Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Tantadi skrev (40 minutter siden):

Heia Gaute Ormåsen og han andre🥳

Ben Adams? 😉

Anonymkode: b84e0...730

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Stem på Banana på lørdag, folkens! Tror vi har en stor sjanse til å vinne hele greia om vi sender de til Eurovision! 😄

Anonymkode: 932e6...7a5

Stemmer på banana 😁

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Søt video, men låta kommer til å drukne blant massevis av balladene de andre landene pleier å sende til Eurovision. 

Subwoolfers, derimot...De skiller seg definitivt ut. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stem på Banana på lørdag, folkens! Tror vi har en stor sjanse til å vinne hele greia om vi sender de til Eurovision! 😄

Anonymkode: 932e6...7a5

Kan noen fortelle meg hva som er så bra med det barnselige bananummret.

Det er jo ikke musikk engang.

Anonymkode: 0fe22...3cd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (På 30.1.2022 den 11.08):

Fordi Oda er flink til å synge, Vilde sang surt. Sangen er spesiell. Skjønner heller ikke hvorfor folk sier den er ræl. Hun traff jo på alle tonene! 

Så må folk også tenke litt på hva MGP handler om. Det er sceneshow, sanger litt utenom det vanlige. Er faktisk så kjedelig å sende en pop-låt til Eurovision. Norge har jo ikke nubbsjans da? 

Husker du hvor mange poeng Ukraina fikk i fjor? DER snakker vi ræl i forhold til denne!

Ukraina var fengende som få, og skilte seg positivt ut, i forhold til mange andre. Den Thors hammer sangen var grusom. Bare mye falsk skriking.... men smaken er som baken

Anonymkode: dbe4d...456

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... som en mangeårig mgp og eurovision seer, må jeg si at de to siste årene  har kvaliteten vært elendig... Har egentlig ikke vært noe bra fra Norge  siden Vivi var mgp general..... Kanskje de burde bytte til en person som drar inn bedre kvalitet...? Eller, så ønsker kanskje ikke NRK å vinne ennå. Ser også at seertallene går ned uke for uke. Tror ikke det er tilfeldig..... eller...?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ukraina var fengende som få, og skilte seg positivt ut, i forhold til mange andre. Den Thors hammer sangen var grusom. Bare mye falsk skriking.... men smaken er som baken

Falsk skriking? Hun traff jo på hver eneste tone? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lacuna skrev (9 minutter siden):

Falsk skriking? Hun traff jo på hver eneste tone? 

Enig. Spesielt den andre opptredenen var veldig bra. Hun er nok ikke favoritten min, men absolutt i øvre del. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag kommer det beste heatet. Sjekk ut Maria Mohn - fly på YouTube. Håper folk stemmer denne frem, tror den kan vinne hele greia 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (1 time siden):

Enig. Spesielt den andre opptredenen var veldig bra. Hun er nok ikke favoritten min, men absolutt i øvre del. 

Helt innafor å ikke ha det som en favoritt! Men å skrive at det er falskt er jo ikke riktig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lady90 skrev (1 time siden):

På lørdag kommer det beste heatet. Sjekk ut Maria Mohn - fly på YouTube. Håper folk stemmer denne frem, tror den kan vinne hele greia 

Hele greien som i MGP eller Eurovision?

Anonymkode: 39930...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uff... som en mangeårig mgp og eurovision seer, må jeg si at de to siste årene  har kvaliteten vært elendig... Har egentlig ikke vært noe bra fra Norge  siden Vivi var mgp general..... Kanskje de burde bytte til en person som drar inn bedre kvalitet...? Eller, så ønsker kanskje ikke NRK å vinne ennå. Ser også at seertallene går ned uke for uke. Tror ikke det er tilfeldig..... eller...?

Jeg er så enig! Gidder ikke å se på når produksjonen er så dårlig. Heldigvis er det straks melodifestivalen!

Anonymkode: 8e99e...4d9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hele greien som i MGP eller Eurovision?

Anonymkode: 39930...b65

Eurovision, tror den har gode sjanser. Iallefall om folk i tillegg kjenner historien bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lady90 skrev (På 1.2.2022 den 21.32):

Eurovision, tror den har gode sjanser. Iallefall om folk i tillegg kjenner historien bak

Tja.. vet ikke hvor mye historien bak egentlig teller jeg. Vil den gjengse mann og dame i Europa bry seg om sånn? 

Tix hadde jo en historie men ble ikke allverdens helt for det... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Maria Mohn er flink til å synge og sangen er fin den, men hvis hun skal vinne bare pga en trist bakhistorie......det blir for dumt...... Tix vant jo mye pga det i fjor, og vi så jo hvor lite lurt det var mtp hvordan det gikk i Eurovision🙄  På lørdag går mine stemmer til Alexandra Joner, og i finalen håper jeg det er noen med en kul sang med litt fart i, og med et kult sceneshow, som vinner! 

Anonymkode: 80faf...6c4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså, Maria Mohn er flink til å synge og sangen er fin den, men hvis hun skal vinne bare pga en trist bakhistorie......det blir for dumt...... Tix vant jo mye pga det i fjor, og vi så jo hvor lite lurt det var mtp hvordan det gikk i Eurovision🙄  På lørdag går mine stemmer til Alexandra Joner, og i finalen håper jeg det er noen med en kul sang med litt fart i, og med et kult sceneshow, som vinner! 

Anonymkode: 80faf...6c4

Nei det er jo bare en tilleggsgreie, men sangen i seg selv synes jeg er kjempebra. Alexandra Joner sin låt går det 100 av på dusinet. Kommer aldri til å nå opp der ute. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv en dårlig eller middelmådig låt - fortell om en utrolig trist historie bak låta - vinn hele greia. 
Er det denne oppskriften de bør følge eller er det faktisk en musikkonkurranse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lady90 skrev (På 1.2.2022 den 19.58):

Tror desverre at den ikke når opp.For dystert tema.

Anonymkode: da83b...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.2.2022 den 17.19):

Kan noen fortelle meg hva som er så bra med det barnselige bananummret.

Det er jo ikke musikk engang.

Anonymkode: 0fe22...3cd

Jeg synes de synger bra og at sangen er morsom og kreativ. Synes ikke den er er barnslig men kan være morsom for alle aldre (for de som liker den da). Synes ikke all musikk trenger å ha en alvorlig undertone for å være bra. 

Anonymkode: 6adcd...70f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoooohoooo, bananas kommer i morgen! 😊❤ can't wait! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...