AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #201 Del Skrevet 16. januar 2022 Kan Rybak være en ulv? Ser liksom ikke poenget med hemmelighetskremmeri hvis det ikke er noen berømte, og helst utenfor Norges grenser. Kan det være noen uten tilknytning til Norge i det hele tatt? Noen som egentlig ikke har lyst til å forbindes med Eurovision, men som likevel har lyst til å vinne. 😄 Mange i kulturbransjen som ikke har fått lov til å drive med det de vil. Og hva gjør man da, lager en Eurovision-hit kanskje Bring that wolf a banana trender på femteplass av all musikk på Youtube nå. Kanskje NRK har skutt gullfuglen her, vel og merke hvis sangen tar seg videre til finalen da. Anonymkode: a159e...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Highhopes Skrevet 16. januar 2022 Forfatter #202 Del Skrevet 16. januar 2022 Heartland skrev (17 minutter siden): Jeg er ganske sikker på at det er Gaute, han har litt karakteristisk stemme og det høres veldig ut som han. Men jeg håper av en eller annen grunn at det ikke er han 🙈 Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg synes kanskje han er litt.. kjedelig? Hadde vært mye mer gøy om det var Ylvis 😁 The Fox er nok godt kjent for veldig mange i Europa. Jeg er motsatt. Syns det er kjempegøy om det er Gaute og kjedelig hvis det er Ylvis, hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #203 Del Skrevet 16. januar 2022 Ser ikke for meg at de klarer å skjule hvem det er når tiden eventuelt kommer for avreise Italia. Med mindre de finner på noe ala at feks Ylvis skal være stuntreportere for NRK, men den tror jeg ingen går på. Og de kommer seg ikke gjennom passkontrollen med de maskene blir spennende å se hvem som er ekspertkommentatorer i det programmet Subwoolfers skal opptre. Da er det fort gjort å stikke på bakrommet og bytte kostyme som i Maskorama. Tix sier han vet hvem de er. Men det kan hvem som helst si da 😄 Anonymkode: a159e...7af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ziljemor Skrevet 17. januar 2022 #204 Del Skrevet 17. januar 2022 Oooohh, digger Subwoolfer! Har hørt gjennom låtene noen ganger, og det er denne som har festet seg 😅 Maskorama-acten hjalp på, de skaper spenning og mysterie rundt hvem de egentlig er, og er ganske aktiv på some slik at de legges merke til overalt! Låta har et hook man husker, som gjerne fester seg etter første lytt. Når det er sagt så er dette første året på lenge jeg gleder meg til MGP-finalen. I den internasjonale finalen er det alltid mye gøy å glede seg til, da det er mainstream pop, folketoner, retro, rock og veldig mye annet rart, sært og gøy i en salig blanding. Ofte mye fest på scenen, og dansefoten og fascinasjonen sitter løst gjennom hele kvelden. De norske bidragene til den norske finalen har de siste årene vært preget av dyktige artister med kjedelige låter. Låter som går på repeat på radiokanalene, og som er helt grei bakgrunnslyd. Noen slike låter er helt greit å ha med i finalen, man trenger det mangfoldige spennet i musikkverden, men når hovedvekten av norske låter som velges ut er slik så blir det for kjedelig for meg. I år er Subwoolfer og Trollfest to bidrag som skiller seg svært positivt ut, selv om musikken kanskje ikke er for alle. Begge bidragene burde vært en selvfølge i finalen, for festens del. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #205 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan Rybak være en ulv? Ser liksom ikke poenget med hemmelighetskremmeri hvis det ikke er noen berømte, og helst utenfor Norges grenser. Kan det være noen uten tilknytning til Norge i det hele tatt? Noen som egentlig ikke har lyst til å forbindes med Eurovision, men som likevel har lyst til å vinne. 😄 Mange i kulturbransjen som ikke har fått lov til å drive med det de vil. Og hva gjør man da, lager en Eurovision-hit kanskje Bring that wolf a banana trender på femteplass av all musikk på Youtube nå. Kanskje NRK har skutt gullfuglen her, vel og merke hvis sangen tar seg videre til finalen da. Anonymkode: a159e...7af Hvor finner man den listen? Anonymkode: 39930...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #206 Del Skrevet 17. januar 2022 Hvis du ser under videoen så står det med blå skrift hvilken plass den ligger på, nå på sjetteplass. Hele topplisten Kan ikke se noe annet fra Eurovision der foreløpig Anonymkode: a159e...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #207 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ser ikke for meg at de klarer å skjule hvem det er når tiden eventuelt kommer for avreise Italia. Med mindre de finner på noe ala at feks Ylvis skal være stuntreportere for NRK, men den tror jeg ingen går på. Og de kommer seg ikke gjennom passkontrollen med de maskene blir spennende å se hvem som er ekspertkommentatorer i det programmet Subwoolfers skal opptre. Da er det fort gjort å stikke på bakrommet og bytte kostyme som i Maskorama. Tix sier han vet hvem de er. Men det kan hvem som helst si da 😄 Anonymkode: a159e...7af Jeg tror de avslører det i februar, i den norske finalen. Anonymkode: b84e0...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #208 Del Skrevet 17. januar 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror de avslører det i februar, i den norske finalen. Anonymkode: b84e0...730 Det kan godt hende. Ser for meg at det kan bli surmuling fra andre artister hvis man kjører et opplegg som "hvis vi vinner får dere se hvem vi er". Det er jo et genialt PR-triks i disse Maskorama-tider. Men hvis de ikke vinner får vi kanskje aldri vite hvem det var. Da burde de kanskje stille opp i neste Maskorama isåfall, så vi endelig får sannheten frem.😅 Anonymkode: a159e...7af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. januar 2022 #209 Del Skrevet 17. januar 2022 Vi vil så gjerne, men Subwolfer sin sang, uansett hvor mye vi nordmenn hyper den opp, er en dårlig sang. Det er bare flaut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #210 Del Skrevet 17. januar 2022 Jens skrev (5 minutter siden): Vi vil så gjerne, men Subwolfer sin sang, uansett hvor mye vi nordmenn hyper den opp, er en dårlig sang. Det er bare flaut. Hvilken sang ønsker du å sende til Eurovision? Anonymkode: 39930...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 17. januar 2022 #211 Del Skrevet 17. januar 2022 Heartland skrev (12 timer siden): Jeg er ganske sikker på at det er Gaute, han har litt karakteristisk stemme og det høres veldig ut som han. Men jeg håper av en eller annen grunn at det ikke er han 🙈 Vet ikke hvorfor egentlig, men jeg synes kanskje han er litt.. kjedelig? Hadde vært mye mer gøy om det var Ylvis 😁 The Fox er nok godt kjent for veldig mange i Europa. Om det er Gaute, så er han vel ikke så kjedelig som mange tror likevel da? 🤷♀️😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #212 Del Skrevet 17. januar 2022 Jens skrev (1 time siden): Vi vil så gjerne, men Subwolfer sin sang, uansett hvor mye vi nordmenn hyper den opp, er en dårlig sang. Det er bare flaut. Det er bare din mening. Anonymkode: b84e0...730 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 17. januar 2022 #213 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken sang ønsker du å sende til Eurovision? Anonymkode: 39930...b65 Ingen. Alle er rævva. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #214 Del Skrevet 17. januar 2022 Lawyam skrev (På 16.1.2022 den 20.02): Gaute nekter for at det er ham. Det stinker Ylvis av hele greien, og de er gode å forandre litt på stemmer er de ikke? Også Stargate-aktig. Hva med mix av ylvis og didrik...? Eller noen i raske menn og ylvis? Enig at det både høres og ser ut som Ylvis. Men, Ylvis er jo knallgode på tekster og akkurat den sangen her er under pari tekstmessig. Kan heller ikke tenke meg at noen av de har så veldig interesse av å være med i mpg. Men aldri si aldri.. kanskje de trenger litt penger og oppmerksomhet etter en tørr koronaperiode. Anonymkode: c2f49...704 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 17. januar 2022 #215 Del Skrevet 17. januar 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: Enig at det både høres og ser ut som Ylvis. Men, Ylvis er jo knallgode på tekster og akkurat den sangen her er under pari tekstmessig. Kan heller ikke tenke meg at noen av de har så veldig interesse av å være med i mpg. Men aldri si aldri.. kanskje de trenger litt penger og oppmerksomhet etter en tørr koronaperiode. Anonymkode: c2f49...704 Det er veldig mange ESC fans i Europa som tror det er Ylvis, men jeg er enig i at teksten virker litt under deres nivå. Men, de har jo litt absurd humor til tider og det er for så vidt i tråd med denne sangen. Jeg tror også at OM de skulle vært med i MGP måtte det ha vært på denne måten. Føler de er for "kule " for å skulle gjort det seriøst eller som seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #216 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig at det både høres og ser ut som Ylvis. Men, Ylvis er jo knallgode på tekster og akkurat den sangen her er under pari tekstmessig. Kan heller ikke tenke meg at noen av de har så veldig interesse av å være med i mpg. Men aldri si aldri.. kanskje de trenger litt penger og oppmerksomhet etter en tørr koronaperiode. Anonymkode: c2f49...704 Høres det ut som Ylvis da? Hm… 🤔 Syns egentlig ikke det, men de synger kanskje bare ekstra ‘soft’? Anonymkode: 6e865...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 17. januar 2022 #217 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg syns egentlig hun som tapte gullduellen var den beste på lørdag. Var noe fengende med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #218 Del Skrevet 18. januar 2022 Kan Nicolay Ramm være innblandet i Subwoolfers? Kanskje han ble inspirert av jobben i Maskorama. Og han har jo allerede en megahit med Raske Briller 😎 Anonymkode: a159e...7af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #219 Del Skrevet 18. januar 2022 Asså, det er ikke Maskorama vi ser på her. Who cares hvem som er bak maskene! Hadde bare sangen vært bra, kunne det vært helt ok, men sangen fenger jo ikke engang. Det er da ingen i andre land som bryr seg om hvem som er bak maskene. Blir helt matt av at hvem som er bak maskene til Subwolfers har tatt hele fokus på mgp. Håper de ryker ut, så musikken igjen kan stå i fokus. Anonymkode: adbd9...790 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #220 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Asså, det er ikke Maskorama vi ser på her. Who cares hvem som er bak maskene! Hadde bare sangen vært bra, kunne det vært helt ok, men sangen fenger jo ikke engang. Det er da ingen i andre land som bryr seg om hvem som er bak maskene. Blir helt matt av at hvem som er bak maskene til Subwolfers har tatt hele fokus på mgp. Håper de ryker ut, så musikken igjen kan stå i fokus. Anonymkode: adbd9...790 Jeg synes at låta er superkul Anonymkode: b84e0...730 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå