Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

Heartland skrev (5 minutter siden):

En mulig måte å finne ut om Ben Adams er i Subwolfers: 

Titans skal fremføres i kveld. Ben Adams er låtskriver. Da er det vel naturlig at han er til stede? Subwolfer skulle opptre men har korona. Hvis Ben ikke er til stede i kveld, er han antakelig i karantene. En mulig teori? 

Nå har vel ikke låtskriverne til de øvrige låtene vært til stedet under sending heller, så det sier nok ikke så mye

Anonymkode: 2d653...427

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heartland skrev (27 minutter siden):

Titans skal fremføres i kveld. Ben Adams er låtskriver. Da er det vel naturlig at han er til stede? Subwolfer skulle opptre men har korona. Hvis Ben ikke er til stede i kveld, er han antakelig i karantene. En mulig teori? 

Ingen av låtskriverne ellers har vært til stede i studio så langt

Anonymkode: abd7a...1c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK har gjort en dårlig jobb med å sette sammen delfinalene. I kveld synger Vilde, Oda og Mari, alle 3 er mange divisjoner over alle de som har opptrådt så langt! I stedet for å fordele de utover, samler de alle de beste i samme heat. Veldig synd, da noen dårligere fra heat 1 og 2 vil gå videre på bekostning av disse. 

Anonymkode: 0aead...5cc

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist hvor utvannet og stusselig Grand Prix er blitt. For 25 år siden var Melodi Grand Prix satt til én eneste kveld hvor alt ble avgjort den kvelden. Og vi ungene kledte oss i kjoler og glitter, og danset og koset oss til sangbidragene. 

Nå de siste årene (også før corona) har Grand Prix begynt å gå over flere helger, og med det er også magi og spenning over. De skal melke mest mulig penger ut av konseptet. Så istedetfor at folk bruker penger på å stemme én kveld, skal det nå stemmes flere ganger over flere helger. = $$$$$$$

At nesten alt av programledere og stab er smittet av corona gjør vel ingenting! De kan sitte i flekkete joggebukse hjemme i stua og være programleder gjennom stream. SÅ utvannet har denne "folkefesten" blitt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (På 24.1.2022 den 2.22):

Er jeg alene om å mislike Subwoofers? Synes det er intetsigende og useriøst. Ville liksom aldri hatt den på spillista.

Ser ikke ut som noen har nevnt Northkid, er det ingen som heier på de her? :) 

Er bare noe med den sangen som hitter meg. Begynner å kjenne på følelser jeg hadde glemt bort. Synes Bilal har en utrolig stemme og formidlingsevne. 

Iværtfall min favoritt. Ser at det er flere esc fans på nett som har sammenlignet den med Arcade, og den sanger gjorde det jo veldig bra :) 

Jeg synes også sangen til Subwoolfer er for useriøs. Kan være enig i at melodien er litt fengende, men teksten er jo bare latterlig.. 

Synes Someone, derimot, er kjempefin! Har hørt en del på den allerede, og den havnet fort på spillelista mi. Er dog redd den vil skli igjennom om den går videre, og at den skiller seg for lite ut (er jo sanger som skiller seg ut som vinner stort sett). Uansett mye bedre enn Subwoolfer!

Anonymkode: d5bc2...aa6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (1 time siden):

Nja....Kanskje det er den andre woolferen som er syk / i karantene? 

Anonymkode: b84e0...730

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

NRK har gjort en dårlig jobb med å sette sammen delfinalene. I kveld synger Vilde, Oda og Mari, alle 3 er mange divisjoner over alle de som har opptrådt så langt! I stedet for å fordele de utover, samler de alle de beste i samme heat. Veldig synd, da noen dårligere fra heat 1 og 2 vil gå videre på bekostning av disse. 

Anonymkode: 0aead...5cc

Vel, jeg liker absolutt ingen av dem som spiller i kveld mens jeg likte nesten alle fra andre delfinale. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 14.1.2022 den 22.28):

Delfinale 3, 29. januar

NorthKid - 'Someone' (forhåndskvalifisert til finalen) (Video)

Mari Bølla - 'Your Loss' (Video)

Oda Gondrosen - 'Hammer Of Thor' (Video)

Sturla - 'Skår i hjertet' (Video)

Vilde - 'Titans' (Video)

I følge oddsen hos norsk Tipping er det Mari Bølla og Vilde som vil knive om seieren i kveld. Jeg holder en liten knapp på Mari Bølla, selv om jeg ikke liker noen av de to bidragene. Har litt mer sans for Oda Gondrosen. Sturla synger på norsk, men det blir litt for tynt. NorthKid går direkte til finalen, men jeg liker ikke låten.

Endret av NordicViking
Feilstaving
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå kjedelig at Subwoolfers ikke spiller i kveld :( 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldretusse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Såååå kjedelig at Subwoolfers ikke spiller i kveld :( 

Det samme tenkte jeg 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen loss hvis «Your loss» ikke går videre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne virka svært inspirert av good 4 u av Olivia Rodrigo. Andre som er enige? 

Anonymkode: b86a7...c5e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Go, Oda! Hyggelig og beskjeden. Liker sånne folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom låt av Oda. Tung og traust, og den hylingen var slitsomt.

Anonymkode: 56f31...2cd

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hammer of Thor er den første i hele årets MGP jeg synes er interessant nok til Eurovision, så langt den første jeg har orket å stemme på. Spennende show, spennende sang. Den kunne vært enda bedre, men sammenlignet med alt det andre jeg har hørt er dette det mest underholdende.

Anonymkode: 0d985...329

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...