AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hvor ofte gir du typen din blowjob? og hvis du er mann: hvor ofte får du blowjob? Har som nyttårsforsett å gi typen mer blowjob og lurer på hva som er vanlig Anonymkode: 7e5f2...d91 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Jeg suger typen kanskje 90% av gangene vi har sex. Gjennomsnittlig 2-3 ganger uka. Men noen av gangene er det bare to-tre minutter. Å gi skikkelig lang blowjob gjør det bare noen ganger i måneden. Typen vil gjerne gå videre til neste steg og jeg må da si i fra at jeg vil suge litt lengre. Jeg liker å suge da. Jeg har fått mange komplimenter på at jeg er god på det. Jeg synes det er moro og tennende. Anonymkode: bfca3...5ea 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 Ca 2 av 10 ganger vi har sex Anonymkode: fa74c...5f0
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #4 Skrevet 5. januar 2022 Njæ. Varierende. Men gjør det kun rett etter han har dusjet.. Men som oftest før sex (1-2 ganger i uka). Har han da ikke rukket dusjen, blir det ikke no Anonymkode: 94176...6c3 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #5 Skrevet 5. januar 2022 Bra nyttårsforsett! Men et råd er at du ikke presser deg selv til det, men mer at du lar deg selv prøve det ut. Sett deg i en stressfri situasjon der du prøver å ta på, smake, kjenne på penisen. Mange damer føler seg pressa til å gi oralsex, og jeg tror det skaper masse stengsler i hodet. Noen damer tenker også at å suge er understrykkende og det skaper igjen flere stengsler. Men om du leker med penis, utforsker, prøver ut, så kan det bli veldig moro for begge. For meg er det gøy å variere hva jeg gjør. Det er også gøy å prøve å få så mye som mulig inn i munnen. Og det er tennende å tenke på at penisen jeg har i munnen snart skal inn i meg. Og så tenner veldig på inn-og-ut-bevegelser. Anonymkode: bfca3...5ea 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #6 Skrevet 5. januar 2022 Hver gang vi har sex, noen ganger impulsivt innimellom. Anonymkode: 89e1e...e65 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #7 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bra nyttårsforsett! Men et råd er at du ikke presser deg selv til det, men mer at du lar deg selv prøve det ut. Sett deg i en stressfri situasjon der du prøver å ta på, smake, kjenne på penisen. Mange damer føler seg pressa til å gi oralsex, og jeg tror det skaper masse stengsler i hodet. Noen damer tenker også at å suge er understrykkende og det skaper igjen flere stengsler. Men om du leker med penis, utforsker, prøver ut, så kan det bli veldig moro for begge. For meg er det gøy å variere hva jeg gjør. Det er også gøy å prøve å få så mye som mulig inn i munnen. Og det er tennende å tenke på at penisen jeg har i munnen snart skal inn i meg. Og så tenner veldig på inn-og-ut-bevegelser. Anonymkode: bfca3...5ea Trådstarter her. Takk for fint in spill og gode råd, hørtes lurt ut det du skriver Anonymkode: 7e5f2...d91
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #8 Skrevet 5. januar 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: hvis du er mann: hvor ofte får du blowjob? Til alle i tråden - en blowjob er å suge til utløsning. Litt suging i forbindelse med sex er ikke det samme som en blowjob. Det blir kanskje 1 gang i måneden, litt sjeldnere enn det og tror jeg Anonymkode: 1d412...43a 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 Trådstarter her igjen: når jeg sier blowjob så mener jeg suging som varer mer enn et minutt, men ikke nødvendigvis til utløsning Anonymkode: 7e5f2...d91 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #10 Skrevet 5. januar 2022 Aldri hittil, men har som nyttårsforsett å gjøre det hvert fjerde år. Anonymkode: a9876...b91 2
Gjest Warrior Skrevet 5. januar 2022 #11 Skrevet 5. januar 2022 Nå har ikke jeg kjæreste da, men nesten hver gang jeg og sexpartnere møtes for sex. Helst flere ganger i uka.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #12 Skrevet 5. januar 2022 Omtrent aldri, en gang annenhver måned kanskje Det kommer av at jeg fremdeles driver og får opp visdomstenner og dermed opplever sterkt ubehag når jeg gaper opp i mer enn et par sekunder Anonymkode: 53838...203
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #13 Skrevet 5. januar 2022 Hver gang jeg vil, noen ganger i uka ca. Anonymkode: 705c2...dd8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #14 Skrevet 5. januar 2022 37 minutter siden, AnonymBruker said: Njæ. Varierende. Men gjør det kun rett etter han har dusjet.. Men som oftest før sex (1-2 ganger i uka). Har han da ikke rukket dusjen, blir det ikke no Anonymkode: 94176...6c3 Samme her da jeg ikke takler den eimen som kommer om man ikke har dusjet. Kan godt ha vanlig sex om man ikke har rukket dusj, men da orker jeg ikke å ha utstyret i munnen. Dette går selvfølgelig begge veier her. Anonymkode: a3f13...d8e
Doktor Dyregod Skrevet 5. januar 2022 #15 Skrevet 5. januar 2022 Min bedre halvdel elsker å suge. Så det skjer stadig vekk. Flere ganger i uka 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #16 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor ofte gir du typen din blowjob? og hvis du er mann: hvor ofte får du blowjob? Har som nyttårsforsett å gi typen mer blowjob og lurer på hva som er vanlig Anonymkode: 7e5f2...d91 Vanlig? Jeg suger mannen hver gang vi har sex, men å gi en blowjob tenker jeg er mer utenom samleie? Det er ikke så ofte, kanskje noen få ganger i mnd, når jeg har mensen eller ikke orker sex. Anonymkode: a898a...3f1 4
Scoops Skrevet 5. januar 2022 #17 Skrevet 5. januar 2022 Jeg suger han hver gang vi har sex og egentlig hver gang vi møtes som er 4-5 dager i uken. Suger alltid til han kommer visst han vil det. Hadde vi bodd sammen hadde det skjedd oftere 3
anonymLala Skrevet 5. januar 2022 #18 Skrevet 5. januar 2022 1 gang annenhver/hver uke kanskje, når jeg ikke er klar for noe mer selv. Får det samme i retur:) 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #19 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg suger typen kanskje 90% av gangene vi har sex. Gjennomsnittlig 2-3 ganger uka. Men noen av gangene er det bare to-tre minutter. Å gi skikkelig lang blowjob gjør det bare noen ganger i måneden. Typen vil gjerne gå videre til neste steg og jeg må da si i fra at jeg vil suge litt lengre. Jeg liker å suge da. Jeg har fått mange komplimenter på at jeg er god på det. Jeg synes det er moro og tennende. Anonymkode: bfca3...5ea Wow, dette er omtrent identisk med det jeg skulle svare, haha. Anonymkode: 2f8f3...3ea 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #20 Skrevet 5. januar 2022 Lurer på om damene som suger så mye blir slikka like mye? Anonymkode: 1334f...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå