AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hvis man må jobbe om kvelden og natten? Kommer det mange rare folk innom? Mange ustabile og narkomane? Anonymkode: 679f2...816
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Det går stort sett bra. Noen ganger kan man dog bli ranet, men da er det bare å gi de småpengene i kassa. Anonymkode: 3e5a6...670
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Det kommer noen rare folk innom, men de pleier ikke å være farlige om du oppfører deg som et medmenneske. Dersom det skjer noe ubehagelig, trenger ikke du å håndtere det, da sender du det videre til politi eller vekter eller hvem det nå er du samarbeider med. Det gjorde min mann da han jobbet på besinstasjon for 20(!) år siden. Det finnes rutiner. Anonymkode: f7bff...91f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 Jeg jobbet i 5 år på en bensinstasjon, og stort sett om kveld/natt. Følte meg veldig trygg siden jeg hadde et balltre under desken for beskyttelse. Anonymkode: 9a7bd...300
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis man må jobbe om kvelden og natten? Kommer det mange rare folk innom? Mange ustabile og narkomane? Anonymkode: 679f2...816 Når jeg ser enkelte døgnåpne stasjoner plassert ute i gokk uten naboer rundt så ville ikke jeg jobbet der alene om natten. Anonymkode: 8f16a...1c7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 Kommer litt an på beliggenheten, og om dere kan være to eller ikke. Kan dukke opp skumle folk om man jobber andre steder enn bensinstasjon også. Har jobbet på bensinstasjon selv, og "skumleste" der var alle folkene som alle skulle ha pølsa lagt på den og den måten og annen mat med ditt men ikke datt- og attpåtil frekke i tillegg.... Anonymkode: f3b35...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå