Undrende36 Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hei! Endelig ute etter altfor mange år i et dårlig samboerskap. Flere år uten sex i det hele tatt... Er definitivt klar for å møte jenter igjen, men er helt ute av trening seksuelt. Er dette noe jeg bør si til partner? Eller bare prøve å kjøre på/late som ingenting? Hvordan hadde dere jenter sett på det om partner sa det?!? Skal kanskje på date til uka og "gruer" meg litt for dette :)
Blod Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Du kan jo nevne på det hvis det føles riktig for deg. Jeg hadde satt pris på slik info, synes det er fint at folk klarer å åpne seg.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3 Skrevet 6. januar 2022 Jeg ville sagt det. Det er litt søtt, og litt sexy... Anonymkode: 93aad...63c 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #4 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg ville sagt det. Det er litt søtt, og litt sexy... Anonymkode: 93aad...63c Samme her! Hadde jeg møtt en mann som ikke har hatt sex på lenge og som sa "du, det er en stund siden sist, jeg er litt nervøs" eller noe så hadde jeg blitt SÅ sjarmert, herregud! Hadde kanskje blitt litt nervøs selv i fare for å gjøre det til en dårlig opplevelse for han, men jeg skulle så klart gjort mitt beste for at han skal ha det deilig! 😍 Anonymkode: 5171e...41b 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #5 Skrevet 6. januar 2022 Undrende36 skrev (6 timer siden): Hei! Endelig ute etter altfor mange år i et dårlig samboerskap. Flere år uten sex i det hele tatt... Er definitivt klar for å møte jenter igjen, men er helt ute av trening seksuelt. Er dette noe jeg bør si til partner? Eller bare prøve å kjøre på/late som ingenting? Hvordan hadde dere jenter sett på det om partner sa det?!? Skal kanskje på date til uka og "gruer" meg litt for dette Nei kjør på og lat som ingenting! Usikre menn er turnoff. Det er ikke negativt i seg selv at du ikke har hatt sex på en stund men negativt om du gjør en greie ut av det og forteller om det Anonymkode: 64ecd...a34 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #6 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei kjør på og lat som ingenting! Usikre menn er turnoff. Det er ikke negativt i seg selv at du ikke har hatt sex på en stund men negativt om du gjør en greie ut av det og forteller om det Anonymkode: 64ecd...a34 Handler da ikke om å være usikker, men ydmyk og sårbar. Det er jævla sexy!! Anonymkode: 5171e...41b 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #7 Skrevet 6. januar 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Handler da ikke om å være usikker, men ydmyk og sårbar. Det er jævla sexy!! Anonymkode: 5171e...41b Nei, det er det så absolutt ikke. Dette er noe kvinner TROR, men i realiteten velger kvinner en mann over en pudding 10 av 10 ganger. Anonymkode: db008...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #8 Skrevet 6. januar 2022 Jeg synes som utgangspunkt at du ikke behøver å si noe… å ha sex er vel ikke noe man glemmer hvordan gjøres. Litt som å si at man er nervøs for å sykle etter mange år. Man kommer inn i det igjen med én gang. Om hun virker som ei som liker å ta styringen synes jeg du kan si det, hun synes sikkert det bare er sexy Anonymkode: b43cd...866
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #9 Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, det er det så absolutt ikke. Dette er noe kvinner TROR, men i realiteten velger kvinner en mann over en pudding 10 av 10 ganger. Anonymkode: db008...fdf Nope. Eller vi har forskjellig forståelse av pudding. Du TROR på dine forutintattheter her, men jeg VET at jeg ville ha syntes det var sexy. Husk at mannen allerede er valgt. Hun liker ham sikkert, og det er ikke en konkurransesituasjon med noen andre. Anonymkode: 93aad...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå