AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Jeg har datet en fyr 4 ganger og vi har sovet over med hverandre 2 gabger. Men jeg synes han er for pågpende. Hansier han er interessert og betatt og forelsket. Han har ikke hatt noe kjæreste før da og ikke sex heller men det er ikke noe problem. Problemet er bare det at jeg mister litt den spenningen. I tilegg vil jeg ta ting litt sagte til jeg blir klar for å si det tilbake. Selv om jeg ble litt glad for å høre det også da. Hva gjør man i en sån sitasjon? Anonymkode: c7c5e...697
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Du sier det til han, at du liker han også, men at du ikke ønsker at han skal gå for fort fram... Anonymkode: 955e8...083 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Si til han at han går for fort frem. Jeg hadde tatt det som et rødt flagg. Ingen stabile og normale mennesker blir forelsket så fort... Anonymkode: 3afa9...f36 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Her har du jo selv gått utrooolig fort frem, så da er jo ikke det noen bombe at han gjør det samme akkurat. Vil du ha spenning så må du selv bidra. Anonymkode: 00747...962
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg hadde tatt det som et rødt flagg. Ingen stabile og normale mennesker blir forelsket så fort... Anonymkode: 3afa9...f36 Det samme ville mange av oss tenkt om noen som har sovet 2 ganger med en de har møtt 4 ganger. Anonymkode: 00747...962 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har datet en fyr 4 ganger og vi har sovet over med hverandre 2 gabger. Men jeg synes han er for pågpende. Hansier han er interessert og betatt og forelsket. Han har ikke hatt noe kjæreste før da og ikke sex heller men det er ikke noe problem. Problemet er bare det at jeg mister litt den spenningen. I tilegg vil jeg ta ting litt sagte til jeg blir klar for å si det tilbake. Selv om jeg ble litt glad for å høre det også da. Hva gjør man i en sån sitasjon? Anonymkode: c7c5e...697 Så for at du skal ha «spenningen» inntakt så må det værr usikkerhet rundt forholdet tilstedet? Med andre samme tilstand som det lages en million tråder her «liker han meg? Vil han ha meg?» osv? Hva er vitsen med det??? Det er kontraproduktivt og er jo årsaken til at menn ikke forstår en dritt og enkelte kvinner forblir singel. Går det ikke ann å bare være interessert i noen som faktisk vil ha deg? Eller MÅ det være et mysterium? Anonymkode: 5410b...29b 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så for at du skal ha «spenningen» inntakt så må det værr usikkerhet rundt forholdet tilstedet? Med andre samme tilstand som det lages en million tråder her «liker han meg? Vil han ha meg?» osv? Hva er vitsen med det??? Det er kontraproduktivt og er jo årsaken til at menn ikke forstår en dritt og enkelte kvinner forblir singel. Går det ikke ann å bare være interessert i noen som faktisk vil ha deg? Eller MÅ det være et mysterium? Anonymkode: 5410b...29b Enig i denne. Jeg tenker at du egentlig ikke er interessert i denne mannen, for da hadde det ikke vært noe problem at han er tydelig på hva han føler. Eller du har et kjærlighetsmønster der du ikke er vant til at en mann faktisk er tydelig på at han liker deg, og det skremmer deg/gjør deg utsikker. Fordi du tror det normale er at man skal være usikker. Han har bare sagt at han er betatt og forelsket, det er da ikke unormalt å føle på når man har møtt noen man liker godt. Syns det er utrolig tøft at han faktisk tør å uttrykke det så tidlig jeg. Hvis han sier at han elsker deg så tidlig derimot så er det jo noe annet. Jeg syns du er kjempeheldig jeg, som har funnet en sånn mann. Anonymkode: 96cb7...0f3
Gjest lurven Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig i denne. Jeg tenker at du egentlig ikke er interessert i denne mannen, for da hadde det ikke vært noe problem at han er tydelig på hva han føler. Eller du har et kjærlighetsmønster der du ikke er vant til at en mann faktisk er tydelig på at han liker deg, og det skremmer deg/gjør deg utsikker. Fordi du tror det normale er at man skal være usikker. Han har bare sagt at han er betatt og forelsket, det er da ikke unormalt å føle på når man har møtt noen man liker godt. Syns det er utrolig tøft at han faktisk tør å uttrykke det så tidlig jeg. Hvis han sier at han elsker deg så tidlig derimot så er det jo noe annet. Jeg syns du er kjempeheldig jeg, som har funnet en sånn mann. Anonymkode: 96cb7...0f3 Enig med disse to over, må jo være bra å være med en som virkelig vil ha deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå