Valerieko Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hei, både jeg og kjæresten min har andre på snap og snapper daglig med andre, ikke noe grunn til det men bare gjør det. Men jeg sender bare bilder av meg selv frem og tilbake til andre gutter men han snakker og har en samtale med andre jenter. Problemet er egentlig ikke at han snakker med andre jenter, problemet er at de 2 jentene han snakker mest med er HELT like meg! De har helt samme trekk som meg og er seriøst helt like! Jeg skulle legge ut et bilde på insta, men gjorde det ikke allikevel fordi hun ene av dem hadde lagt ut et identisk bilde rett før. Jeg synes bare det er så rart at han snakker med noen som er helt like som meg. Jeg skjønner jo da at han har en type jenter han liker, men det gjør meg ubehagelig og usikker. Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Jeg hadde ikke godtatt det, men så driver jeg heller ikke selv å sender bilder av meg til andre gutter. Anonymkode: 832ee...7d1 5
Troyamin Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Dere høres umodne ut begge to. Dere får sette dere ned og diskutere grenser. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Hæ? Han kan ikke kontrollere hvordan venninner ser ut. Venninnene kan heller ikke kontrollere hvordan de ser ut. Hva er greia med at du "bare" driver og sender bilder av deg selv frem og tilbake til andre gutter? Dette er en rar tråd. Anonymkode: 74151...53f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Hvorfor sender du bilder av deg selv til andre gutter? Det Høres ut som dere kan ha godt av og snakke med hverandre om grensesetting. Anonymkode: cc7d0...42a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Hva er egentlig problemet her annet enn din egen usikkerhet? Og by all means.. ingenting i veien med å sende bilder av seg selv til andre. Det er bare de halvveis kristenkonservative tantene her inne som har sex hver 6 uke i misjonær med blikkontakt og stearinlys som tror oppskriften på forhold er slik som ekkokammeret deres er. 🤣 Anonymkode: dca68...a63
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er egentlig problemet her annet enn din egen usikkerhet? Og by all means.. ingenting i veien med å sende bilder av seg selv til andre. Det er bare de halvveis kristenkonservative tantene her inne som har sex hver 6 uke i misjonær med blikkontakt og stearinlys som tror oppskriften på forhold er slik som ekkokammeret deres er. 🤣 Anonymkode: dca68...a63 Jeg har alltid hatt mange gode venninner og hadde syntes det var rart hvis noen av dem drev og sendte masse bilder av seg selv til meg, slik som TS gjør. Mvh Mann Anonymkode: 74151...53f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå