Gå til innhold

Til dere som er gift

Anbefalte innlegg

Gjest Zalapalmer
Skrevet

Hvis dere tar totalsummen for bryllupet (minus bryllupsreise og morgengave) og deler på antall gjester, hvilken sum kommer dere da frem til pr gjest?

Hilsen budsjettmaker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får jeg 1330,-

Tror det meste er inkludert da.

Lykke til

Skrevet

Det er lenge til vi skal gifte oss, men jeg tror det kommer til å ligge på et sted mellom 1200 og 1500 kr. Prøver å få det nærmere 1200 enn 1500.... Dessuten er det også en del utgifter som man sjelden registrerer som man tar underveis.

Men det koster penger!

Skrevet

Vi hadde foerst buffet i 3 timer - det ble ca 300 pr gjest. Saa hadde vi de naermeste til middag paa kvelden, og det kom paa 1000 pr gjest.

Saa for de naermeste ble det 1300 pr pers, de andre 300 - og det er med fri bar alle steder, og fest fredag og!

Ble veldig vellykket!

Skrevet

Her ble det ca. 1300,-.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi kom vel sånn ca. på kr. 900,- pr. gjest.

Skrevet

I følge budsjettet som jeg har arbeidet masse med, kommer det på ca 1700 pr pers.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke ferdig med å se på budsjettet i etterkant, men tror gjennomsnittet pr. gjest ble på 6-700 kr.

Skrevet

Hos oss blir det 1075 om man kun regner middagsgjestene, eller blir det 860 om man teller med kaffegjestene.

Skrevet

Hos oss ble det 1400,- og jeg har jobbet hardt for å få ting til å koste mindre enn 'gjennomsnittet'.

Bil betalte vi f eks bare 2500,- for. Fotograf 3500,- blomster 3000,- (det er spottpris, hvis man ser bukettene og oppsatsene)

Jeg er kjempefornøyd!

Skrevet

For leie av lokale, meny, vin og kake kom det på ca. 1.200,- pr. pers. Syns ikke det er så værstjeg! I tillegg kom selvsagt fotograf, klær, ringer, blomster, m.m. Vi har dessverre ikke vært på bryllupsreise! :cry:

Gjest *Perser*
Skrevet

3000kr pr person!

Men beløpet ble litt større pga mine kjole kjøp!! :ler:

Skrevet

For bare selskapet ble det 1066,66 per gjest. ( Mat, musikk, alkohol) Med alt det andre som kjole, borpynt, transport fra kirken osv ble det

2311.11 for å være nøyaktig :-) Så kom bryllupsreisen på toppen.

Skrevet

vi endte vel opp på ca 800 pr person- det syns jeg er ganske ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...