Cheddar Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hei! Har en liten en på snart 10 uker som begynte å vise tydelig tegn på at hun ble trøtt rundt 19 for litt siden. Jeg har derfor begynt med stell rundt 18.30-19, og fått henne i seng til rundt 19-19.30. Dette er noe hun virker å trives veldig godt med. Hun sover da alene frem til jeg legger meg senere og hun sover godt gjennom natten. (Hender kveldsuroen inntreffer, da ligger jeg med henne frem til hun sover godt). Det jeg lurer litt på er om dere med barn fra før har noen erfaringer rundt i hvilken grad gode rutiner såpass tidlig hjelper på rutinene i fremtiden? Jeg har hørt mye om at søvnen gjerne blir mye verre rundt 3-4mnd, og igjen rundt 8-10mnd. Alle babyer er jo forskjellige, men merker at jeg ”kvinner meg opp” til noen tøffe netter i fremtiden, samtidig som jeg har et håp om at hun rett og slett har et godt sovehjerte og behov for rutiner - og at det kanskje varer til en viss grad! Er det dumt av meg å håpe at vi kanskje klarer å holde på disse rutinene som fungerer så godt nå?😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå