Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som er barbeint på vinteren?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om folk som er barbeint inne og/eller barbeint i sko nå på vinteren?

Anonymkode: 3a5d3...56c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det samme som om sommeren, at jeg synes at det er ekkelt med fotsvette. 

Anonymkode: 6435a...1b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de bruker for mye strøm om de har det varmt nok til å gå barbeint inne, og å gå barbeint i sko ute på vinteren er bare galskap. 

Anonymkode: 379a3...a25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de er gale😫. Nei jeg bryr meg ikke 

Anonymkode: a351e...112

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker at de bruker for mye strøm om de har det varmt nok til å gå barbeint inne, og å gå barbeint i sko ute på vinteren er bare galskap. 

Anonymkode: 379a3...a25

Eller at jeg alltid fyrer for mye og må ta av meg sokkene! Her om dagen måtte jeg sitte naken. Oh well.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg går barbeint inne i min egen bolig så mye jeg vil hele året og du aner ikke hvor langt jeg driter i hva andre måtte mene.

I moderne boliger som ikke befinner seg på gateplan trenger man ikke fyre så mye for å få det varmt. 

Jeg går ikke barbeint ute om vinteren og ytterst sjelden i det hele tatt barbeint i sko (unntatt sandaler).

Skrevet

Jeg går sjelden barbeint men går sokkeløs i crocs inne og hiver ikke på meg sokkene i vinterskoa for å lufte bikkja.

• Liker 1
Skrevet

At de fungerer annerledes enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det får folk gjøre som de vil med. Sommer som vinter.

Anonymkode: f2690...235

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

At det er rart de ikke får blærekatarr og blir mer frossen selv. :)

Skrevet

At de har varme føtter...?😅 

AnonymBruker
Skrevet

At foreldrene ikke lærte vedkommende å kle på seg om vinteren. Med mindre de har UGGS. De skal man vel være barbent i, men da ser man det jo ikke. 

Anonymkode: ff67d...e61

AnonymBruker
Skrevet

At de har et luksusproblem og at det er bare de kommer hit, da kommer nok sokkene på!  Jeg går med to par ullsokker hele vinter, bare ett par vår og høst. 

Anonymkode: 36426...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg aldri sett, så vet faktisk ikke. Jeg kjenner noen som går i t-skjorte og åpen hettejakke (hettegenser med glidelås) selv om det er femten minus, men de er fortsatt aldri barbent. Ikke i sko, ikke inne. 

Anonymkode: 174bf...0e6

Skrevet

Jeg tenker at folk må få lov til å gå med det de vil.🙂

• Liker 2
Skrevet

Tenker at de har kropper som er veldig varme og ellers bryr jeg meg ikke. Folk gjør det de føler for. Er ingen regel som sier at man ikke kan gå tynnkledd om vinteren.

Skrevet

Folk gjør som de vil.

Jeg gikk mye barbent, men så fikk jeg et gavekort til jul. Kjøpte meg et par gode tøfler :)

Gjest AprilRyan
Skrevet

De får gjøre hva de vil hjemme hos seg selv, men må innrømme at jeg ikke forstår hvordan folk klarer å gå barbent i sko om vinteren. Nå kommer sikkert noen til å påstå at de ikke svetter i sko, men det gjør vi alle så jeg foretrekker sokker i lukkede sko. 

Har kaldt gulv i leiligheten her så egner ikke til å gå barbent her, men jeg er frysepinne så må være varm på beina. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 22.56):

Hva tenker dere om folk som er barbeint inne og/eller barbeint i sko nå på vinteren?

Hvorfor skal du eller jeg tenke noe på det? 🤯🤷‍♀️ hva med damer som går ute i skjørt og strømpebukse når det er kaldt? Hva skal vi sammen med deg tenke om det syns du? 🤦‍♀️

Anonymkode: 1e684...6fd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 22.56):

🥶

Anonymkode: 88e65...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...