AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hun er en liten ballerina, elsker pynt, glitter og rosa. Danser og synger, og elsker å leke med pappaen sin. Han på sin side, smelter helt bare han ser på henne. Han klarer ikke å grensesette, ergo blir jeg "den strenge" oftere enn jeg ønsker. I tillegg har jeg hovedansvaret for hus og hjem, og står ofte på kjøkkenet om ettermiddagen mens de to koser seg sammen i stua. Parallelt med at hun vokser til, opplever jeg at kjærligheten og oppmerksomheten jeg tidligere fikk fra mannen, blir mindre. Det kjennes som om datteren vår har erstattet meg, med unntak av det intime så klart. (Som heller ikke er særlig spennende lenger.) Det kjennes rart å skrive dette, men er bare ute etter å høre om flere har lignende erfaringer... Anonymkode: c0fa7...fda
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Dere må snakke sammen. Han får lage middag fremover som en start Anonymkode: 5653a...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun er en liten ballerina, elsker pynt, glitter og rosa. Danser og synger, og elsker å leke med pappaen sin. Han på sin side, smelter helt bare han ser på henne. Han klarer ikke å grensesette, ergo blir jeg "den strenge" oftere enn jeg ønsker. I tillegg har jeg hovedansvaret for hus og hjem, og står ofte på kjøkkenet om ettermiddagen mens de to koser seg sammen i stua. Parallelt med at hun vokser til, opplever jeg at kjærligheten og oppmerksomheten jeg tidligere fikk fra mannen, blir mindre. Det kjennes som om datteren vår har erstattet meg, med unntak av det intime så klart. (Som heller ikke er særlig spennende lenger.) Det kjennes rart å skrive dette, men er bare ute etter å høre om flere har lignende erfaringer... Anonymkode: c0fa7...fda Trist å lese at du føler det sånn. Har ingen råd dessverre, men berre merker meg at du nok føler det mange menn føler etter å ha fått barn. Å føle seg tilsidesett. Anonymkode: e6e9d...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå