AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Har noen tips og råd til tilskudd, vitaminer eller lignende som kan hjelpe på fertiliteten? Tar folat samt Trankapsler med tilsatt a-d-e vitaminer, pluss prøver bidronninggele denne måneden. Tatt ned alkoholinntaket til et par glass vin i uken. Vi har vært prøvere kun kort tid men vil gjerne maksimere sjansene Alderen er ikke på min side. Anonymkode: d2974...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 Progesteron vagitorier etter eggløsning .. Anonymkode: 7215d...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 Først en tur innom en fertilitetsklinikk - sjekk dere begge.. lite vits om gubben bare har løskrutt.. dersom du ikke har alderen på din side så kan det være lurt å gå for ivf.. etter hvert er bare 1av 10 egg gode nok. Ved å få med alle eggposene som potensielt kan bli den ene eggposen som skal slippe egget er det større sjans for at du får noen gode egg på hver syklus. Det er tilfeldig hvilket egg som modnes- ikke det beste .. Anonymkode: 7215d...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Del Skrevet 5. januar 2022 Unngå vaksinen hvertfall. Hvis du har tatt den alt er det meste penger ut av vinduet desverre. Anonymkode: b3918...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Unngå vaksinen hvertfall. Hvis du har tatt den alt er det meste penger ut av vinduet desverre. Anonymkode: b3918...96b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Unngå vaksinen hvertfall. Hvis du har tatt den alt er det meste penger ut av vinduet desverre. Anonymkode: b3918...96b Hvilke penger - og hvilken vaksine? Det er ikke dårligere resultat v ivf etter Covid vaksinen .. men klart om hun har fått mens forstyrrelse så vil det vel påvirke fruktbarheten .. Anonymkode: 7215d...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 5. januar 2022 #7 Del Skrevet 5. januar 2022 Akupunktur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg ble gravid etter å ha kuttet ut alt av godteri... gikk ned 5 kg bare av dette på under 3 uker.. Du drikker rel mye vin, ville kuttet ut alt av alkohol fra nå og til du er ferdig å amme..er utrolig mange som ble gravid litt før de var klar over det- og da er det utrolig kjedelig å vite at man har drukket et par glass med spiren i magen.. dessuten reduserer alkohol sjansen for å bli gravid.. kofeinintak bør man og minimere.. de sier 2 kopper går greit - men hvorfor gidde?? Anonymkode: 7215d...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg ville faktisk kuttet ut all alkohol. Og fått undersøkt "ståa" på både deg og mannen ellers, som også andre her har anbefalt. Ingen vits å vente lenge med slikt når man har alderen mot seg. Anonymkode: 30411...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg ble gravid etter å ha kuttet ut alt av godteri... gikk ned 5 kg bare av dette på under 3 uker.. Du drikker rel mye vin, ville kuttet ut alt av alkohol fra nå og til du er ferdig å amme..er utrolig mange som ble gravid litt før de var klar over det- og da er det utrolig kjedelig å vite at man har drukket et par glass med spiren i magen.. dessuten reduserer alkohol sjansen for å bli gravid.. kofeinintak bør man og minimere.. de sier 2 kopper går greit - men hvorfor gidde?? Anonymkode: 7215d...82e Oi, må kutte ut godteri jeg og, skader ikke! Hva med grønn te? Påvirker det fruktbarhet negativt? Har hørt begge deler…. Anonymkode: 66a80...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Del Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Oi, må kutte ut godteri jeg og, skader ikke! Hva med grønn te? Påvirker det fruktbarhet negativt? Har hørt begge deler…. Anonymkode: 66a80...707 Er vel koffein i den.. de gode stoffene antar jeg er antioksidanter- så det får du via frukt og grønt.. men gjør det hele forskjellen på en god og en dårlig dag - så går det sikkert bra m en kopp eller to.. ( jeg var på Dier klinikken i Århus , og der fikk vi servet te men vi ventet på å bli inseminert.. men ble ikke gravid på 4 forsøk.. så gikk for IVF) Anonymkode: 7215d...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #12 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg får MYE mer EL slim av å blande grapefruktkjerneekstrat i vann (fra CD 1 frem til EL). Ble gravid forige mnd når jeg gjorde dette (pp3). Mister desverre, sånt skjer. Men er på grapefruktkjøret igjen nå! Anonymkode: 6cf1a...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #13 Del Skrevet 6. januar 2022 Tusen takk for tips og råd alle som har svart 😀🙏🏻 Anonymkode: d2974...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #14 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg har lest at C-vitamin skal hjelpe. Har konferert med lege som sier at det hvertfall ikke er skadelig fordi C-vitamin er vannløselig slik at overskuddet skyldes ut med urinen. Jeg tar tilskudd av C-vitamin nå i tillegg til Nycoplus "gravid". Anonymkode: dd633...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #15 Del Skrevet 6. januar 2022 Sink og selen øker egg kvaliteten og mangel på d-vitamin kan bidra til at egger ikke fester seg 😊 Vitamin B6 øker progesteron og gjør livmorhinnen tykkere. Sink/selen tabletter inneholder B6 😄 Anonymkode: fffc7...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #16 Del Skrevet 6. januar 2022 Må kanskje kjøpe noe sånn multivitaminer da! Takk for tips 😊 Skrev det i hovedinnlegget at jeg bruker bidronninggele. Noen som vet noe om hva slags virkning det har? Jeg har lest at mange bruker det og at det er for å øke fruktbarheten, men er klin umulig å finne noe om virkningsmekanismene 😅 Skjønner at det er et helsekostprodukt så kanskje det ikke er å forvente, men er det noen der ute som vet? Anonymkode: d2974...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå