Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2022

Highhopes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Asså, det er ikke Maskorama vi ser på her. Who cares hvem som er bak maskene! Hadde bare sangen vært bra, kunne det vært helt ok, men sangen fenger jo ikke engang. Det er da ingen i andre land som bryr seg om hvem som er bak maskene. Blir helt matt av at hvem som er bak maskene til Subwolfers har tatt hele fokus på mgp.

Håper de ryker ut, så musikken igjen kan stå i fokus.

Anonymkode: adbd9...790

Låten er topp. Den har potensiale å vinne. Blir uansett en låt som vil ljome over alle dansegulv uavhengig av utfallet. Fengende for både barn, unge og eldre 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Asså, det er ikke Maskorama vi ser på her. Who cares hvem som er bak maskene! Hadde bare sangen vært bra, kunne det vært helt ok, men sangen fenger jo ikke engang. Det er da ingen i andre land som bryr seg om hvem som er bak maskene. Blir helt matt av at hvem som er bak maskene til Subwolfers har tatt hele fokus på mgp.

Håper de ryker ut, så musikken igjen kan stå i fokus.

Åjoda! Skriv "sub woolfer mgp" på youtube så kan du se 20-talls utenlandske youtubekontoer som allerede har anmeldt den sangen og jeg vil påstå 90% digger den. (Og syns det er spennende at ingen vet hvem de er).

Endret av Moni123
utenlandske
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (48 minutter siden):

Låten er topp. Den har potensiale å vinne. Blir uansett en låt som vil ljome over alle dansegulv uavhengig av utfallet. Fengende for både barn, unge og eldre 

You wish.

Blir flau over å være norsk.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Enig at det både høres og ser ut som Ylvis. Men, Ylvis er jo knallgode på tekster og akkurat den sangen her er under pari tekstmessig.

Kan heller ikke tenke meg at noen av de har så veldig interesse av å være med i mpg. Men aldri si aldri.. kanskje de trenger litt penger og oppmerksomhet etter en tørr koronaperiode.

Anonymkode: c2f49...704

Vel, var teksten til What does the fox say, så veldig mye bedre? ;) ikke alltid man må være topp tekstmessig for å vinne :) 

Tror ikke Ylvis sier nei til å delta i Mgp, spesielt når de kan maskere seg og ha det litt moro. Tror de gutta der er med på "alt som er gæli" for å si det sånn 😄 

Ellers syns jeg det var en grei første delfinale,bare synd at Eline ikke gikk videre, syns hun var bra på scenen og imponerte med de høye tonene! Trodde bare det var noe hun klarte på plate, men jammen gikk det bra live også.  Men hun får jo en sjanse til i sistesjansen 12.februar da.  Mira sin låt var kjedelig  og uten retning - og hun klarte tydeligvis ikke gå på skoa sine, det ble jeg mest opphengt i... 

Trollfest nei takk, Frode ok. 

håper det tar seg opp i delfinale 2 på lørdag :) 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Lily Löwe sin sang er veldig kul, bra og energisk - og jeg håper den vinner på lørdag 😄 🤘

Av de som var med forrige lørdag så var TrollfesT det beste bidraget :)

Rock er mye mer spennende enn pop!

Anonymkode: 5da55...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/16/2022 at 8:38 PM, Elysion said:

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor Norge aldri sender det vi er best kjent for i utlandet av musikk; metal. Det fungerte for Finland med Lordi, og i fjor fikk Italia og Finland gode resultater med å sende rocka sanger. Folk begynner kanskje bli lei pop. Håper på at MGP 2023 har med minst en metalsang.

TrollfesT og Lily Löwe er rock ;) Håper at Lily vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem skal dere heie på i morgen? Jeg liker alle, faktisk 😁

Anonymkode: b84e0...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen! Jeg liker å vente til show og full pakke, så jeg vet ingenting om bidragene enda. Bare håper det er bedre enn forrige lørdag, for var en skuffende førsterunde syns jeg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Farida  - liker den låta veldig godt. Kan bli nydelig med rett sceneshow :)

Ellers er jo  Lily Löwe ganske bra, om man liker puddelrock av den typen. Jeg kan like det, men tror ikke det er noe vi sender avgårde.  Ellers håper jeg på Daniel Lukas med året eneste norske (som jeg kommer på i farten) 

Håper det blir en mer spennende delfinale enn starten, for den var litt tam. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måneskinn skrev (13 timer siden):

Jeg heier på Farida  - liker den låta veldig godt. Kan bli nydelig med rett sceneshow :)

Ellers er jo  Lily Löwe ganske bra, om man liker puddelrock av den typen. Jeg kan like det, men tror ikke det er noe vi sender avgårde.  Ellers håper jeg på Daniel Lukas med året eneste norske (som jeg kommer på i farten) 

Håper det blir en mer spennende delfinale enn starten, for den var litt tam. 

Heier på Farida og Daniel Lukas 🙂
Jeg elsker rock, men «bad bad baby lalala» er ikke ordentlig rock, selv om Radio Rock virkelig har prøvd å hype låta denne uka 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (På 14.1.2022 den 22.13):

Delfinale 2, 22. januar

Christian Ingebrigtsen - 'Wonder Of The World' (forhåndskvalifisert til finalen) (Video)

Lily Löwe - 'Bad Baby' (Video)

Steffen Jakobsen - 'With Me Tonight' (Video)

Farida - 'Dangerous' (Video)

Daniel Lukas - 'Kvelertak' (Video)

Norsk Tipping gir Steffen Jakobsen og Farida best odds i kveld, og mener at det er disse to som vil knives om seieren i denne delfinalen. Førstnevnte har en country-inspirert låt, og jeg liker den bedre enn Faridas låt. Liker også Daniel Lukas som synger på norsk, men er usikker på hvordan en låt på norsk vil gjøre det i en eventuell finale. Lily Löwes rockelåt synes jeg blir litt for kjedelig. Christian Ingebrigtsen med 'Wonder Of The World' er forhåndskvalifisert til finalen. Det er en ballade, og jeg synes den ikke klarer å skille seg ut på noen måte. Skal bli interessant å se hvem av de fire delfinalistene som går videre. Holder en liten knapp på Steffen Jakobsen.  :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bidragene er for dårlige til å ha noe sjangs til å hevde seg. 

Anonymkode: 5e846...4dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at Lily Löwe vinner i kveld :) Herlig sang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere her som får litt følelse av Wig Wam når de hører sangen til Lily Löwe? 😂 Er kanskje ikke så rart siden gitaristen fra Wig Wam har hjulpet til med å skrive sangen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle bidragene er for dårlige til å ha noe sjangs til å hevde seg. 

Anonymkode: 5e846...4dd

Stemmer ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (5 timer siden):

Norsk Tipping gir Steffen Jakobsen og Farida best odds i kveld, og mener at det er disse to som vil knives om seieren i denne delfinalen. Førstnevnte har en country-inspirert låt, og jeg liker den bedre enn Faridas låt. Liker også Daniel Lukas som synger på norsk, men er usikker på hvordan en låt på norsk vil gjøre det i en eventuell finale. Lily Löwes rockelåt synes jeg blir litt for kjedelig. Christian Ingebrigtsen med 'Wonder Of The World' er forhåndskvalifisert til finalen. Det er en ballade, og jeg synes den ikke klarer å skille seg ut på noen måte. Skal bli interessant å se hvem av de fire delfinalistene som går videre. Holder en liten knapp på Steffen Jakobsen.  :popcorn:

Låta til Steffen er jo veldig kjedelig. Heier på Daniel Lukas og Farida ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faaaaaaaaaaen!! Mine to favoritter, Farida og Daniel møtes i duellen... 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...