Gå til innhold

Blowjob : hvor ofte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte gir du typen din blowjob?

og hvis du er mann: hvor ofte får du blowjob?

Har som nyttårsforsett å gi typen mer blowjob og lurer på hva som er vanlig

Anonymkode: 7e5f2...d91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger typen kanskje 90% av gangene vi har sex. Gjennomsnittlig 2-3 ganger uka. 

Men noen av gangene er det bare to-tre minutter. Å gi skikkelig lang blowjob gjør det bare noen ganger i måneden. Typen vil gjerne gå videre til neste steg og jeg må da si i fra at jeg vil suge litt lengre. 

Jeg liker å suge da. Jeg har fått mange komplimenter på at jeg er god på det. Jeg synes det er moro og tennende. 

Anonymkode: bfca3...5ea

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 av 10 ganger vi har sex

Anonymkode: fa74c...5f0

AnonymBruker
Skrevet

Njæ. Varierende. Men gjør det kun rett etter han har dusjet.. Men som oftest før sex (1-2 ganger i uka). Har han da ikke rukket dusjen, blir det ikke no

Anonymkode: 94176...6c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bra nyttårsforsett! Men et råd er at du ikke presser deg selv til det, men mer at du lar deg selv prøve det ut. Sett deg i en stressfri situasjon der du prøver å ta på, smake, kjenne på penisen. Mange damer føler seg pressa til å gi oralsex, og jeg tror det skaper masse stengsler i hodet. Noen damer tenker også at å suge er understrykkende og det skaper igjen flere stengsler. Men om du leker med penis, utforsker, prøver ut, så kan det bli veldig moro for begge. For meg er det gøy å variere hva jeg gjør. Det er også gøy å prøve å få så mye som mulig inn i munnen. Og det er tennende å tenke på at penisen jeg har i munnen snart skal inn i meg. Og så tenner veldig på inn-og-ut-bevegelser. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang vi har sex, noen ganger impulsivt innimellom. 

Anonymkode: 89e1e...e65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bra nyttårsforsett! Men et råd er at du ikke presser deg selv til det, men mer at du lar deg selv prøve det ut. Sett deg i en stressfri situasjon der du prøver å ta på, smake, kjenne på penisen. Mange damer føler seg pressa til å gi oralsex, og jeg tror det skaper masse stengsler i hodet. Noen damer tenker også at å suge er understrykkende og det skaper igjen flere stengsler. Men om du leker med penis, utforsker, prøver ut, så kan det bli veldig moro for begge. For meg er det gøy å variere hva jeg gjør. Det er også gøy å prøve å få så mye som mulig inn i munnen. Og det er tennende å tenke på at penisen jeg har i munnen snart skal inn i meg. Og så tenner veldig på inn-og-ut-bevegelser. 

Trådstarter her.

Takk for fint in spill og gode råd, hørtes lurt ut det du skriver

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

hvis du er mann: hvor ofte får du blowjob?

Til alle i tråden - en blowjob er å suge til utløsning. Litt suging i forbindelse med sex er ikke det samme som en blowjob.

Det blir kanskje 1 gang i måneden, litt sjeldnere enn det og tror jeg 

Anonymkode: 1d412...43a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her igjen: når jeg sier blowjob så mener jeg suging som varer mer enn et minutt, men ikke nødvendigvis til utløsning

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hittil, men har som nyttårsforsett å gjøre det hvert fjerde år. 

Anonymkode: a9876...b91

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Nå har ikke jeg kjæreste da, men nesten hver gang jeg og sexpartnere møtes for sex. Helst flere ganger i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent aldri, en gang annenhver måned kanskje

Det kommer av at jeg fremdeles driver og får opp visdomstenner og dermed opplever sterkt ubehag når jeg gaper opp i mer enn et par sekunder 

Anonymkode: 53838...203

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg vil, noen ganger i uka ca.

Anonymkode: 705c2...dd8

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Njæ. Varierende. Men gjør det kun rett etter han har dusjet.. Men som oftest før sex (1-2 ganger i uka). Har han da ikke rukket dusjen, blir det ikke no

Anonymkode: 94176...6c3

Samme her da jeg ikke takler den eimen som kommer om man ikke har dusjet. Kan godt ha vanlig sex om man ikke har rukket dusj, men da orker jeg ikke å ha utstyret i munnen. Dette går selvfølgelig begge veier her. 

Anonymkode: a3f13...d8e

Skrevet

Min bedre halvdel elsker å suge. Så det skjer stadig vekk. Flere ganger i uka

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor ofte gir du typen din blowjob?

og hvis du er mann: hvor ofte får du blowjob?

Har som nyttårsforsett å gi typen mer blowjob og lurer på hva som er vanlig

Vanlig? Jeg suger mannen hver gang vi har sex, men å gi en blowjob tenker jeg er mer utenom samleie? Det er ikke så ofte, kanskje noen få ganger i mnd, når jeg har mensen eller ikke orker sex.

Anonymkode: a898a...3f1

• Liker 4
Skrevet

Jeg suger han hver gang vi har sex og egentlig hver gang vi møtes som er 4-5 dager i uken. Suger alltid til han kommer visst han vil det. Hadde vi bodd sammen hadde det skjedd oftere

• Liker 3
Skrevet

1 gang annenhver/hver uke kanskje, når jeg ikke er klar for noe mer selv. Får det samme i retur:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg suger typen kanskje 90% av gangene vi har sex. Gjennomsnittlig 2-3 ganger uka. 

Men noen av gangene er det bare to-tre minutter. Å gi skikkelig lang blowjob gjør det bare noen ganger i måneden. Typen vil gjerne gå videre til neste steg og jeg må da si i fra at jeg vil suge litt lengre. 

Jeg liker å suge da. Jeg har fått mange komplimenter på at jeg er god på det. Jeg synes det er moro og tennende. 

Wow, dette er omtrent identisk med det jeg skulle svare, haha.

Anonymkode: 2f8f3...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om damene som suger så mye blir slikka like mye?

Anonymkode: 1334f...e61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...