AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Del Skrevet 5. januar 2022 Pleier dere å forberede dere før intervju? Hva kan man forvente at det blir spurt om? Er veldig nervøs, og har ikke forberedt meg i det hele tatt. Er så redd for å få spørsmål som jeg ikke kan svare på! Anonymkode: d0c76...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Del Skrevet 5. januar 2022 Det går neppe verre enn for disse folka: Anonymkode: b341e...452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Del Skrevet 5. januar 2022 Ja selvfølgelig må du forberede deg. Hvilken jobb er det? Det har mye å si for hvordan du må forberede deg. Minimum: 1. les deg opp på selskapet 2. forbered et svar på hvorfor du vil ha jobben, eller hvorfor du er rett person for jobben (hvorfor velge deg) 3. forbered et par spørsmål (vanligvis avsluttes intervju med «har du noen spørsmål til oss?», og da bør du ha 2-3 spørsmål klare sånn at de ser at du er interessert. Spørsmålene skal ikke være ting du lett kunne sjekket selv. Men f eks «hvordan er rutiner med hjemmekontor vs å jobbe fra kontoret» eller lignende. Anonymkode: e85a8...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Del Skrevet 5. januar 2022 Tusen takk for svar. :) Stillingen er en vernepleierstilling i kommunen. Er fortsatt student, men er ferdig til sommeren. Det var totalt 7 søkere på stillingen, så jeg føler jeg ligger dårlig ann mtp. jeg ikke er ferdig utdannet enda + dette er mitt første intervju. Har gode referanser fra praksisplasser og der jeg er ferie/helgevikar😊 Anonymkode: d0c76...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Del Skrevet 5. januar 2022 Ta en runde med deg selv ikveld, søk på typiske intervju spørsmål og tenk igjennom hva du skal svare. Du trenger ikke pugge, men det kan være lurt å tenke igjennom det på forhånd. Anonymkode: 5f29b...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå