Pakini Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Har 2 doser med Pfizer, og den dagen det passer meg å ta 3 dose, er det Moderna. Noen her som har blandet? Har dere merket forskjell på bivirkningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg fikk denne kombinasjonen. Nesten ingen bivirkninger av noen av dem. Litt slapp dagen etter og vondt i armen på alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 Jeg fikk også den kombinasjon, helt fint det. Litt vondt i stikkarmen og litt feberfølelse dagen etter. Helt overkommelig for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zebrina Skrevet 6. januar 2022 #4 Del Skrevet 6. januar 2022 Har bare to doser; en av pfizer og en av moderna. Av moderna hadde jeg 24 grusomme timer etter vaksinen, værre 24t enn da jeg fikk corona før jul. Har ikke såå lyst på moderna som nr 3 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 6. januar 2022 #5 Del Skrevet 6. januar 2022 Har fått en av hver. Ingen bivirkninger med noen av dem utenom bittelitt øm i armen. Samme for meg hva som blir 3 dosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 6. januar 2022 #6 Del Skrevet 6. januar 2022 Tråden stenges grunnet rommets retningslinjer. Lomvi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg