plan at de skal representere Norge.

De ønsker seg en 18 plass, åpenbart. Øst-Europa og Europa for øvrig er lei «humorbidrag»😑 men det har gått NRK hus forbi💩

Anonymkode: 5e846...4dd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Omg, jeg håper det skjer

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordicViking skrev (4 minutter siden):

Mahmood & Blanco skal representere Italia med sangen 'Brividi'.

---

Elsk ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Haha ja det står ikke «direkte» på det andre. Og lyden fra stemmen hans er annerledes. Litt teit hvis de går skikkelig maskorama og aktivt prøver å lure folk syns jeg

Så hvor er logikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt teit og temmelig puteflaut den greia med at det skal være så "hemmelig" og opphauset hvem som er inni draktene. 

Anonymkode: 2fce4...c8f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt teit og temmelig puteflaut den greia med at det skal være så "hemmelig" og opphauset hvem som er inni draktene. 

Absolutt ikke 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

De ønsker seg en 18 plass, åpenbart. Øst-Europa og Europa for øvrig er lei «humorbidrag»😑 men det har gått NRK hus forbi💩

Da har du ikke lest kommentarene på YouTube og Insta. Europa elsker dem! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Absolutt ikke 

Jo.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Subwoolfer har nær en kvart million visninger av den offisielle videoen på YouTube, og det er ennå 14 dager før den norske finalen. Elsie Bay har så langt litt over 60.000 visninger av sin offisielle video. Det er ingen tvil om at Subwoolfer slår godt an ute i Europa. 🐺🍌

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG triller terningkast 3 for Subwoolfer, og mener at det hele høres ut som noe som har blitt pønsket ut på et møterom der det kollektive blodsukkeret har vært for lavt.  (VG)  🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (3 minutter siden):

VG triller terningkast 3 for Subwoolfer, og mener at det hele høres ut som noe som har blitt pønsket ut på et møterom der det kollektive blodsukkeret har vært for lavt.  (VG)  🤣

VG gir terningkast 2 eller 3 til de aller fleste. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på subwoolfer!  Virker litt opplagt de skal vinne,  men til en sjelden gang heier jeg på det!  Grunnen er at jeg syns det har vært helt begredelig elendige og kjedelige sanger med i år!!!   

Anonymkode: 9cf05...e09

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

NordicViking skrev (13 minutter siden):

Subwoolfer har nær en kvart million visninger av den offisielle videoen på YouTube, og det er ennå 14 dager før den norske finalen. Elsie Bay har så langt litt over 60.000 visninger av sin offisielle video. Det er ingen tvil om at Subwoolfer slår godt an ute i Europa. 🐺🍌

Nå må man snart skjønne at det spiller liten rolle. Dessuten har de færreste land bestemt sine deltagere ennå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå må man snart skjønne at det spiller liten rolle. Dessuten har de færreste land bestemt sine deltagere ennå. 

Er du en av Woolfers sine konkurrenter ? 😁 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

netpuppy skrev (14 timer siden):

Men det HØRES ikke ut som Ylvis! Jeg har også tenkt at det var Ylvis, men nå som jeg har hørt de live kan jeg ikke tenke meg at det kan være de?

Nei det høres ikke ut som Ylvis, enig i det. Aner ikke hvem det er, de bare gir meg Ylvis-vibber. Noe jeg digger 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...