Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen i magen har vært veldig aktiv nå ikveld. Når han nå rørte seg, så kom det 4-5 SUPER vonde stikk nederst i magen. Varte i 5-10 sekunder. Hylte til for det var så vondt! Er det normalt?🥴 Termin om 3 uker! 

Anonymkode: ae1ef...709

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig. Babyen treffer nerver i livmohalsen.

Anonymkode: 7b2c8...131

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og kan være at hodet festet seg(om det ikke var festet fra før)

• Liker 1
Skrevet

Startet nettopp en annen stikketråd her for et par min siden 😆 Her er det 3 uker og 4 dager til termin, og hun kjennes ut som hun virkelig prøver å knivstikke seg vei ut av meg i dag. Støkker skikkelig til et par ganger, og har måttet rope "Oj" "Au!" og lignende når jeg skvetter til 😅 ikke noen mordskrik fra meg altså, men nok til at jeg støkker til og må rope!

Vet ikke hvor normalt det er, men her i heimen er dette normalen i dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
mingus skrev (2 minutter siden):

Startet nettopp en annen stikketråd her for et par min siden 😆 Her er det 3 uker og 4 dager til termin, og hun kjennes ut som hun virkelig prøver å knivstikke seg vei ut av meg i dag. Støkker skikkelig til et par ganger, og har måttet rope "Oj" "Au!" og lignende når jeg skvetter til 😅 ikke noen mordskrik fra meg altså, men nok til at jeg støkker til og må rope!

Vet ikke hvor normalt det er, men her i heimen er dette normalen i dag.

Sammentreff😂 Det er virkelig ille! Samboeren min ble redd for at fødselen var igang, så vondt var det😂 Man blir ikke klok på alt som skjer! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og kan være at hodet festet seg(om det ikke var festet fra før)

Var ikke festet fra før, nei. Men har lest at nummer tre sjeldent fester seg, så tviler sterkt😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sammentreff😂 Det er virkelig ille! Samboeren min ble redd for at fødselen var igang, så vondt var det😂 Man blir ikke klok på alt som skjer! 

Haha ja her og, mannen var redd jeg skulle føde på senteret, men jeg visste det gikk greit og vi hadde god tid, det blir jo ikke fødsel uten rier. Har jo vært gjennom det før, og da merkes gjerne strekk og stikk litt tydligere denne gangen også.. jordmor beskrev bekkenbunnen som en trampoline som spennes opp for andre gang og er litt tøyeligere :) Og babyen min er ganske tung allerede på 3 kg.. Så får bevare roen og tenke på det:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...