jpgannonym Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Er det nødvendig å legge ut på fb og/eller instagram om graviditeten? Tanker? Føler ikkje noko behov for det, siden mine nære får vite det frå oss personlig. Men er det rart og ikkje dele det i dagens samfunn? 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Nei. Herregud. Man gjør som man vil. Anonymkode: 5832d...740 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Er ikke nødvendig. Som du sier, dine nærmeste får vite det fra dere, og det er jo flott! Anonymkode: c9724...fab 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Det gjør du som du vil med. Jeg gjorde det med førstemann. Med andre som kommer i sommer vil jeg vente til fødselen, og legge ut et bilde av ei hånd eller noe sånn. Anonymkode: 9c92e...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Nope, har ikke lagt ut noe som helst. Har postet et bilde av barnevogna på tur, men that's it. Anonymkode: eb302...61a
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Opp til dere. Må innrømme at folk som jeg ikke har noe med å gjøre, venner av venners venner på facebook, legge det ut, fanger ikke min interesse. Folk kommer uansett til å se det på deg eller kjærsten din til slutt Anonymkode: c9724...fab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 La ut et bilde etter fødsel, men syns det er unødvendig å legge ut på some om graviditet. Anonymkode: 671dc...3df
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 Er man virkelig så usikker på sine tanker og valg at man må spørre om man burde legge ut noe eller ikke? 🤨 Anonymkode: a466b...e40 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjør du som du vil med. Jeg gjorde det med førstemann. Med andre som kommer i sommer vil jeg vente til fødselen, og legge ut et bilde av ei hånd eller noe sånn. Anonymkode: 9c92e...fe4 Jaa tenker det er fint. Kan heller tenke meg å legge det! Anonymkode: c9724...fab
jpgannonym Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er man virkelig så usikker på sine tanker og valg at man må spørre om man burde legge ut noe eller ikke? 🤨 Anonymkode: a466b...e40 Usikker og usikker, lurer på andres tanker rundt det
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 Har du ikke behov for det, så ikke gjør det Kvar sine behov for å vekke oppmerksomhet. Anonymkode: c9724...fab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 En gjør som en vil, men mitt inntrykk er at det ikke er så vanlig lengre. Jeg hadde ikke behov for det. Delte at barnet var født med bilde av barnets bakhode. Ikke delt et eneste bilde av ungen min siden. Tenker familielivet er privat, at han selv må få velge hvor han vil være avbildet og at til syvende og sist er det få som synes det er spennende med mine unger (Utenom mine nærmeste såklart). Vil heller ikke havne der at alt han gjør dokumenteres og deles da jeg vil være i nuet. Men folk tar egne valg for seg og sine. Gjør det du synes er best for deg:) Anonymkode: fa924...05e 4
jpgannonym Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En gjør som en vil, men mitt inntrykk er at det ikke er så vanlig lengre. Jeg hadde ikke behov for det. Delte at barnet var født med bilde av barnets bakhode. Ikke delt et eneste bilde av ungen min siden. Tenker familielivet er privat, at han selv må få velge hvor han vil være avbildet og at til syvende og sist er det få som synes det er spennende med mine unger (Utenom mine nærmeste såklart). Vil heller ikke havne der at alt han gjør dokumenteres og deles da jeg vil være i nuet. Men folk tar egne valg for seg og sine. Gjør det du synes er best for deg:) Anonymkode: fa924...05e Takk for fint svar!❤️
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 Jeg synes det er kjempekoselig når andre gjør det, og bestemte meg for å gjøre det selv da vi var ca.20 uker på vei. La også ut da barnet ble født. Var bare naturlig å gjøre det. Anonymkode: bf7eb...3ce 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 Ser at at voksne ikke gjør det lengre og vet at det ikke er nødvendig. Føler mange unge mødre gjør det med standard klisje bilde av ultralydbilde, hjemmestrikk og noken strå eller blader. You do you 😉 Anonymkode: c9724...fab 3
jpgannonym Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #16 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes det er kjempekoselig når andre gjør det, og bestemte meg for å gjøre det selv da vi var ca.20 uker på vei. La også ut da barnet ble født. Var bare naturlig å gjøre det. Anonymkode: bf7eb...3ce Så du er kanskje aktiv på instagram/fb?
jpgannonym Skrevet 5. januar 2022 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser at at voksne ikke gjør det lengre og vet at det ikke er nødvendig. Føler mange unge mødre gjør det med standard klisje bilde av ultralydbilde, hjemmestrikk og noken strå eller blader. You do you 😉 Anonymkode: c9724...fab True haha
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #18 Skrevet 5. januar 2022 jpgannonym skrev (1 minutt siden): Så du er kanskje aktiv på instagram/fb? Nei, veldig lite. Ikke la jeg det ut på facebook heller. Anonymkode: bf7eb...3ce
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #19 Skrevet 5. januar 2022 Føler facebook er 40+ nå. Er på snap og instagram de «unge» er. Legge ut om du føler for det Anonymkode: c9724...fab
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #20 Skrevet 5. januar 2022 Jeg kommer ikke til å gjøre det. De som faktisk er i vår krets og som vi er glade i eller har kontakt med får vite det gjennom oss. Mulig vi legger ut et lite bilde etter fødsel, men da bare av en hånd eller noe. Anonymkode: 57230...642 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå