Fame Skrevet 5. februar 2022 #601 Del Skrevet 5. februar 2022 (endret) Highhopes skrev (24 minutter siden): Slik jeg hører det i første vers: Gaute: Oh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh Not sure I told you, but I really like your teeth That hairy coat of yours with nothing underneath Not sure you have a name, so I will call you Keith Oh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh Ben: See where you're going, but I don't know where you've been Is that saliva or blood drippin' off your chin? If you don't like the name Keith I'ma call you Jim Oh-ooh-ooh-ooh-ooh Nå har jeg hørt på dette fire ganger og jeg hører akkurat samme person som synger begge disse versene! 😕 Endret 5. februar 2022 av Fame 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #602 Del Skrevet 5. februar 2022 Fame skrev (3 minutter siden): Nå har jeg hørt på dette fire ganger og jeg hører akkurat samme person som synger begge disse versene! 😕 Kanskje den med korona er stemmeløs? 🙈 Anonymkode: 0aead...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #603 Del Skrevet 5. februar 2022 Fame skrev (1 minutt siden): Nå har jeg hørt på dette fire ganger og jeg hører akkurat samme person som synger begge disse versene! 😕 Jeg hører veldig forskjell, og syns det er rart at andre ikke hører det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #604 Del Skrevet 5. februar 2022 Kan liksom ikke se for meg Gaute ormåsen danse sånn eller være så fjollete. Men høres jo ut som han Anonymkode: abd7a...1c5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #605 Del Skrevet 5. februar 2022 Dagbladet er ikke særlig begeistret for Subwoolfer, og gir dem terningkast 2. De synes det låter ganske stusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. februar 2022 #606 Del Skrevet 5. februar 2022 Narad skrev (1 time siden): Er noen år siden sist vi så noen i slik gigakjole, hvem var det igjen? Jeg tenkte på Australia. Hun som svaiet frem og tilbake på en stang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #607 Del Skrevet 5. februar 2022 Amatariel skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte på Australia. Hun som svaiet frem og tilbake på en stang. Svaie frem og tilbake på en stang? Knegg Anonymkode: fc349...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #608 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva skjer i Italia, NordicViking? Takk for at du fortalte om denne nydelige låta ❤️ Håper virkelig at Italia sender den til...Italia 😁🥰 Anonymkode: b84e0...730 Det går direkte på italiensk TV nå, og streames gratis til resten av verden. (Link) 🟩⬜🟥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #609 Del Skrevet 5. februar 2022 NordicViking skrev (3 minutter siden): Det går direkte på italiensk TV nå, og streames gratis til resten av verden. (Link) 🟩⬜🟥 Akkurat nå er det låt nummer 11. Mahmood & Blanco er låt nummer 15. (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #610 Del Skrevet 5. februar 2022 NordicViking skrev (24 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #611 Del Skrevet 5. februar 2022 Israel har også finale i kveld. Netta Barzilai, som vant ESC i 2018, er en av dommerne. (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #612 Del Skrevet 5. februar 2022 NordicViking skrev (13 minutter siden): Israel har også finale i kveld. Netta Barzilai, som vant ESC i 2018, er en av dommerne. (Link) Og vinneren av kveldens finale i Israel er Michael Ben David med "I.M". (Link) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 5. februar 2022 #613 Del Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Kan liksom ikke se for meg Gaute ormåsen danse sånn eller være så fjollete. Men høres jo ut som han Anonymkode: abd7a...1c5 Det samme sa vi. Eller kan Gaute være fyren med mixepulten. Ikke sikkert det er en av ulvene som synger? Kanskje det bare skal se sånn ut? 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 5. februar 2022 #614 Del Skrevet 5. februar 2022 NordicViking skrev (30 minutter siden): Akkurat nå er det låt nummer 11. Mahmood & Blanco er låt nummer 15. (Link) Nå kommer kveldens favoritter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 5. februar 2022 #615 Del Skrevet 5. februar 2022 Storyen til ben Adams… siste klippet når de ser på subwoolfers, det høres ut som opptak. Hva skjedde med lyden der liksom? Og hvorfor filmet han ikke seg selv på dette klippet? 😁👍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycra Skrevet 6. februar 2022 #616 Del Skrevet 6. februar 2022 1 hour ago, Tone83 said: Storyen til ben Adams… siste klippet når de ser på subwoolfers, det høres ut som opptak. Hva skjedde med lyden der liksom? Og hvorfor filmet han ikke seg selv på dette klippet? 😁👍 Tenkte også på det, lyden ble plutselig helt vrengt, så det høres ut som opptak! Dessuten var vel Subwoolfers opptreden den eneste av de på storyen hans som var merket med "direkte NRK" oppe i høyre hjørne? Kanskje ikke så tullete det forslaget tidligere i tråden om at NRK har sendt ham opptak fra generalprøven eller noe 😅 Slår et slag for Gaute og Ben-teorien! 👏🏼 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #617 Del Skrevet 6. februar 2022 3 hours ago, NordicViking said: Dagbladet er ikke særlig begeistret for Subwoolfer, og gir dem terningkast 2. De synes det låter ganske stusselig. Bra noen endelig er enig med meg. Og at jeg for første gang er enig med en anmeldelse fra Dagbladet, det er vel hakket rarere. Anonymkode: 0d985...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #618 Del Skrevet 6. februar 2022 Narad skrev (6 timer siden): Er noen år siden sist vi så noen i slik gigakjole, hvem var det igjen? Russland i fjor: Kjolen var så giga at hun byttet den ut med rød kjeledress litt uti sangen. Anonymkode: 439e2...3d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #619 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Russland i fjor: Kjolen var så giga at hun byttet den ut med rød kjeledress litt uti sangen. Anonymkode: 439e2...3d7 Haha, herregud, vi må aldri finne på å sende noe slikt!🙈 da graver jeg meg ned😂 Anonymkode: 8bde9...235 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #620 Del Skrevet 6. februar 2022 Syns ikke ulvene leverte 100% i kveld, men er med på å sende de til Eurovision. Har alltid hat lyst til å være landet med tøyse-bridaget. Anonymkode: 2d653...427 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå