AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #1 Skrevet 5. januar 2022 Hei! Jeg er en bifil kvinne. Jeg tenner like seksuelt og romantisk på både menn og kvinner. Men jeg har bare vært i langvarige forhold med menn, selv om jeg både har hatt sex og datet kvinner (men har alltid vært kortvarig). Det er jo menn som sjekker meg opp på fest og byen. Og det er nesten bare menn som har skrevet til meg når jeg har vært på tinder. Men i det siste har jeg begynt å date en kvinne. Jeg føler sterk tiltrekning til henne, samtidig er jeg redd for at jeg vil savne sex med penis i lengden. Og jeg er også redd for den beryktede sextørken. Vi tar det rolig, mye klining og roting, men ingen sex enda. Overtenker jeg? Er det andre bifile her inne som kan gi noen råd? Anonymkode: eada4...0c8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #2 Skrevet 5. januar 2022 Det er helt individuelt. Noen trenger ikke penis andre bruker dildo andre vil ikke ha penetreringssex uansett. Anonymkode: cf8a8...464
Gjest Alterego666 Skrevet 5. januar 2022 #3 Skrevet 5. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg føler sterk tiltrekning til henne, samtidig er jeg redd for at jeg vil savne sex med penis i lengden. Savnet du sex med kvinner når du var i forhold med menn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå