AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 og fagbrev som b&u arbeider? Trenger positiv inspirasjon verdr jobber jeg kan søke!🙂 🌸 Anonymkode: a16fb...d23
Rosa Dartle Skrevet 6. januar 2022 #2 Skrevet 6. januar 2022 Sosionom Miljøveileder Miljøterapeut Saksbehandler (NAV osv) Sosialkonsulent 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Rosa Dartle skrev (50 minutter siden): Sosionom Miljøveileder Miljøterapeut Saksbehandler (NAV osv) Sosialkonsulent Det får bli miljøterapeut, kunne egentlig tenker meg å bli bli klinisk sosionom.. 👏Takk for inspirasjon🌸🙂 Anonymkode: a16fb...d23
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Å bli klinisk sosionom krever en del mer, videreutdanning, en en bestemt mengde variert arbeidserfaring som sosionom og et visst antall timer veiledning og godkjenning fra FO. Men du har jo minst sosionomutdanningen, og kanskje noe mer av det, så det kan du fint ha som mål. Jeg har jobbet som miljøterapeut i ungdomsinstitusjon og i rusbehandling og som sosionom på sykehus. Som barne- og ungdomsarbeider i tillegg, stiller du sikkert sterkere til stillinger som innebærer arbeid med barn og ungdom hvis det er noe du ønsker? Anonymkode: a35c8...129 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å bli klinisk sosionom krever en del mer, videreutdanning, en en bestemt mengde variert arbeidserfaring som sosionom og et visst antall timer veiledning og godkjenning fra FO. Men du har jo minst sosionomutdanningen, og kanskje noe mer av det, så det kan du fint ha som mål. Jeg har jobbet som miljøterapeut i ungdomsinstitusjon og i rusbehandling og som sosionom på sykehus. Som barne- og ungdomsarbeider i tillegg, stiller du sikkert sterkere til stillinger som innebærer arbeid med barn og ungdom hvis det er noe du ønsker? Anonymkode: a35c8...129 ⭐ Anonymkode: a16fb...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå