AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hei, Jeg legger innlegget her da jeg sliter med dårlig selvfølelse kun når det gjelder intime relasjoner og har null problemer med selvfølelsen ovenfor venner og andre generelt. Jeg er vokst opp med foreldre som aldri viste meg kjærlighet og omsorg, og har hele oppveksten min og langt ut i voksenlivet tenkt at mine foreldre ikke er glad i meg, pga deres handlinger ovenfor meg. Nå har jeg tilgitt dem for min egen del og har ok kontakt med dem fordi de også angrer fra sin side på behandlingen de ga meg. Så det er greit nok. Men nå har jeg begynt å date en fyr igjen og jeg klarer ikke tro på at han er genuint interessert eller glad i meg på grunn av min egen selvfølelse, jeg har egentlig flaks i datinglivet og har lett for å få meg relasjoner, men de blir ikke alltid så sunne fordi jeg saboterer dem ved å overtenke. Spørsmålet mitt er om noen her har erfaring med dette og hva deres tips og råd til meg er? Ellers har jeg godt sosialt liv, venner, barn, fast jobb, trener og er aktiv osv. Men denne vonde magefølelsen får jeg ikke bort. Føler meg bedre når jeg ikke er i en relasjon, men jeg ønsker nærhet i livet mitt. Har forsåvidt smått nevnt til min date ang dette, men jeg har også erfart at jeg ikke kan legge all ansvaret på min date. Da han også er menneske og ikke en tankeleser og vil og kan gjøre feil underveis i utviklingen av forholdet. Prøver å tenke det beste om folk denne gangen etter å ha selvreflektert siden mine forrige forhold. Håper på å høre litt ulike råd og tips jeg kan ta i bruk Anonymkode: b468b...bf5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Så noen anbefalte denne boka i en annen tråd: https://www.ark.no/boker/Melanie-Fennell-A-bekjempe-lav-selvfolelse-9788251920803 Tenkte å bestille den selv faktisk. Anonymkode: 3b3b8...04a 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så noen anbefalte denne boka i en annen tråd: https://www.ark.no/boker/Melanie-Fennell-A-bekjempe-lav-selvfolelse-9788251920803 Tenkte å bestille den selv faktisk. Anonymkode: 3b3b8...04a Ikke ts men takk for tips ❤️ Anonymkode: 20e43...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå