Gå til innhold

Hva er deres største problemer i livet eller noe dere tenker på hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om andre har det som meg🥺

Anonymkode: bd254...10b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Økonomi. Tenker på det hver dag og dessverre når jeg skal prøve å sove 

Anonymkode: 65751...045

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke egentlig problem, men jeg er enke og jeg synes at det er trist at barn må vokse opp uten pappaen sin. Det tenker jeg på hver dag.

Anonymkode: 5046c...650

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Psykisk sykdom som hemmer meg fra å oppnå drømmene mine. :(

Anonymkode: b8368...b66

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mitt giftige forhold med min mann og flere i familien. Ingen jeg kan støtte meg til. Og mistrives her jeg bor.

Anonymkode: afec4...32e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke egentlig problem, men jeg er enke og jeg synes at det er trist at barn må vokse opp uten pappaen sin. Det tenker jeg på hver dag.

Jeg mente såklart trist at mine varn må vokse opp uten pappaen sin. 

Det er trist for alle såklart, men jeg tenker daglig på barna mine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kronisk syk og legene maser om at jeg ikke burde være i jobb. 

Anonymkode: 1adf8...a94

• Liker 2
Skrevet

Å være kronisk utmattet og aldri ha energi til noe annet enn å handle mat i butikken.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Mitt barn som er psykisk syk og strever. Det gjennomsyrer dagen og hele familien og jeg ser ingen ende på det.

Anonymkode: ce8b1...8e4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Angst. 

Livet er fint det i reel forstand, men det føles som om en katastrofe kommer til å skje hvert øyeblikk. Hadde Gestapo stått på døren er det vel nesten så jeg hadde pustet lettet ut: puh, ikke verre. 

Anonymkode: 402b8...72a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

At jeg har alvorlig sykdom som har medført uførhet. Flere overraskende og alt for tidlige dødsfall i nær familie.

Anonymkode: 2a7cb...22c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mangelen på barn og en tvist med en psykopatisk manipulerende nabo. 

Anonymkode: d2797...59c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mente såklart trist at mine varn må vokse opp uten pappaen sin. 

Det er trist for alle såklart, men jeg tenker daglig på barna mine.

Pappaen min er enkemann, jeg og broren min vokste opp uten mor og vi har klart oss fint. Det gjør sikkert barna dine og, håper du får det bedre❤️🙏

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tenker på alle kvinner, menn og barn som blir utsatt for seksuell vold. Det er helt vanvittig mange. Og nesten ingen blir dømt for det. Synes det er jævlig og tragisk, tenker på det ofte selv om jeg personlig har hatt griseflaks og aldri blitt utsatt for noe grovt.

Anonymkode: 8b00c...e96

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Selv er jeg 19 og tenker mye på det at jeg har ganske dårlig selvtillit og skulle ønske jeg hadde flere venner, usikker på å miste jomfrudommen min, har ikke hatt kjæreste, ikke 100% sikker på om jeg har valgt riktig studie… Moren min døde da jeg var liten, men det er noe jeg føler jeg har forsonet meg med, selv om det selvfølgelig er trist

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mitt kreftsykt barn. Jeg er så dypt deprimert av hele situasjonen. Verste mareritt får foreldre er at ungen blir alvorlig syk. Kreft er så nådeløst og grusomt.

Anonymkode: 475f3...7ed

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selv er jeg 19 og tenker mye på det at jeg har ganske dårlig selvtillit og skulle ønske jeg hadde flere venner, usikker på å miste jomfrudommen min, har ikke hatt kjæreste, ikke 100% sikker på om jeg har valgt riktig studie… Moren min døde da jeg var liten, men det er noe jeg føler jeg har forsonet meg med, selv om det selvfølgelig er trist

Skulle også ønske jeg var mer fornøyd med utseendet mitt uten sminke, men håper disse tingene går litt over med alderen😬

AnonymBruker
Skrevet

Takk til alle her som deler❤️ Alle har jo problemer de tenker på, noen verre enn andre, men de aller fleste er jo ganske gjennomsnittlige, så hjelper å vite at man ikke er alene om å ha bekymringer…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mitt kreftsykt barn. Jeg er så dypt deprimert av hele situasjonen. Verste mareritt får foreldre er at ungen blir alvorlig syk. Kreft er så nådeløst og grusomt.

Anonymkode: 475f3...7ed

😥🤗 Kjære deg… ville bare gi deg en klem og si at jeg håper inderlig at barnet ditt blir friskt igjen 🙏🙏🙏

Anonymkode: 6a768...6b0

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Depresjon. Underliggende forstyrrede tanker om mat og kropp som tar opp så alt for mye plass.

Anonymkode: d2f77...e3c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...