Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #1 Skrevet 17. oktober 2005 Min nye date/elsker, har bedt meg bli med ham for å kjøpe (han spanter ) noe kult og sexy undertøy som han gjerne vil jeg skal bruke... F. eks fortalte han at han ble sinnsykt kåt av å elske med meg om jeg har stayups på... Bruker dere bevisst sexy undertøy for å gjøre kjæresten deres kåt?
Nelle Skrevet 17. oktober 2005 #2 Skrevet 17. oktober 2005 Selvsagt!!! ...og også for å gjøre meg selv kåt. Nelle ;-)
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #4 Skrevet 17. oktober 2005 Jepp - selvsagt Som Nelle skriver betyr det også mye for meg selv- elsker å gjøre meg klar med "full pakke" i dusjen/på badet, for deretter å pynte meg fra innerst til ytterst før jeg møter kjæresten. Blir kåt selv av å føle meg sexy - og av å vite at han, den jeg elsker, tenner på meg. På lørdag var vi sammen i en 30-års dag hvor jeg, som alle andre i disse tider, hadde jeans med støvletter utenpå og en kul topp ++. Men, under hadde jeg et sort undertøysett med hofteholder og string.... Jeg visket ham dette i øret ut på kvelden.. Det ble en tidlig kveld og en lang natt... Rach
Ibenholt Skrevet 17. oktober 2005 #5 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg bruker ofte sexy undertøy for å gi kjæresten min "det lille ekstra". Men dette blir dessverre oftest når det er helg, da det er bedre tid til å "dolle" seg opp. Skulle gjerne gjort det hele tiden, men blir sjeldent i ukedagene. Så heldig du er! Jeg skulle også likt at typen tar meg med og plukker ut det han liker!
Elodi Skrevet 17. oktober 2005 #6 Skrevet 17. oktober 2005 Selvsagt! Både for hans del, men også for å føle meg mer sexy selv!
Maja23 Skrevet 17. oktober 2005 #7 Skrevet 17. oktober 2005 Selvsagt!!! ...og også for å gjøre meg selv kåt. Nelle ;-) ← jepp! her og!
Gjest gjesta Skrevet 18. oktober 2005 #8 Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Kjæresten min elsker sexy undertøy og jeg fikk nytt undertøy av kjæresten nå på lørdag, og det passa helt perfekt Undertøy kan jo være et risikoprosjekt å kjøpe på egenhånd for menn, men det er tydelig at han har gjort litt research på forhånd Og det var ikke lange stunden det var på før det føyk av igjen Bruker også sexy undertøy for min egen del, føler meg mer sexy da Endret 18. oktober 2005 av Aylana
Gjest Milah Skrevet 18. oktober 2005 #9 Skrevet 18. oktober 2005 Ja, det hender.. Men nå er ikke sambo spesielt opptatt av undertøy..desverre!
Gjest jente19aar_ Skrevet 18. oktober 2005 #10 Skrevet 18. oktober 2005 eksen ville jeg skal bruke catsuit. men det gadd jeg ikke ass. :grine2:
Gjest gjest 0 Skrevet 18. oktober 2005 #11 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg elsker å ha på meg sexy undertøy! Men det virker ikke som om sambo bryr seg så veldig mye om jeg er naken, har kjipt bomulls undertøy eller noe sexy Han har heller aldri funnet ut at han skal kjøpe noe lekkert til meg selv om jeg har sagt mange ganger at jeg ønsker meg det. jeg synes det er veldig synd siden vi trenger å sprite opp sexlivet litt...
Gjest FarbrorMelker Skrevet 18. oktober 2005 #12 Skrevet 18. oktober 2005 Uansett jenter, ta det ikke for gitt at alle menn er så begeistret for at jenter "kler seg ut". Det kan bli ille dumt i noen tilfeller.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #13 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg også digger å shoppe og bruke fint undertøy. Dessuten er jeg så heldig at kjæresten min har god smak og er flink til å kjøpe undertøy som gaver. Men hvilket undertøy synes dere egentlig er sexy? For min del er det viktig at det er et sett som sitt bra og at det ikke er for vulgært, altså ikke åpninger her og der osv. Dessuten har jeg en greie for lekre strømper, aller helst med en strømpeholder. Ida
Nelle Skrevet 18. oktober 2005 #14 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har av og til bundet ham, og så kledd på ham mitt undertøy. Sikker vinner det også! ;-)
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #15 Skrevet 18. oktober 2005 Jeg har av og til bundet ham, og så kledd på ham mitt undertøy. Sikker vinner det også! ;-) ← ...vet ikke helt om jeg hadde synes at min lett hårete sambo hadde vært så veldig tiltrekkende i sort string meg tilhørende stay-ups..... Liker kjæresten din at du gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2005 #17 Skrevet 18. oktober 2005 Vel, jeg tror vel jeg tror nok at typen hadde blitt sjokka om jeg plutselig forsøkte å dra på han en av mine truser.... Jeg elsker digg undertøy. Om jeg har en litt dårlig dag, hjelper det iallefall for meg mye på gutsen, på selvtilliten, å følge meg kul og sexy innerst. Det er liksom ikke samme svungen over utvaskede bomullstruser og ei kjip strømpebukse fra kiwi...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå