AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 En ting jeg har lurt på en stund.. Noen som vet hvorfor det er så liten andel av damene som tilbyr trampling? Greit at folk har ulike preferanser, men overraskende at dette skulle koste noe mer enn fisting. Anonymkode: 35d57...0c8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En ting jeg har lurt på en stund.. Noen som vet hvorfor det er så liten andel av damene som tilbyr trampling? Greit at folk har ulike preferanser, men overraskende at dette skulle koste noe mer enn fisting. Anonymkode: 35d57...0c8 Hva er det? Aldri hørt om Anonymkode: a8774...305
Kaur Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 (endret) Jeg gjorde det på ex nesten hver dag 😅 Men det tok tid før jeg skjønte at det var noe seksuelt. Han sa det var for å knekke opp ryggen hans så jeg ble jo litt skeptisk når han spurte om jeg kunne tråkke på han andre veien også 😛 Alle har hver sin smak og det plaget ikke meg hvertfall, ganske uskyldig fetisj vil jeg si Endret 5. januar 2022 av Kaur 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå