Gå til innhold

Hadde du blitt flau hvis din mamma og pappa fikk full sleeve tatovering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært kleint?

Anonymkode: 771f1...d53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Næh. Hadde vært helt ok det.

Men hadde blitt veldig overrasket.

Anonymkode: 7d471...ccf

• Liker 9
Skrevet

Flau, nei. Hun er snart 80 år og holder seg for det meste hjemme. Men bekymret for hennes mentale helse, det hadde jeg vært😁

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mamma har allerede tatoveringer fra da det var populært å gjøre det på seg selv. En stjerne ovenfor tommelen  😅

Pappa var sjømann og han har mange.

Anonymkode: d6309...cf5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er faren min eks-kriminell så nei. Men om foreldrene mine hadde vært helt vanlig A4 streite geeks hadde jeg nok syntes det var kleint at de prøvde å leke noe de ikke er.

Anonymkode: de0e3...2ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

djiiizzz, kunne virkelig ikke brydd meg mindre...         

Anonymkode: 1bb56...de9

AnonymBruker
Skrevet

Min mor er 65 og har ingen tatoveringer. Hadde vært veldig overraskende og rart, men ikke flaut, nei. Kanskje til og med litt kult?

Anonymkode: e9884...e70

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, me  jeg hadde blitt veeeeeeldig overrasket og hadde kanskje tenkt at en full psykologisk evaluering hadde vært på sin plass :fnise: Hadde muligens blitt bekymret for demens eller lignende. 😶

Anonymkode: c02cb...b24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha nei, men rimelig overrasket. Hadde syntes det var kult da.

Anonymkode: 35f88...209

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dag blir jo mange barn født med foreldre som allerede har masse tatoveringer.

Men om min mor på langt over 70 hadde tatt en, så hadde jeg nok blitt overrasket. Hadde ikke syntes det var kleint, hadde vel heller tenkt at "oi, kanskje hun kan forandre seg likevel", hun står ganske fast i sin væremåte ellers.

Anonymkode: 43b2c...9f8

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke blitt flau nei, men det hadde vært meget uventet dersom min far plutselig skaffet seg sånne tatoveringer, spesielt fordi han selv synes det ser latterlig ut. :P 

AnonymBruker
Skrevet
FrankDrebin skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke blitt flau nei, men det hadde vært meget uventet dersom min far plutselig skaffet seg sånne tatoveringer, spesielt fordi han selv synes det ser latterlig ut. :P 

Ja, det er det jeg tenker også. Min mor var (og sikkert er) såå i mot tatoveringer at jeg aldri turte i ungdommen selv. Nå har jeg ikke kjempelyst på, men det blir nok en med tiden.

Anonymkode: 43b2c...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Min mamma har alltid hatt tatoveringer og nå er snart halve kroppen dekket. Jeg vil aldri ha tatovering, men liker de som mamma har💜 er ikke flau av hun. 

Anonymkode: 1c8c4...d89

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde daua.

Anonymkode: 05452...44a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ikke bare kleint, men utrolig trist også. Det er det styggeste jeg vet. 

Anonymkode: eab5b...1d4

Skrevet

Absolutt ikke.

Jeg er voksen nå, sluttet å være flau over mine foreldre for mange år siden.

Er vel mer en fjortis-greie å være flau over foreldrene sine.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Ville undret meg over hva som gjorde at hun bestemte seg for dette i en alder av 78 år, og med en hittil i livet elegant og klassisk stil.

Anonymkode: d6c0a...6cc

AnonymBruker
Skrevet

Ikke flau nei, men hadde blitt alvorlig bekymret for deres psykiske helse. Å tattovere seg er noe av det siste de kunne funnet på. 

Anonymkode: 28320...e0e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, herregud så kleint og flaut det hadde vært. 

Synes jeg ser det.. Mamma med roser, stjerner, kinesiske symboler og engler, mens pappa kjører anker, tigerhode, vikingsverd og buddistsymboler. 😄 

Ja nei, jeg melder pass!

Anonymkode: 5737b...6ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja. Ikke bare kleint, men utrolig trist også. Det er det styggeste jeg vet. 

Anonymkode: eab5b...1d4

Ja jeg angrer som en rotte på min halfsleeve kan ikke skjønne at jeg syns det var kult en gang i tiden! Jeg er dame og det er drit stygt på damer utenom de som kjører tattoo stilen fullt ut med tats på hele seg 

Anonymkode: de0e3...2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...