Gå til innhold

Er det lov å ta med baguette til frisørsalong nå som kunde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har frisørtime neste uke og timen blir å vare i noen timer. Blir en stund etter jeg har spist. 

Er det lov å ha med en baguette for å spise når jeg blir sulten? Har hatt lov før, men er usikker på reglene nå. 

Anonymkode: 4d9a4...647

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Ehm nei. Du må ha munnbind på dersom dere ikke kan overholde 1m-regelen. Tviler på det blir så populært hos de andre kundene eller frisørene om du tar av munnbindet uansett.

Anonymkode: bc0f1...c9e

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det går helt fint, så lenge du spiser når fargen virker og er 1 m unna frisøren og andre kunder 😊

Endret av Løvejenten
  • Liker 10
Skrevet

Litt av en utvikling i samfunnet.

Hvorfor ikke bare spørre frisøren?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (1 minutt siden):

Litt av en utvikling i samfunnet.

Hvorfor ikke bare spørre frisøren?

Falt meg ikke inn dessverre, dette er en ny salong. Har gått greit i alle andre salonger å ha med niste. 

AnonymBruker
Skrevet

Var hos frisøren rett før jul og da var kravet at man måtte ha på munnbindet når frisøren sto ved siden av deg og jobbet med håret, ref 1 m avstand. Når frisøren var lenger unna (fikset farge, jeg ventet osv) kunne jeg drikke kaffen jeg hadde med.

Tenker det er det samme med baguette, og skal du være der noen timer skal du gjøre noe med farger/striper, hvor det blir naturlige perioder hvor frisøren er lenger unna enn 1 m

Anonymkode: 9164f...192

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om man sitter med farge i håret så har man over 1 meter avstand da frisøren gjør noe annet i mellomtiden. Ta med deg mat du! Det går helt fint. 

Anonymkode: 753a6...2ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var hos frisøren rett før jul og da var kravet at man måtte ha på munnbindet når frisøren sto ved siden av deg og jobbet med håret, ref 1 m avstand. Når frisøren var lenger unna (fikset farge, jeg ventet osv) kunne jeg drikke kaffen jeg hadde med.

Tenker det er det samme med baguette, og skal du være der noen timer skal du gjøre noe med farger/striper, hvor det blir naturlige perioder hvor frisøren er lenger unna enn 1 m

Anonymkode: 9164f...192

Ja, jeg skal farge håret og litt forskjellige ting. Så går fint å spise når fargen står i og frisøren ikke er nærme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om man sitter med farge i håret så har man over 1 meter avstand da frisøren gjør noe annet i mellomtiden. Ta med deg mat du! Det går helt fint. 

Anonymkode: 753a6...2ea

Ok, da skal jeg gjøre det :) Det for svar! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, da skal jeg gjøre det :) Det for svar! 

Takk for svar*

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, takk til de av dere som svarte hyggelig til meg og var behjelpelig. Setter pris på dere. Vet at man må jo regne med å få litt krasse svar her inne, dessverre :) 

- TS

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ta med deg lesestoff også i tilfelle de ikke har. Satt nesten fire timer i stolen uten drikke, mat og lesestoff for et år siden. Tenkte ikke på å ta med meg slikt siden det var leeeenge siden sist.

Anonymkode: 8227d...c58

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ta med deg lesestoff også i tilfelle de ikke har. Satt nesten fire timer i stolen uten drikke, mat og lesestoff for et år siden. Tenkte ikke på å ta med meg slikt siden det var leeeenge siden sist.

Har du ikke telefon?

Anonymkode: 469e5...2a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har du ikke telefon?

Anonymkode: 469e5...2a6

Det har jeg, hvordan det? En telefon kan aldri erstatte en bok eller et magasin.

• Liker 1
Gjest Lawyam
Skrevet

Er det ikke mer naturlig å kontakte salongen du skal til fremfot å spørre her?

Skrevet

Ryddet for avsporinger og brudd på rommets retningslinjer. Lomvi, mod.

Skrevet

Usj ville ikke gjort det. Tenk på alt håret og vann du vil få oppi baguetten. Smør deg noen små brødskiver i stedet og ta med deg.

Skrevet

Ja det går fint. Du kan stikke baguetten inn under munnbindet. 

• Opprett ny...