AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Typen min elsker å se meg i olabukse, jeg er en jeansjente å går med det nesten hele tiden, men innimellom så har jeg lyst å kle meg mer jentete/jålete, som eksempel når vi skal på date-night eller ut på å spise med vennepar, så er det noen ganger jeg får lyst å gå med kjole og går da med det. Men så vet jeg jo at han synes jeg er aller finest i olabukse og vil helst at jeg pynter meg i det. Og jeg vil jo gjerne at han synes jeg er fin, ikke det at han ikke liker meg i kjole, men da kommer han aldri med komplimenter og spør jeg hvordan jeg ser ut så svarer han noe sån som helt ålreit. Men når jeg har på jeans så trenger jeg ikke spørre, da forteller han ofte hvor fin han synes jeg er. Så jeg lurer litt på hva hadde dere gjort? Gått med kjole de gangene dere hadde lyst til det? Eller droppet det noen ganger å tatt på olabukse? Anonymkode: 24bf4...e54 1
Sunshineyellow Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Gjør det du vil. Han burde si at du er vakker uansett. 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 Populært innlegg #4 Skrevet 5. januar 2022 Og typen min vil helst at jeg går rundt i undertøy, men vi kan ikke gjøre alle fornøyde hele tiden. Gå med det du selv vil. Anonymkode: a3258...0e3 56
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Mener du seriøst at du skal gå i olabukse bare for at han skal gi deg komplimenter? Hva så om han ikke liker kjole like godt, det er du som skal gå i det, og føle deg vel? Hele problemstillingen høres bare merkelig ut. Samtidig virker han litt rar, evt enkel, om han kun "godtar" deg i et bestemt plagg. Jeg har heldigvis en mann som syns jeg er fin uansett hva jeg går i. Anonymkode: c25aa...049 22
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 Han ser rævva di i bukse. Det gjør han ikke så godt i kjole. Er du bare et sexobjekt for ham? Anonymkode: c97d3...489 15
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 Drit nå i hva HAN vil! Gå i det DU SELV vil gå i! Anonymkode: f6654...823 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Og typen min vil helst at jeg går rundt i undertøy, men vi kan ikke gjøre alle fornøyde hele tiden. Gå med det du selv vil. Anonymkode: a3258...0e3 Går du rundt uten undertøy? 😁 Anonymkode: 6ae3d...f51 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Typen min elsker å se meg i olabukse, jeg er en jeansjente å går med det nesten hele tiden, men innimellom så har jeg lyst å kle meg mer jentete/jålete, som eksempel når vi skal på date-night eller ut på å spise med vennepar, så er det noen ganger jeg får lyst å gå med kjole og går da med det. Men så vet jeg jo at han synes jeg er aller finest i olabukse og vil helst at jeg pynter meg i det. Og jeg vil jo gjerne at han synes jeg er fin, ikke det at han ikke liker meg i kjole, men da kommer han aldri med komplimenter og spør jeg hvordan jeg ser ut så svarer han noe sån som helt ålreit. Men når jeg har på jeans så trenger jeg ikke spørre, da forteller han ofte hvor fin han synes jeg er. Så jeg lurer litt på hva hadde dere gjort? Gått med kjole de gangene dere hadde lyst til det? Eller droppet det noen ganger å tatt på olabukse? Anonymkode: 24bf4...e54 Fordi om du er kjæresten til noen, ts, betyr ikke det at det er greit å forsøke å påvirke hva de har på seg. Det gjelder for typen din, og det gjelder for jenter som ofte prøver å presse typen sin til å ikke gå i feks slitte joggebukser. Press er ikke ok i noen former for forhold. Og om noen spør «hvordan ser jeg ut i denne?» så er det lureste å si «jeg likte den fargen på deg» eller «du se helt ålreit ut» fordi utseende selvsagt ikke er viktig. Og dermed ikke noe man noensinne bør gi folk skryt for. Å skryte av utseende gir i det hele ikke mening. Det er som å si «joda, du var heldig med genene» eller «sminka deg i dag, og farga håret og styrt på. Masse innsats, det skal du ha.» helt meningsløst. Skryt hører hjemme i området prestasjoner. Har noen sydd kjolen sin? Skryt av deres evner som skredder. Har noen klipt håret sitt? Skryt av evnene som frisør. Har noen gått på ski til festen? Skryt av det. Ser de pen (eller stygg) ut på festen? Ikke si noe om det. Og så kommer ditt spørsmål: kler man seg for andre? Selvsagt gjør man det. Man kler seg for å se proff ut, for å se kompetent ut, for å passe inn, for å skille seg ut, for å holde seg varm, kald etc. Kler man seg for ett, eneste menneske? Nei. Kan du kle deg i klær typen din sier han hater? Ja. Er det greit at han sier han hater dem? Ja. Trenger du eller bør du spørre han om hans mening? Nei. Og der er ditt problem, ts. For hvorfor ber du typen din om «lov» til å kle deg like fritt som når du var singel? To personer i et par er to individ med full egenråderett som liker seg sammen. Slutt å spørre. Så enkelt - så vanskelig. Du har ikke noe med om han synes du er pen i klærne dine. Han har ikke noe med hva du går i. Og omvendt. Så sier du han ser ut som en dass i den gamle joggebuksa? Hold det inni deg. (Det samme gjelder venner) Anonymkode: b01ae...372 8
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #11 Skrevet 6. januar 2022 Hadde gått i kjole når jeg ville pynte meg på vennemiddag osv. Jeans kan han se meg i på vanlige dager Anonymkode: 45f4e...b94 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #12 Skrevet 6. januar 2022 Går kun i joggebukser og vi de camo bukser her. Stakkars samboer. Jeg hater å pynte meg. Anonymkode: fa2b2...4d2 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #13 Skrevet 6. januar 2022 Kjære vene, du høres jo nesten hjernevasket ut. Selvfølgelig skal du gå i det du selv har lyst til - alltid! Anonymkode: 3cb49...cf3 13
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #14 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.1.2022 den 12.40): Kjære vene, du høres jo nesten hjernevasket ut. Selvfølgelig skal du gå i det du selv har lyst til - alltid! Anonymkode: 3cb49...cf3 Er jo hyggelig å kle seg litt som man vet partneren liker også da Anonymkode: 5d671...ca8 2
Gjest Hottentått Skrevet 8. januar 2022 #15 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jo hyggelig å kle seg litt som man vet partneren liker også da Anonymkode: 5d671...ca8 LITT ja. Ikke hver jævla dag, til enhver tid!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #16 Skrevet 8. januar 2022 Hottentått skrev (57 minutter siden): LITT ja. Ikke hver jævla dag, til enhver tid! Amen Anonymkode: ff78c...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #17 Skrevet 8. januar 2022 Så du skal gå rundt som sex-objektet til kjæresten din hele tiden? Det er bare meningen til kjæresten som teller? Hva skjer om du mister beinet i en ulykke? Hvis det viktigste er hvordan du ser ut i jeans mener jeg. Anonymkode: ff78c...c5e 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #18 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Så du skal gå rundt som sex-objektet til kjæresten din hele tiden? Det er bare meningen til kjæresten som teller? Hva skjer om du mister beinet i en ulykke? Hvis det viktigste er hvordan du ser ut i jeans mener jeg. Anonymkode: ff78c...c5e Hun kan vel bruke jeans selv med et bein?😜 Tror ikke TS mener at hun skal være noe sexobjekt eller at kun kjærestens mening teller, men at når hun pynter seg så vil hun gjerne at også han skal synes hun er fin i det Anonymkode: dd0c2...0a2 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #19 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.1.2022 den 22.34): Fordi Selv om du er kjæresten til noen, ts, betyr ikke det at det er greit å forsøke å påvirke hva de har på seg. Anonymkode: b01ae...372 Jo, det synes jeg er helt greit. Man kan hinte litt om hva man synes er fint, samtidig som man respekterer hva kjæresten liker selv. Men TS drar det jo aaaalt for langt og blir helt dørmatte. Anonymkode: 51902...035 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. januar 2022 #20 Skrevet 8. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo, det synes jeg er helt greit. Man kan hinte litt om hva man synes er fint, samtidig som man respekterer hva kjæresten liker selv. Men TS drar det jo aaaalt for langt og blir helt dørmatte. Anonymkode: 51902...035 Ser ingenting som tyder på at TS blir presset til noe som helst når jeg leser HI. Hun er en jeansjente og typen hennes liker jeans. Han synes hun er helt ålreit med kjole, men elsker å se henne i jeans. Så sutrer TS fordi hun ikke får komplimenter i kjole. Han har ikke slått henne, ikke vært spydig, ikke sur. Men han liker rett og slett jeans best. Og det må være lov. Er TS som vil han til lags, ikke han som vil at hun skal gjøre ham til lags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå